HOLLYWOOD.
Peter Stormare är inte glad över att ha tvingats flytta från Los Angeles till Chicago.
Han får trösta sig med att tv-serien ”Prison break” verkar vara värd det. Den får toppbetyg av amerikanska recensenter.
– Det är som med ”24” och ”Lost” – man vill inte missa ett enda avsnitt, skriver Life & Style som ger serien fyra stjärnor av fyra.
Entertainment Weekly håller med när den delar ut betyget A–:
– Låt oss hylla den här serien för att vara så välinspelad och innehålla såna skickliga skådespelarinsatser.
Maffiamedlem
Fängelsedramat som regisseras av Brett Ratner (”Rush hour”) kretsar kring en man (Michael Schofield) som försöker bevisa att hans dödsdömde bror är oskyldig till mordet på USA:s vicepresident.
Stormare spelar en maffiamedlem bakom galler, som mutas av Schofields rollfigur.
– Serien är pulserande intensiv. Den blandar gastkramande action likt ”24” med råheten i ”Oz”, skriver In Touch.
Övergav sitt hus
När Stormare först skrev på för rollen skulle inspelningen ske i Los Angeles. Men produktionen flyttades till Chicago. Stormare hade inget annat val än att överge sitt hus i LA och flytta med.
– Chicagos vinter är inget jag ser fram emot, sa han när Aftonbladet träffade honom i Beverly Hills.
Att döma av toppbetyget kan serien överleva mer än en vinter. Men skulle den fortsätta är det inte givet att Stormare stannar kvar.
– Jag har skrivit på för en säsong. Det får nog räcka, säger han.
Källa:Aftonbladet
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Stillbilder från avsnitt [url=http://www.devotedfansnetwork.com/gallery/thumbnails.php?album=2927:z92epl8x]3.02 - Fire/Water[/url:z92epl8x]. Spoilervarning!
Kan hända att du måste registrera dig, jag är då alltid inloggad där så jag vet inte vad som är begränsat för besökare. Värt det i alla fall för folk som gillar Prison Break.
Kan hända att du måste registrera dig, jag är då alltid inloggad där så jag vet inte vad som är begränsat för besökare. Värt det i alla fall för folk som gillar Prison Break.
Saknas
för
Inga inlägg
Åhhh, gör inte såhär mot mig Acula. Inte nu när det är så nära! Måste hålla mig, måste!
Saknas
för
Inga inlägg
Haha, jag har själv inte tittat på bilderna! xD Bara postat länken, men lägg märke till att det inte är "Orientación", avsnitt 1, utan avsnitt 2.
Saknas
för
Inga inlägg
Dagarna går och går. Nu är det snart dags igen. Priiison Break *nynnar på Prison Break - [Prison Break Soundtrack #01] Theme*.
Episode 3.01 - Orientacion. Där har vi första avsnittet Jag har inte bestämmt mig om jag ska sitta uppe och vänta eller om jag ser avsnittet dagen efter. Det återstår att se. 17 september barn. Då kör vi!
Episode 3.01 - Orientacion. Där har vi första avsnittet Jag har inte bestämmt mig om jag ska sitta uppe och vänta eller om jag ser avsnittet dagen efter. Det återstår att se. 17 september barn. Då kör vi!
Poster till säsong 3:
[img:1mgis2x0]http://img147.imageshack.us/img147/4380/prisonbreakver3qd6.jpg[/img:1mgis2x0]
Nu är man riktigt laddad.
[img:1mgis2x0]http://img147.imageshack.us/img147/4380/prisonbreakver3qd6.jpg[/img:1mgis2x0]
Nu är man riktigt laddad.
Saknas
för
Inga inlägg
jag har sett ungefär 25 min av det nya avsnittet , halva avsnittet har läkt ut på nätet och jag kunde förståss inte hålla mig borta, av det jag såg så får den en mihih längtar till 17e så jag får se hela =)
Saknas
för
Inga inlägg
Tagit direkt från #prison-break
17:50:36 ‹@PrisonBreak› September 17, 2007 (8/7pm): Episode 3.01 - Orientacion
17:50:36 ‹@PrisonBreak› September 24, 2007 (8/7pm): Episode 3.02 - Fire/Water
17:50:36 ‹@PrisonBreak› October 1, 2007 (8/7pm): Episode 3.03 - Call Waiting
17:50:36 ‹@PrisonBreak› October 8, 2007 (8/7pm): Episode 3.04 - Good Fences
17:50:37 ‹@PrisonBreak› November 5, 2007 (8/7pm): Episode 3.05 - Interference
17:50:37 ‹@PrisonBreak› November 12, 2007 (8/7pm): Episode 3.06 - TBA
17:50:39 ‹@PrisonBreak› November 19, 2007 (8/7pm): Episode 3.07 - Vamonos
Kanske kan vara lite kul att veta vad avsnitten kommer heta Bara första 7 nu dock..
17:50:36 ‹@PrisonBreak› September 17, 2007 (8/7pm): Episode 3.01 - Orientacion
17:50:36 ‹@PrisonBreak› September 24, 2007 (8/7pm): Episode 3.02 - Fire/Water
17:50:36 ‹@PrisonBreak› October 1, 2007 (8/7pm): Episode 3.03 - Call Waiting
17:50:36 ‹@PrisonBreak› October 8, 2007 (8/7pm): Episode 3.04 - Good Fences
17:50:37 ‹@PrisonBreak› November 5, 2007 (8/7pm): Episode 3.05 - Interference
17:50:37 ‹@PrisonBreak› November 12, 2007 (8/7pm): Episode 3.06 - TBA
17:50:39 ‹@PrisonBreak› November 19, 2007 (8/7pm): Episode 3.07 - Vamonos
Kanske kan vara lite kul att veta vad avsnitten kommer heta Bara första 7 nu dock..
Postern var snygg, men vad fan är det för tagline? Sämsta jag hört på länge. Var ligger logiken i den meningen?
Saknas
för
Inga inlägg
Imorn är det dags hörni! Mina förväntingar är på topp. Vad säger ni? ^^
Självklart, blir till att sitta uppe inatt.
Saknas
för
Inga inlägg
Nej fifan. Tankar det innan man går till skolan sen ser man det när man kommer hem Det ska bli galet roligt. Första avsnitten är alltid dom mest spännande. Har längtat ett tag nu
Håller med dig. Nu börjas serierna igen. Synd bara att jag inte gillade säsong 2 så mycket.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tyckte verkligen om säsong 2. Speciellt i början. Men jag är så jävla kär i PB så jag höll hoppet uppe! Nu jävlar kör vi igen
Japp början var bra. Sen när alla träffas vid pengarna är helt underbart, men sen gick det bara utför. Den enda intressanta karaktären var ju Kellerman.
Saknas
för
Inga inlägg
Finns en fiiin scen från säsong två när dom är i garaget då tweener kommer in och säger:
-Ey, we got company.
*Nu stiger Sucre och C-note in genom dörren*
C-note: - What's uuuup snow flake?
ÄLskar den
-Ey, we got company.
*Nu stiger Sucre och C-note in genom dörren*
C-note: - What's uuuup snow flake?
ÄLskar den
Saknas
för
Inga inlägg
Underbart första avsinitt av säsong 3 tycker jag, hade dock inte så höga förväntningar efter slutet på säsong 2 men älskade verkligen detta avsnitt.. hoppas på en lika bra säsong som ettan nu
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, kasst avsnitt. Enda som var bra att man fick reda på handlingen, men den var också jävligt lam.
LAME LAME LAME
LAME LAME LAME
Saknas
för
Inga inlägg
Första avsnittet sett. Vad ska man säga? Handlingen verkar såååå gay. Sinnes.. Well, detta kommer bli en lååång säsong. Får se om jag pallar se igenom den. Som PB-älskare till 100% så måste jag väl. Men vi får se... Pallar inte med massa avsnitt som första.