Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, det var grymt bra igår.
Jag undrar vad det de där symbolerna i det ultravioletta ljuset som Locke såg var för något....
Väldigt bra slut, det var bra att de avslöjade "Henry"... Undra vad de kommer göra med honom nu....
Baha, det var roligt när Jack och Sawyer spelade poker
Men jag fattar inte varför Jack ljuger för Kate hela tiden, den dummern
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
väldigt bra avsnitt i går nu blir man ju bara mer nyfiken på vad som ska hända med henry eller han som sa att han hette henry....

Varför låter locke sin pappa köra över honom totalt?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det var en väldigt bra avsnitt igår. Satt och hoppade av nervositet medan min brorsa sitter bredvid och skrattar eftersom han redan visste vad som skulle hända. SÅ irriterande.
Jag tror att uv-bilden föreställer alla dessa stationer som finns på och runt ön. Har kollat på den på internet igen och där ser man olika symboler och då även Svanen. Men vad jag undra är Vad är frågetecknet som fanns mitt på bilden???
Någon som har en teori??
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med. Jättespännande avsnitt, och undrar vfr han som kallar sig för Henry inte rymde när han hade chansen när Locke satt fast.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Henry är ju där för att infiltrera så då måste han få förtroende och det får han ju inte om han drar. Så skulle jag själv agera iaf
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, jag tror Mats har rätt. Och de dumma jävlarna verkar ju så övertygande, precis som Goodwin och Ethan, de verkar ju som helt vanliga när de är där liksom. Henry asså... undrar vad som händer nu....? Sayid kanske slår ihjäl han.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
den franska kvinnan hade ju rätt, hon sa ju att han var en av de andra (vilket han logiskt sett borde vara) och att han skulle ljuga för dom hela tiden. jag tror att de kommer fortsätta att ha honom inlåst och försöka få information från honom, kanske låta sayid gå in dit och "prata" med honom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Queen":92vh06ca]Ja, jag tror Mats har rätt. Och de dumma jävlarna verkar ju så övertygande, precis som Goodwin och Ethan, de verkar ju som helt vanliga när de är där liksom. Henry asså... undrar vad som händer nu....? Sayid kanske slår ihjäl han.[/quote:92vh06ca]

Jag tror att de kommer att dra detta till fördel på något sätt. Antingen slänger de in honom i cellen igen tills de får användning av honom. Han kommer ju i alla fall inte hjälpa dem. Eller kanske allt detta är en LOST-grej och han inte alls är från de andra utan...okej, ja vet att detta inte håller. Jag har ingen anning vad som kommer att hända härnäst.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Själv tror jag att dom kommer behålla honom och få honom att snacka genom att tortera eller offra honom som bete.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tittar inte på LOST för att Serien är värdelöst
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="alexander 10":16k3l7d2]tittar inte på LOST för att Serien är värdelöst[/quote:16k3l7d2]

Aha, och hur vet du det?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Exakt, hur kan du säga att den är värdelös när du inte tittar på det? Motivera dina svar Alexander 10, det behöver du verkligen lära dig! Med engång!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är inte bara motivering han saknar, ofta så skriver han att en film är bättre än en annan. Efter några inlägg är det den bättre filmen som är sämre
Märks på hans inlägg att han inte är så gammal.

Ska bli kul och se Hurley's tillbaka blickar nästa gång.

[b:3jwf074e]Madson[/b:3jwf074e] var såg du den bilden? har du en länk? vill se den igen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Här står allt om det som stod på dörren. Men hemsidan är amerikansk så det kan finnas en del spoilers. dock inga på denna del. bara teorier.

http://lostpedia.com/wiki/Blast_Door
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":epj4a0ok]Exakt, hur kan du säga att den är värdelös när du inte tittar på det? Motivera dina svar Alexander 10, det behöver du verkligen lära dig! Med engång![/quote:epj4a0ok]

har sett ett par avsnitt sen var det värdelöst
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="alexander 10":10g4fvxz][quote="FiLmGaLeN":10g4fvxz]Exakt, hur kan du säga att den är värdelös när du inte tittar på det? Motivera dina svar Alexander 10, det behöver du verkligen lära dig! Med engång![/quote:10g4fvxz]

har sett ett par avsnitt sen var det värdelöst [/quote:10g4fvxz]

Som sagt: varför?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":20cfbr5n][quote="alexander 10":20cfbr5n][quote="FiLmGaLeN":20cfbr5n]Exakt, hur kan du säga att den är värdelös när du inte tittar på det? Motivera dina svar Alexander 10, det behöver du verkligen lära dig! Med engång![/quote:20cfbr5n]

har sett ett par avsnitt sen var det värdelöst [/quote:20cfbr5n]

Som sagt: varför?[/quote:20cfbr5n]

tråkigt , löjligt , och hur kan man föda barn i en ön där man själv bor som en svin.....och har ingen mat , och bor nästan i sand . skådespelarna suger totalt , serien är katastrof .
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":2hgpk6cq][quote="Lillemor":2hgpk6cq][quote="alexander 10":2hgpk6cq][quote="FiLmGaLeN":2hgpk6cq]Exakt, hur kan du säga att den är värdelös när du inte tittar på det? Motivera dina svar Alexander 10, det behöver du verkligen lära dig! Med engång![/quote:2hgpk6cq]

har sett ett par avsnitt sen var det värdelöst [/quote:2hgpk6cq]

Som sagt: varför?[/quote:2hgpk6cq]

tråkigt , löjligt , och hur kan man föda barn i en ön där man själv bor som en svin.....och har ingen mat , och bor nästan i sand . skådespelarna suger totalt , serien är katastrof .[/quote:2hgpk6cq]

Ska alexander 10 säga, som tittar på Days of our lives...

Hmm, Hurley ska bli intressant.... Men jag vill gärna veta nåt om hon där Libby... Och mer från Jack, Kate och Ana-Lucia. Mr Eko kan jag klara mig utan.
Visste NI att det är säsongsavslutning nästa vecka?!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Queen":r7bovnrq]Visste NI att det är säsongsavslutning nästa vecka?! [/quote:r7bovnrq]

är du helt säker för på tv4s hemsida står det inget om det?

[url:r7bovnrq]http://tv4.se/tv4/tvguide/tvguide.aspx?date=2006-04-19[/url:r7bovnrq]
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Ja, det är säsongsavslutning nästa vecka.

([url:3qirxrxh]http://tv4.se/tv4/tvguide/tvguide.aspx?date=2006-04-26[/url:3qirxrxh])
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden