Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
die hard 1 är grym samma gäller the rock båda får 5 av 5
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Private area.Du gjorde samma på T3 tråden.Hoppar över till ett annat ämne,där var det bond.Nu Die Hard 1 och det The rock.Starta en egen tråd om dom,om det redan finns så skriv då där vad du tycker!!!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Private Area":3e6aabpl]die hard 1 är grym samma gäller the rock båda får 5 av 5[/quote:3e6aabpl]

vad i HELVETE har det med master and commander att göra???
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moviemaster":1oy76kts][quote="Private Area":1oy76kts]die hard 1 är grym samma gäller the rock båda får 5 av 5[/quote:1oy76kts]

vad i HELVETE har det med master and commander att göra???[/quote:1oy76kts]
Inget, absolut inget!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ber om ursäkt om mitt citat störde er,
Det enda som var br i master and commander var kanon scenerna.
annars var filmen inget vidare
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nej, den var sådär...

*håller emd pa*
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
JAg har hyrt den igår o ska se den idag. hoppas det blir bra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
JAg såg den idag, o tycker att filmen var bra, jag gillade den bra skådisar men lite mer krig borde den få en 5a, 4/5
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En helt enkelt bra film med spännande handling och häftiga krigsscener. Russell Crowe spelar som vanligt väldigt bra.

3.5/5
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt bra film asså.
När jag såg recensionen läste jag (varför?) commander in shief
(hur ordblind får en svenne vara? ? ?)
och röstade en 1 innan jag fattade vad som stog där.
men för mej är det en klar 4
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Tyckte att filmen var sådär. [b:rr6ygc3q]Russell Crowe[/b:rr6ygc3q] är alltid bra, men den var alldeles för lång och seg. Något mer slag skulle burit upp filmen. Jävligt snygga miljöer och bra skådisar, men den höll inte i längden.

4680 inlägg
för
4680 inlägg
Det var ett tag sen jag såg den men jag kommer ihåg att jag verkligen gillade den. Crowe och Bettany gör riktigt bra insatser och filmen utspelar sig i härliga miljöer. Jag brukar gilla såna här "sjöäventyr" och det är nog dags att se om den snart igen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
riktigt trist film , mer prat och segling än action och äventyr , skådespelare insatser är KASSA , kunde inte ens se den till slutet
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Visst, jag kan förstå att man inte uppskattar filmen, film är en subjektiv upplevelse. Alla uppskattar vi olika saker. Men att säga att skådespelarinsatserna är kassa i Master and Commander...då har man nog inte alla tomtar hemma på loftet.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
[quote="Richie":1isawpoh]Visst, jag kan förstå att man inte uppskattar filmen, film är en subjektiv upplevelse. Alla uppskattar vi olika saker. Men att säga att skådespelarinsatsterna är kassa i Master and Commander...då har man nog inte alla tomtar hemma på loftet.[/quote:1isawpoh]

Klockrent!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Denna måste få en 5:a av mig, helt klockren
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den får definitivt inte mer än en tvåa, men sådanahär rullar har aldrig varit min grej.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
filmen är helt okej sett den två gånger .
821 inlägg
för
821 inlägg
Sevärd men inte så mkt mer. Det som drar upp betyget lite är det mäktiga DTS ljudet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Usch! jag avskyr denna film! det ända som gör att den inte blir 1 är att det finns kanoner med i den!.
ifall ni vill slösa tid kan ni titta på Knight Rider istället!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden