6342 inlägg
Ja, det tycker jag också. Men jag ORKAR verkligen inte vänta mer på en förklaring. AAA! Detta blir bara för mycket...
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jeez, fem säsonger? Det låter lite mycket... Jag har inget emot att det är utdraget så som det är nu, för det är många relationer, karaktärer och andra saker på ön som tar tid, men om de skulle dra ut det över fem säsonger så skulle de bara vattna ur handlingen tror jag. Åsså blir det en sån där evighetsserie som typ Days of our lives!
Nej de får de inte göra. Tre säsonger kan jag sträcka mig till, men absolut inte längre
Nej de får de inte göra. Tre säsonger kan jag sträcka mig till, men absolut inte längre
6342 inlägg
Hehe, jag har tappat räkningen... hur länge har Lost gått nu?
Saknas
för
Inga inlägg
En och en halv säsong typ va? jag tror att vi är på typ avsnitt femton eller nåt i säsong 2 nu...
6342 inlägg
okej... det får max bli tre säsonger. Annars slutar jag att titta.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja absolut max tre säsonger, känns redan nu som att det är lite långdraget så hur långdraget kommer det att va efter en fjärde säsong? Sen så förstår jag itne hur dom kan få ihop så många ideer så att det räcker till fem säsonger, dom lär ha en ganska stor fantasi manusförfattarna.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Queen":28ibfqvw]En och en halv säsong typ va? jag tror att vi är på typ avsnitt femton eller nåt i säsong 2 nu...[/quote:28ibfqvw]
nästan rätt, det femtonde visas imorgon.
nästan rätt, det femtonde visas imorgon.
Jag kommer nog seriöst sluta titta om det kommer en säsong 3!
Liksom kan dom inte avsluta det någon gång?
Liksom kan dom inte avsluta det någon gång?
Saknas
för
Inga inlägg
så länge tittarsiffrorna är höga så kommer de antagligen inte göra det. men skulle de börja sjunka så kommer de kanske att göra ett slut nästan direkt som antagligen inte kommer vara speciellt bra eftersom de då hastat sig fram till det, ungefär som i dark angel. men jag hoppas att de bestämmer sig för att göra ett slut efter säsong 3 redan nu så att det blir bra.
Att hålla tittarsiffrorna någorlunda höga i alltför många säsonger går bara inte. Då är det bättre att avsluta med flaggan i topp.
Saknas
för
Inga inlägg
Precis, gör det bra och kort istället för långt och utdraget. Nu gäller det, 12 minuter kvar Verkar som att det blir ett bra avsnitt ikväll, kommer nog få många svar på många obesvarade frågor...
1753 inlägg
Underbart avsnitt, älskar alla nya mysterier som dyker upp. Teaterskägg, wtf..?! =)
Nu är Sverige iallafall ikapp USAs avsnitt, lika mkt har sänts här som i staterna, så ni får vänta till 5 april på en fortsättning..
Nu är Sverige iallafall ikapp USAs avsnitt, lika mkt har sänts här som i staterna, så ni får vänta till 5 april på en fortsättning..
Saknas
för
Inga inlägg
Maaan... Jag hatar uppehåll...
Avsnittet igår ägde. Ja, whats up with the teaterskägg?? Det kan vara han där på flotten, han som tog Walt, det kanske är hans lösskägg... Jag läste på en Lost-hemsida (www.4815162342.com ) i forumet, så hade de samlat alla skumma sammanhang i Lost i en tråd. Och där var det en bild på han flotten-gubben och sedan en bild på en av snubbarna som var med i Dharma-filmen, och de var aslika.... SÅ han kanske är en sån där som har blivit placerad på ön.
Avsnittet igår ägde. Ja, whats up with the teaterskägg?? Det kan vara han där på flotten, han som tog Walt, det kanske är hans lösskägg... Jag läste på en Lost-hemsida (www.4815162342.com ) i forumet, så hade de samlat alla skumma sammanhang i Lost i en tråd. Och där var det en bild på han flotten-gubben och sedan en bild på en av snubbarna som var med i Dharma-filmen, och de var aslika.... SÅ han kanske är en sån där som har blivit placerad på ön.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det är möjligt... De hade ju en lika fin lucka som Jack och company...
Det var ju tre olika Dharma-projekt har jag för mig... det finns kanske en grupp till...
Det var ju tre olika Dharma-projekt har jag för mig... det finns kanske en grupp till...
Till er som inte fattat så är killen på flotten och i skogen som Sawyer kallade för Zeke samma person som Ethan snackade med i Dharma forskningscentret när han undersökte Claire.
Tkr att det börjar bli spännande nu igen, dock så undrar jag vart alla tar vägen? (Desmond, alla i Dharma centret där Claire hölls fånga, mm...)
För mig är det ju helt klart nu att Hanso Foundation's Dharma Initiative har sin (bas) på ön.
Och en till grej som jag kommit på är:
Det kan inte hända ngt farligt om dom inte trycker på knappen, annars borde dom ju ha automatiserat hela processen istället för att tillförlita sig på 1 person som i 2 år skall trycka på knappen var 108 minut tills en ersättare kommer och sedan skall dom hålla på i all evighet, vrf inte använda automatik(en dator då) då?
Tkr att det börjar bli spännande nu igen, dock så undrar jag vart alla tar vägen? (Desmond, alla i Dharma centret där Claire hölls fånga, mm...)
För mig är det ju helt klart nu att Hanso Foundation's Dharma Initiative har sin (bas) på ön.
Och en till grej som jag kommit på är:
Det kan inte hända ngt farligt om dom inte trycker på knappen, annars borde dom ju ha automatiserat hela processen istället för att tillförlita sig på 1 person som i 2 år skall trycka på knappen var 108 minut tills en ersättare kommer och sedan skall dom hålla på i all evighet, vrf inte använda automatik(en dator då) då?
Saknas
för
Inga inlägg
Jamen, det kanske är så, att hela grejen med knappen är att se hur människan reagerar under sån press, och hur länge man håller på.
Men så undrar jag lite över de där symbolerna som kom upp när Locke inte hann trycka in siffrorna. Nån som har nån teori om vad de kan betyda??
Men så undrar jag lite över de där symbolerna som kom upp när Locke inte hann trycka in siffrorna. Nån som har nån teori om vad de kan betyda??
1753 inlägg
Symbolerna finns beskrivna i olika forumet o betyder ungefär "The cause of death" eller liknande. Nåt som orsakar död.
Saknas
för
Inga inlägg
Om det är så här då: Henry talar SANNING, vad han tror, men han är precis som Claire, han har fått minnesluckor. Han krashade faktiskt med sin luftballong(!?), men Dharma-Ethan-gubbarna tog honom också och höll på att experimentera med honom, men han lyckades ta sig därifrån (kanske med hjälp av Alex), precis som Claire, och blev sedan fångad av Danielle, utan att minnas nåt. Fast det är en tråkig teori... det är roligare ifall han är en av "the others".
Det där som skräckälskaren sa om röken stämmer nog. Jag har sett frysbilder från då när röken är mittemot Mr Eko och då kan man se bilder i den från hans förflutna...
Det där som skräckälskaren sa om röken stämmer nog. Jag har sett frysbilder från då när röken är mittemot Mr Eko och då kan man se bilder i den från hans förflutna...
Henri sa ju så till Locke för att skapa en konflikt mellan Locke och Jack som senare resulterar till att Locke skall känna sig lika mkt ledare tar saken i egna händer och släpper ut Henri