Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":2oy480t4]
Visa spoiler
[/quote:2oy480t4]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker synd om Bellick
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vet inte om det behöver vara en tumör eller cancer, (är väl typ samma sak)
Kan ju vara så att han helt enkelt känner sig jävligt pressad och stressad över sin situation, med tanke på allt de har gått igenom så är det inte så konstigt om han har huvudvärk.

Men antagligen är det något värre eftersom dem visar på det så ofta.
Visa spoiler
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Man kan väl inte skapa några vettiga diskussioner utan både negativa och positiva åsikter? Klart man måste dra upp seriens nackdelar för att komma någonstans, är ju knappast kul att gå in på en tråd som endast innehåller hyllningar till serien. Bättre med lite blandat.
851 inlägg
för
851 inlägg
Är det klart än när Säsong 4 kommer att sändas på svensk tv?
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Wow. Prison Break har inte varit såhär spännande på 3,5 år. Det börjar nästan, nästan påminna om en vettig actionserie igen.
855 inlägg
för
855 inlägg
Femte avsnittet var väl vare sig bättre eller sämre än de andra på fjärde säsongen, det var ett underhållande avsnitt. Men det börjar hända lite grejjer nu iallafall, så det kanske kan ta sig och bli bättre igen. Så som det ser ut nu är det iaf bättre än tredje säsongen men fortfarande en bit upp till andra. Men jag ser iallafall fram emot nästa avsnitt.
21 inlägg
för
21 inlägg
Tycker att 4e säsongen bara blir bättre och bättre ! 6e avsnittet var väldigt bra : )
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:1zjpcn4y]Go Mahone! Go![/b:1zjpcn4y]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Lägg ner serien, snälla. Det är riktigt pinsamt dåligt just nu. Jag tänker definitivt inte titta vidare. Det är så dåligt att jag måste skratta. HA-HA.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Whatta fakk, nytt idag eller vart kom det här ifrån? Pre-air?
89 inlägg
för
89 inlägg
en frågar om serien?
Är det någon som vet om detta är sista säsongen
jag har titta på alla avsnitt flera gånger och jag tycker dom löser allt med dessa kort litet för fort för min smak så det knäs som om att dom vill ha ett slut snart ?

stämmer de ?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det vet man aldrig om det blir sista säsongen eller inte. Allt hänger på om skådisarna vill fortsätta och om tittarna vill ha mer. Tittar ingen läggs serien ner, så enkelt är det faktiskt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas fan att detta är sista säsongen så man får ett slut nån gång.
Denna säsongen har dock varit rätt ok, tycker det är skönt att det är lite högre tempo nu och att dem löser saker lite snabbare även om de dyker upp lite hinder här å var.

Det enda man längtar efter är ju att få se deras hämnd gå ut över the company och störta skiten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
What? Varför kom det inget avsnitt idag?
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Uppehåll i två veckor.

Blir tokig på serier som envisas med en massa korta uppehåll under en säsong. Blir liksom inget flyt i tittandet. Samma sak med Fringe som jävlades förra veckan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mahone (:
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror detta kan vara sista eller näst sista säsongen. Tycker att serien har börjat blivit bättre igen efter säsong 3 som var helt värdelös. Satt och fundera lite på säsongerna och anser följande:

Säsong 1- Mästerverk
Säsong 2- Bra skit
Säsong 3- Suck vad gör ni
Säsong 4- Helt ok
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså, Prison Break har blivit bättre. Fast jag tror bara att det beror på att Heroes var en sån gigantisk besvikelse att Prison Break bara verkar vara bättre.

Men i alla fall:

Visa spoiler
989 inlägg
för
989 inlägg
Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden