6342 inlägg
Det låter troligt... Väldigt bra Madson! Nu måste jag kolla på avsnittet igen för att se när han säger "den"...
Men, vart kommer röken ifrån?
Men, vart kommer röken ifrån?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tur att det inte är avslutning. Många tidningar lurades där...
Jag tror att ledaren är asiaten i Dharmafilmerna...
Tror ni att Henry ljög när han sa att han inte hade tryckt på knappen? Jag misstänker det... Kanske är allting ett expriment för att kolla om folk trycker på knappen när man säger till dem
Och var i h***ete är Desmond?
Jag tror att ledaren är asiaten i Dharmafilmerna...
Tror ni att Henry ljög när han sa att han inte hade tryckt på knappen? Jag misstänker det... Kanske är allting ett expriment för att kolla om folk trycker på knappen när man säger till dem
Och var i h***ete är Desmond?
[quote="Círdan":1vo2rtxg]Tror ni att Henry ljög när han sa att han inte hade tryckt på knappen? Jag misstänker det... Kanske är allting ett expriment för att kolla om folk trycker på knappen när man säger till dem [/quote:1vo2rtxg]
Jag tror han talade sanning. Blir lite trött på Locke som tror att jorden går under om man inte skriver in några koder i en dator.
Vad hände med han som var i stationen först? Sprang han iväg? Han kanske kommer tillbaka...
Jag tror han talade sanning. Blir lite trött på Locke som tror att jorden går under om man inte skriver in några koder i en dator.
Vad hände med han som var i stationen först? Sprang han iväg? Han kanske kommer tillbaka...
Saknas
för
Inga inlägg
Desmond var han som var i luckan och sen sprang iväg. Han kommer säkert tillbaka, annars e det ju kasst.
Vill att det ska hända lite saker nu!!! Sur att det inte kom nåt avsnitt ida heller!
Vill att det ska hända lite saker nu!!! Sur att det inte kom nåt avsnitt ida heller!
6342 inlägg
Nu kom jag på att Dave sa samma sak som Desmond innan han kastade ner sig:
"See you in another life"
"See you in another life"
[quote="FiLmGaLeN":21g198dl]Nu kom jag på att Dave sa samma sak som Desmond innan han kastade ner sig:
"See you in another life"[/quote:21g198dl]
Och hur kommer man ihåg sånt ;D?
Men, scaaary...
Undrar fortfarande varför Libby var på samma sjukhus som Hurley... Hon måste ju vara sjuk på något sett.
Och så vill jag veta mer om Rose och Bernads bakgrund (ja, hon är cool!)
"See you in another life"[/quote:21g198dl]
Och hur kommer man ihåg sånt ;D?
Men, scaaary...
Undrar fortfarande varför Libby var på samma sjukhus som Hurley... Hon måste ju vara sjuk på något sett.
Och så vill jag veta mer om Rose och Bernads bakgrund (ja, hon är cool!)
6342 inlägg
Ja, Rose och Bernard har man inte fått se så mycket av... intressant...
Ja, hur kommer jag på sånt? Satt o tänkte en stund!
Ja, hur kommer jag på sånt? Satt o tänkte en stund!
Saknas
för
Inga inlägg
Tja....
Jag vet inte hur spoiler-känsliga folk är, men jag satte en på den här. Tog det från Tv4:s hemsida...
Jag vet inte hur spoiler-känsliga folk är, men jag satte en på den här. Tog det från Tv4:s hemsida...
6342 inlägg
Men åh...
Synd att det inte stod nåt om Henry, betyder nog att det inte kommer handla så mycket om honom.
Synd att det inte stod nåt om Henry, betyder nog att det inte kommer handla så mycket om honom.
Kul med Rose och Bernard! Nu vill jag bara se lite av Libby också. Och vart har Michael tagit vägen? Man har inte sett honom på flera avsnitt så man blir lite fundersam. Och för att inte tala om Desmond som också varit borta länge.
[quote="reed":1ojhiqy1]Kul med Rose och Bernard! Nu vill jag bara se lite av Libby också. Och vart har Michael tagit vägen? Man har inte sett honom på flera avsnitt så man blir lite fundersam. Och för att inte tala om Desmond som också varit borta länge.[/quote:1ojhiqy1]
Följde inte Michael med till ballongen? (har säkert fel som vanligt).
Jag vill se mindre av Charlie! Förra avsnittet var perfekt - äntligen slapp man den jobbiga brittiska dialekten
Följde inte Michael med till ballongen? (har säkert fel som vanligt).
Jag vill se mindre av Charlie! Förra avsnittet var perfekt - äntligen slapp man den jobbiga brittiska dialekten
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Yupp, undra vad som har hänt med honom och Walt....?
Haha, jag håller med dig, Lillemor, Charlie är en ritktig pain in the ass...
Haha, jag håller med dig, Lillemor, Charlie är en ritktig pain in the ass...
6342 inlägg
okej... då håller jag med dig Queen, som håller med Lillemor, hatar Charlie! Jag ville att han skulle dö där han var hängd!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2vwkoln1]okej... då håller jag med dig Queen, som håller med Lillemor, hatar Charlie! Jag ville att han skulle dö där han var hängd![/quote:2vwkoln1]
jag gillade honom i början men nu är han mest jobbig, framförallt det som handlar om jungfru maria-statyetterna och honom är uttjatat.
jag gillade honom i början men nu är han mest jobbig, framförallt det som handlar om jungfru maria-statyetterna och honom är uttjatat.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hoppas allt att Jack och Kate blir tillsammans nu.... Stör mig nåt så in i helvete på att det aldrig blir något av dem.
6342 inlägg
Men då blir det ju synd om Sawyer eftersom han också gillar henne, och det är väldigt själviskt av Jack att inte säga det han hörde av Sawyer för Kate. Men vem skulle inte vara självisk när det gäller henne?
Saknas
för
Inga inlägg
Ah Libby är verkligen kontsig!
Men sa inte hon i början när hon kom till det adnra lägret att hon var någon slags psykolog!? Det är ju ännu mer skumt
Men sa inte hon i början när hon kom till det adnra lägret att hon var någon slags psykolog!? Det är ju ännu mer skumt
[quote="Elinan":2xrr6xpz]Ah Libby är verkligen kontsig!
Men sa inte hon i början när hon kom till det adnra lägret att hon var någon slags psykolog!? Det är ju ännu mer skumt [/quote:2xrr6xpz]
Hon var säkert på sjukhuset för att kolla hur pysiskt sjuka lever
Men sa inte hon i början när hon kom till det adnra lägret att hon var någon slags psykolog!? Det är ju ännu mer skumt [/quote:2xrr6xpz]
Hon var säkert på sjukhuset för att kolla hur pysiskt sjuka lever
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":qixeayby][quote="Elinan":qixeayby]Ah Libby är verkligen kontsig!
Men sa inte hon i början när hon kom till det adnra lägret att hon var någon slags psykolog!? Det är ju ännu mer skumt [/quote:qixeayby]
Hon var säkert på sjukhuset för att kolla hur pysiskt sjuka lever [/quote:qixeayby]
Haha, precis, hon infiltrerade dom
Ang. Jack-Kate-Sawyer, så tycker jag att Kate och Sawyer har en mer kompis-relation, de är mer som bästa vänner eller syskon, men Jack och Kate har verkligen kemi.
Men sa inte hon i början när hon kom till det adnra lägret att hon var någon slags psykolog!? Det är ju ännu mer skumt [/quote:qixeayby]
Hon var säkert på sjukhuset för att kolla hur pysiskt sjuka lever [/quote:qixeayby]
Haha, precis, hon infiltrerade dom
Ang. Jack-Kate-Sawyer, så tycker jag att Kate och Sawyer har en mer kompis-relation, de är mer som bästa vänner eller syskon, men Jack och Kate har verkligen kemi.