Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[b:1qmtpgpz][size=150:1qmtpgpz=150:1qmtpgpz]The 4400[/size:1qmtpgpz][/b:1qmtpgpz]

Ser att TV3 ska visa den riktigt bra scifi serien The 4400.
Kort handlar det om 4400 människor som spårlöst försvunnit under ungefär 60 år som alla helt plötsligt uppenbarar sig på en strand.

Det gjordes fem avsnitt av serien och de blev en stor succé i staterna så de fick spela in en fortsättning. Men det tog visst lite tid att få tillbaka alla skådespelarna så säsong två började först spelas in i slutet av förra året.

Hela världen vill få en glimt av en sällsynt komet som passerar jorden på nära håll. Men plötsligt visar det sig att kometen är något helt annat, ett främmande objekt på kollisionskurs med jorden.
USA, Kina, Ryssland, Frankrike och Storbritannien skickar upp missiler för att skjuta ner det främmande hotet som hotar att förgöra stora delar av jorden. Världens undergång verkar vara nära.
Men objektet landar till allas fullständiga förvåning utan dramatik och släpper av hela 4400 människor som försvunnit spårlöst under de senaste 60 åren.

Myndigheterna står till en början handfallna, men snart börjar de att förhöra de tusentals individerna i hopp om att kunna kartlägga vad som hänt dem och förstå varför de skickats tillbaka till jorden.
Problemet är att ingen av de hemvända personerna, varav vissa har varit saknade i 60 år, vet var de har varit eller hur länge de varit borta.
Det märkligaste av allt är dock att ingen av dem har åldrats en dag sedan de försvann.
FBI-agenterna Tom Baldwin och Diana Skouris har som uppgift att ta reda på var de 4400 har varit, varför de kom tillbaka och framförallt, hur och varför de är förändrade…

The 4400 premiärvisades på USA Network Stateside sommaren 2004 och blev mycket väl mottaget med sju och en halv miljon tittare på första avsnittet, vilket var rekordsiffror för en ny seriepremiär på basic cable någonsin.

Serien är skapad av Scott Peters, som även har producerat The Outer Limits, och producerad av Rene Echevarria and Francis Ford Coppola, männen bakom Star Trek: Deep Space Nine.

[b:1qmtpgpz]TV3[/b:1qmtpgpz]
tors. 19 maj
kl. [b:1qmtpgpz]21.00[/b:1qmtpgpz]
- missa ej!

detta händer i avsnitt 1 (väääntar):
[i:1qmtpgpz][b:1qmtpgpz]Torsdag 19 maj 21:00[/b:1qmtpgpz] - När en rymdkapsel med tusentals saknade människor landar på jorden får säkerhetsagenten Dennis Ryland och hans kollegor Tom Baldwin och Diana Skouris i uppdrag att undersöka saken. Frågan på allas läppar är om de hemvända individerna är mänsklighetens räddning eller fördärv. Del 1:6. [/i:1qmtpgpz]

kommer lägga upp mer info för varje avsnitt som kommer!

jag längtar som fan!
gör inte ni...?

[img:1qmtpgpz]http://graphics.jsonline.com/graphics/owlive/img/jul04/weincol0711_big.jpg[/img:1qmtpgpz]

[img:1qmtpgpz]http://www.jackiekcooper.com/TVReviews/The4400.jpg[/img:1qmtpgpz]

[img:1qmtpgpz]http://www.wallcoo.com/film/4400/mxxx01/200483114273371.jpg[/img:1qmtpgpz]

[img:1qmtpgpz]http://seriesonline.terra.com.br/the4400/the4400.jpg[/img:1qmtpgpz]

det blev överdrivet långt första inlägg - men ändå!
kommentera på!
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="moviemaster":7z2tt499][...] det blev överdrivet långt första inlägg - men ändå!
kommentera på![/quote:7z2tt499]

Undrar varför det blev så långt... du har ju plankat i princip allt från tv3.

Serien verkar... mystisk på nåt sätt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ska nog kolla, om jag kommer ihåg. Brukar glömma bort att jag har trean så jag missar rätt så många av deras serier.

Verkar vara en rätt så intressant serie iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
verkar vara som da-Vinci-koden och national treasure, fast denna och lost.
men det är klart man ska sere...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu blev jag nyfiken. På vilket sätt liknar den lost?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
eller...

okej, det kanske inte är fullt så likt men det verkar ändå vara likt.
ingen minns ju ngnting.
men det verkar bli lite jobbigt med att det är hela 4400 pers! fett många ju!

[b:dx87qneu][i:dx87qneu][u:dx87qneu]The 4400:[/u:dx87qneu][/i:dx87qneu]
5 DAGAR KVAR!!![/b:dx87qneu]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här verkar vara en bra tv-serie.

Tv3 brukar inte ha så många bra tv-serier jämnfört med tv4 och kanal 5
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nej, faktsikt inte.
men för en gångs skull verkar det som om dom har träffat rätt.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag ska se serien. Av det lilla som man har sett på trailern så verkar den ganska bra. Jag hoppas att den kommer att vara bra, det skulle vara kul med en ny bra serie nu när Lost tar sommaruppehåll.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
men den kan nog inte hålla samma klass som tv-serien 24
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Det är omöjligt att säga innan kanske, kanske inte, vi får se!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
24 äger hårt. det är ett mästerverk
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är den sämsta serie jag sett... Det händer för mycket för att det ska vara logiskt och realistiskt och sen händer det för lite för att kunna fylla 24 timmar...

Längtar tills det börjar... [b:1kc0tjej]4 dagar kvar...[/b:1kc0tjej]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
34 har fått fett många priser för bästa serie, så kom inte och snacka skit om den serien
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
alla kan väl ha sin egen åsikt

Tebax till ämnet...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag är inne på samma linje som Madson, har aldrig gillat 24 heller.
Serien känns motsägelsefull eftersom ingen dag kan vara intressant dygnet runt.
Sen om serien har fått pris eller inte ändrar inte min åsikt.
Alla har vi oklika smak, så är det. Inte alla som gillar de serier som jag uppskattar, men den smällen kan jag faktiskt ta
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vad tror du om the 4400
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vad tror du om the 4400 [b:1ggy2x00]?[/b:1ggy2x00], tack, pa.
*börjar störa mig att du inte använder ?tecken*=)

sj tror jag att det kan bli en 2a eller 3a på det
men nu var det ju inte mig du frågade...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Serien låter lovande, men om jag tänker följa den låter jag vara osagt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag ska nog följa den.
när startar den?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden