Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Sun och Jin behöver lite lycka just nu

Jag tycker att det var ett jättebra avsnitt igår. Skönt att det bara var en formsvacka i några avsnitt, men nu är LOST som vanligt (alltså bäst på tv). Som publik har man ingen anning vem denna mannen i luckan är för någon. Han kan varen en av "dem" vilket skulle vara väldigt läskigt och bra. Jag väntar med spänning till nästa avsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mmm, jag tyckte också att avsnittet igår var grymt. Det var bra att det inte var FÖR mycket flashbacks, att det inte bara var fokus på Jin och Sun, utan på de andra med.
Henry är lätt en av the others, Ana-Lucia och gänget kommer att bli slaktade av ett bakhåll....
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det tror jag knappast, det vore för förutsägbart. Lost är väl inte direkt känt för att vara förutsägbart
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Nej, och då slipper man iallafall oroa sig för Charlie, Ana-Lucia och Sawyer
196 inlägg
för
196 inlägg
Läskig serie ju!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nu har jag kollat på den senaste Lost. Mycket bra, man blev så glad när hon blev gravid. Och spännande var det också, speciellt slutet. Längtar till nästa avsnitt!

NOOOO!!!
Fick precis reda på att det kommer bli 6 säsonger, enligt tillverkarna. Helt sjukt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Va? Det är bra ifall du lägger upp en länk också så att vi också kan läsa det.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hörde det från en kompis som kan ALLT om Lost, äkta Lost-fan. Allt som han har sagt hittils är har vart sant, och om man ska tro på dett också är det upp till var och en.

För alla nyfikna som vill veta lite mer om nästa avsnitt:
Visa spoiler
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag tvivlat starkt på att de har så långsiktiga planer som 4 säsonger framöver när allt kan raseras på ett par avsnitt.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Jag tror på en säsong till men inte mer..

Men jag blir rätt förvånad över karaktärernas brist på kommunikation. Tänk vad saker de kunde komma på om alla bara delade med sig av sina mystiska upplevelser på ön. De borde ha ett stormöte o typ: "Hey guys, det händer rätt skumma saker här, har ni också märkt det?". Jag menar, hur många vet om lösskägget? Eller hieroglyferna?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, de borde dela med sig lite mer tycker man ju. Men de som vet sakerna (ex Jack och Locke) är väl rädda för att skapa panik och oro. Eller så är de bara för stolta för att berätta det för någon De kanske vill känna sig speciella...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
O herregud vad dom drar ut på skiten. Kan man inte bara en förklaring till allt så det tar slut?
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Coolt... de 5 sista på säsong 2 alltså? Almost there, ju! =)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hoppas bara att det inte blir något sommaruppehåll är det någon som hört något om det??
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det blir det säkert. Alla reser bort på sommaren så det borde bli det iallafall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="linda":j7oii4gz]hoppas bara att det inte blir något sommaruppehåll är det någon som hört något om det??[/quote:j7oii4gz]

jag tror inte att det blir det för om de visar ett avsnitt i veckan så borde det bli lagom till sommarlovet, jag hoppas åtminstone det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja jag blir ganska sur om dom gör ett uppehåll nu bara för att "spara" ett par avsnitt nej kör på nu tv4!!!!

Annars får man väl mailbomba tv4 med ledsna protestmail
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Visa spoiler
870 inlägg
för
870 inlägg
Mycket spännande avsnitt igår!
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Igår var det mest spännande avsnitt på länge
Bra slut
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden