11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
Nu är jag trött på honom.

4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jaha...
164 inlägg
för
164 inlägg
Vågar man fråga varför?
403 inlägg
för
403 inlägg
Tror ändå att han lär passa i kommande ”True Grit”, men i övrigt är det väl ingen skådespelare jag håller högre. Han känns som en snubbe som i avsaknad av talang eller övriga egenskaper som charmar en publik (läs: mig) har glidit in i Hollywood och nu fortsätter kapa roller till höger och vänster. Fungerade bra i Bourne-rullarna, men det är väl bara för att han är ser lika vilsen ut som Bourne själv.
855 inlägg
för
855 inlägg
En mycket bra skådespelare som är bra i det mesta han gör. En av de bättre aktiva skådespelarna just nu. Kommer nog fungera perfekt i True Grit, hade själv hoppats på ytterligare en nominering, men det verkar det ju inte bli.  Hans bästa prestation är i Good Will Hunting.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Instämmer i allt, Björksch!
871 inlägg
för
871 inlägg
Äh bonk! Nu larvar du dig igen!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Han är medelmåttig som bäst och betänkt att för varje huvudroll han landar kunde den gått till någon annan, någon bättre.
745 inlägg
för
745 inlägg
Inget fel på honom hellre honom än många andra skådisar. Jag är inte så förtjust i svenska skådisar typ Persbrandt. Det kryper i kroppen när jag ser det svinet. Kan inte förstå att han är så hel i ansiktet som han är med den attityden han har. Han ska ju in i Hollywood nu.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Gott nytt alla glada och icke glada!
745 inlägg
för
745 inlägg
Gott nytt år på dig med Brendt! Det har jag ju glömt pga av att jag är så förbannad hela tiden. ;)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Matt Damon har ju ett minspel som Dolph Lundgren.

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag har alltid stört mig lite på Damon, svårt att säga varför egentligen. Men jag kommer att tänka på en scen från Step Brothers, vi kan låtsas att Will Ferrell är Matt Damon och jag är den andra snubben:
http://www.youtube.com/watch?v=M3lGKMXYOG8
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Matt Damon är ju en pretty boy, han ser ju helt alldaglig och trist ut, ser ungefär likadan ut jämt, hans ansikte är ju helt intetsägande, han har ju inget minspel, inget djup, förmedlar inga känslor... han är tråkig.
Och att se han landa den ena huvudrollen efter det andra... jag antar att han är väldigt trevlig privat vilket gör att typ Clint Eastwood vill umgås med honom och därför låter han spela huvudrollen för det kan ju inte vara för Clint Eastwood på allvar anser att han är den bästa skådespelaren i ålderskategorin 30-45.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha du har ju humor iaf Bonk, för jag hoppas inte du är allvarlig. Att den ena storregissören efter den andra vill ha han i sina filmer kan du väl knappast mena är för att han skulle vara trevlig privat... Jag tror de kräver andra kriterier än det. Till skillnad från DiCaprio t.ex som alltid spelar samma roll, så har han ju en helt annan bredd. Han kan spela actionhjälte, komedi, drama, thriller... Han är komplett. DeNiro valde han ju exempelvis att bära hans film The good shepherd, på i stort sett egen hand. Tror ju knappast en skådis av De Niro's kaliber skulle välja han i den rollen om han inte var fullständigt övertygad om att Damon var en så pass bra skådis så att han kunde klara av det jobbet...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
En pretty boy? På långt håll och utan glasögon kanske ;)
403 inlägg
för
403 inlägg
Bara för att han har gjort mycket olika roller behöver inte det betyda att han har gjort det bra. Du vill dra slutsatsen att bara för att han har gjort mycket olika roller, är han mångsidig. Nej, det håller ju inte. Man måste kunna bevisa det också, det har inte Damon gjort. Att vara mångsidig behöver nödvändigtvis inte betyda att man är bra heller, några av världens bästa skådespelare är bäst på att spela sig själva eller en roll.
Jag tycker också att han är stel och tråkig och saknar den glöden många andra har. Något verkar han ha som vi andra missar, eftersom han får jobba med så många stora regissörer, men bra, nä, det är inget adjektiv jag skulle beskriva Damon med.
Nu har jag inte sett precis allt han har gjort, men uttalar mig om vad jag har sett. ”The Good Shepard” har jag inte sett, men den ska jag se någon dag.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Eastwood kan få vem som helst. Han väljer Damon.
Skälet till detta måste vara a) han tycker det är mysigt att jobba med Damon, på samma sätt som man föredrar vissa arbetskamrater. eller möjligen b) han är gaggig.
för c) att Damon är den skådespelare av alla i hela världen som är bäst lämpad för jobbet är nämligen inte sant nånstans.
Prettyboy ja, eller svärmorsdröm. Och vem fan vill se en svärmordsdröm landa roll efter roll?

155 inlägg
för
155 inlägg
Jag tror sällan han fick huvudrollen i "The Informant!" därför att han är en prettyboy.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Bonk motsäger ju dessutom sig själv som vanligt. I samma mening säger han att han är en pretty boy, för att direkt komma till att han ser alldaglig ut... Herregud!
Vad har dessutom en skådespelares utseende att göra med hur bra han eller hon är? Inte ett dugg, uselt argument. Jag tycker Natalie Portman är jävligt läcker OCH en lysande skådis. Det ena utesluter väl inte det andra.
Jaja, nu lägger ju energin på något mer meningsfullt som att fira nyår istället.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden