Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror att den där sjukdomen är en riktig sjukdom och att Ethan tog den på Aaron så att han inte skulle bli sjuk. Sen när han föddes så skulle dom andra ta Aaron som dom gjorde med Walt.
Saknas
för
Inga inlägg
Nästa gång är det om ... Usch, tråkigt...
6342 inlägg
Ja, dom är ganska tråkiga, men ibland kan dom vara riktigt intressanta. Sett det senaste avsnittet nu, spelade in det i onsdags med orkade inte se det.
Riktigt spännande och äntligen nu får man lite förklaringar till vad som har hänt. Hoppas Lost håller samma spänningsnivå de kommande veckorna!
Riktigt spännande och äntligen nu får man lite förklaringar till vad som har hänt. Hoppas Lost håller samma spänningsnivå de kommande veckorna!
6342 inlägg
[quote="reed":2fzifu93]Vad tråkigt.[/quote:2fzifu93]
Va?
Va?
Jag menar att det är tråkigt med dom som ska vara med i nästa avsnitt!
6342 inlägg
Jaha... välkommen med i klubben då!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jin och Suns äktenskapsproblem har vi liksom sett tillräckligt från nu tycker jag. Vi kan se från hon där Libby istället, hon verkar intressant
[quote="charmed lover":16hxes96]min kompis har sett nästa avsnitt, man kommer att få veta en ganska chockerande nyhet.
[/quote:16hxes96]
Neej! Inte en till
[/quote:16hxes96]
Neej! Inte en till
Saknas
för
Inga inlägg
Vet ni att Lost kommer att ha ett uppbehåll? Hur lägne vet jag itne men det kommer inte att vissas något avsnitt imorgon. Varför? Jo det är ju såkalrt uppbehåll i USA också.
Saknas
för
Inga inlägg
I USA så Lost Lost 3 avsnitt i rad nu. Enligt [url=http://www.pogdesign.co.uk/cat/index.php?time=April2006:ht7kk1ei]TV-Calender[/url:ht7kk1ei]
29 Mars
05 April
12 April
Sen uppehåll till 3:e Maj..
29 Mars
05 April
12 April
Sen uppehåll till 3:e Maj..
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="charmed lover":30bnlb40]min kompis har sett nästa avsnitt, man kommer att få veta en ganska chockerande nyhet.
[/quote:30bnlb40]
Precis vad jag skrev tidigare att det var på tiden att någon skulle bli det
[/quote:30bnlb40]
Precis vad jag skrev tidigare att det var på tiden att någon skulle bli det
Saknas
för
Inga inlägg
Kan ni sluta svara på spoilerna så... Man börjar ju fundera på vad det är som är så chockerande. Jag har inte kollat, och vill abslout INTE veta, men nu tror jag vad det är
Men det är klart man måste kunna svara på ett inlägg bara för att det finns en spoiler i det. Dock kan man ju vara hygglig och lägga in spoilers i svaren där det kan vara nödvändigt.
6342 inlägg
Öh... Nu är jag lite förvirrad, vfr visades inte Lost idag? Eller har jag missat nåt?
[quote="FiLmGaLeN":1f41cf1p]Öh... Nu är jag lite förvirrad, vfr visades inte Lost idag? Eller har jag missat nåt? [/quote:1f41cf1p]
Det var ju uppehåll i USA förra veckan (Sverige ligger en vecka efter med att sända avsnitten)
Men nästa vecka så visas Lost som vanligt.
Det var ju uppehåll i USA förra veckan (Sverige ligger en vecka efter med att sända avsnitten)
Men nästa vecka så visas Lost som vanligt.
6342 inlägg
[quote="Lillemor":9m6hcjw3][quote="FiLmGaLeN":9m6hcjw3]Öh... Nu är jag lite förvirrad, vfr visades inte Lost idag? Eller har jag missat nåt? [/quote:9m6hcjw3]
Men nästa vecka så visas Lost som vanligt.[/quote:9m6hcjw3]
Jaha... Uppehåll, igen... okej... Tack!
Men nästa vecka så visas Lost som vanligt.[/quote:9m6hcjw3]
Jaha... Uppehåll, igen... okej... Tack!
http://www.tv4.se/tv4/sites/template/de ... 92&MC=2284
Apri Apiril! Gick ni på den? Det gjorde inte jag!
Apri Apiril! Gick ni på den? Det gjorde inte jag!
6342 inlägg
[quote="reed":16yoyt7y]http://www.tv4.se/tv4/sites/template/default.aspx?tid=454625&tcid=2284&groupid=260&CID=2292&MC=2284
Apri Apiril! Gick ni på den? Det gjorde inte jag![/quote:16yoyt7y]
Haha, klart att man inte går på det. För det första får skådisarna hur mycket pengar som helst, då det är ganska orimligt att dom hoppar av. För det andra, man ska inte lita på nåt idag. Har blivit lurad 5-10 ggr.
Apri Apiril! Gick ni på den? Det gjorde inte jag![/quote:16yoyt7y]
Haha, klart att man inte går på det. För det första får skådisarna hur mycket pengar som helst, då det är ganska orimligt att dom hoppar av. För det andra, man ska inte lita på nåt idag. Har blivit lurad 5-10 ggr.
Saknas
för
Inga inlägg
jag blir så trött på den där gubben i luckan antagligen får han vara en av dom andra så dom kan spöa skiten ur han eller annars så får dom hitta hans ballong..... fast även om dom hittar ballongen så kan han ju vara från dom andra i alla fall.. och är han inte från dom andra så varför försöker han att köra mindgames med locke och jack att ana-lucia och said skulle ha gått in i en fälla??? Tyckte dom skulle ha hittar på något annat att fylla ut handlingen med.
Kul att dom blev glada för babyn
Kul att dom blev glada för babyn