Visa första inlägg
1250 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1250 inlägg
Höhö

Eller, så är det en knapp som det står "Dont push this buttom" på
Och så kommer Lock övertala dom att jorden typ går under om dom trycker, så ingen trycker. Så ingen kommer därifrån, för knappen var deras ända utväg.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Haha, ja, kanske det... allt är möjligt i Lost. Men det är uppehåll denna veckan! Vfr? Nån som vet?
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1halp7w3]Haha, ja, kanske det... allt är möjligt i Lost. Men det är uppehåll denna veckan! Vfr? Nån som vet?[/quote:1halp7w3]

Finns väl bara en förklaring: USA! De har ju uppehåll lite då och då... Och då måste vi också ha det.
Dom får se Lost i övermorgon, men inte vi (vi är som sagt en vecka efter)
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jaha... igen... och vad är anledningen till att dom har uppehåll så mycket då?
264 inlägg
för
264 inlägg
Kanske för dom är lata
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Dom vill väl dryga ut serien så mycket som möjligt

(och reta oss)
870 inlägg
för
870 inlägg
Det är för att enligt avtalet ska sverige ligga minst ett avsnitt efter Usa så när Usa gör upehåll måste sverige också ha det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
aww, man... vilket dumt avtal...
får man vänta en vecka till.... hela denna veckan är förstörd pga av det jävla uppehållet (jag vet, jag har inget liv...)
1250 inlägg
för
1250 inlägg
-ett tyst liv för oss som inte kan se lost idag-

Men hörrni, det är ju bara 145,5 timmar kvar till nästa avsnitt nu!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hahaha så där brukar jag sitta och räkna på alla tråkiga lektioner i skolan...
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="Queen":1umh84i1]hahaha :D så där brukar jag sitta och räkna på alla tråkiga lektioner i skolan...[/quote:1umh84i1]

Yey, självklart. Vad ska man annars göra i skolan?
Idag hade jag skola i 440 minuter ;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":dnxeqzmh][quote="Queen":dnxeqzmh]hahaha så där brukar jag sitta och räkna på alla tråkiga lektioner i skolan...[/quote:dnxeqzmh]

Yey, självklart. Vad ska man annars göra i skolan?
Idag hade jag skola i 440 minuter [/quote:dnxeqzmh]

oo... jag hade... 480 minuter skola idag... urk 8-16 är ingen rolig skoltid... alla tråkiga ämnen på en dag....

vad tror ni om Suns barn förresten, tror ni att Jin är farsan eller är det engelskaläraren??
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Engelskalärare såklart. Eller, det kanske är ett "mirakel" ? Eller inte.

Jin är så dum i huvudet tycker jag, och borde förbjudas från ön! När han rev upp Suns trädgårdsland så... GRRAAH!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja, han är så jävla störande, han blir sur så jävla mycket.... (eller, ja, han blev det förut mest, han har ju lugnat sig lite, men ändå...)
Hmm, jag vet inte om jag tror att det engelskalärarens... nä, jag tror nog ändå att det är Jins... fast... eller nej... det är nog Jins...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jin var störande, nu är han bättre.

Sun är svinbra! Diggar henne så JÄKLA mycke! Hon behöver bara bli lite tuff, som Ana-Lucia.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mjo, jhag håller med dig, Sun måste tuffa på sig lite, hon är så klen. Men kanske inte som Ana-Lucia, för hon e så jävla bitchig! Usch, jag gillar inte henne!!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Däremot ÄLSKAR jag Ana-Lucia. Synd att hon inte har så bra attityd i verkligheten, hade hört att dom skulle göra sig av med henne.

Hoppas hon ändrar på sig och att det inte händer!

Och jag undrar... när sätter deras jäkla armé igång?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, för fan, den hade jag glömt bort... ja, vad ska hända med det...??
jo, jag läste också det, hon skulle in i fängelse för rattfylleri...
Men nej, jag gillar inte Ana-Lucia... eller kanske, jag menar hon är en färgstark karaktär, men hon försör bara allt... jävla attitydproblem...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,815995,00.html:1dd8hjj0]Fängelse för "Lost"-sjärna[/url:1dd8hjj0]

Hon där Rodriguez har nog svårt o kontrollera alkohol intagningen...Blir inte mkt mer Lost för henne om hon sen åker in i finkan i 16 månander..
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Woow, [u:nw1me5zk]fem[/u:nw1me5zk] dagar i fängelset. Vad... mycket.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden