Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
som jag skrev i första inlägget:

TORSDAG 19 MAJ, TV3, KL. 21:00
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ok ,bra.
DET GÅR TVÅ AVSNITT PÅ RAKEN
191 inlägg
för
191 inlägg
Det är för att i USA gick serien som ett långt avsnitt och fyra korta. TV3 har delat upp det så att det blir sex avsnitt, och de första två visas på raken. Det ska bli spännande att se serien ikväll!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
aj då
- kanske inte var så likt lost tråts allt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tyckte det var helt ok... fast det finns bättre.. Det var en bra handling.. jag undrade lite hur de skulle lösa det med alla karaktärerna men det tyckte jag de lösta bra...
egentligen inget att klaga på,
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fan jag hde vlat se på det men kolla star wars istället, iofs mycke bättre hehe
Hmm får la få tag på det på annat sätt..
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Tkt att den var dålig!
inte alls speciellt stark som dom skrev på affischen och korkat att ha ett 2 timmar långt avsnitt! Man tröttnade!
Känns som om man redan luskat ut allt själv innan den ens börjat: Aliens kidnappar ett visst antal människor, ger dom speciella förmågor och ser hur det funkar i en jordisk atmosfär eller liknande.
Tkr att förmågorna drog ned på serien!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det är ju bara 6 avsnitt så man får ju tänka att man ska FÅ REDA PÅ EN SJÄTTEDEL AV HANDLINGEN... tycker det var jävligt bra.

[quote="Madson":2077gohu]Jag tyckte det var helt ok... fast det finns bättre.. Det var en bra handling.. jag undrade lite hur de skulle lösa det med alla karaktärerna men det tyckte jag de lösta bra...
egentligen inget att klaga på, [/quote:2077gohu]

tycker exakt som dig, faktiskt, madson.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
LMB du skrev att aliens kidnappa dem, men det är ju inte säker ännu
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nej, jag håller med pa där.
du har ju ingen aning - och dessutom; om det är så att dom har avslöjat det nu i första avsnittet så gör domd et säkert så att det blir skitspänannde och bra i slutet ändå. det är ju ingen b-serie - eller hur...?
1427 inlägg
för
1427 inlägg
[quote="Private Area":iimsuzc0]LMB du skrev att aliens kidnappa dem, men det är ju inte säker ännu[/quote:iimsuzc0]Vilka tror du annars?
Skrev bara att det [b:iimsuzc0]kändes[/b:iimsuzc0] som om man funderat ut hela serien i förväg!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ok - du kanske inte borde dömma ut hela serien av dina [b:1hluwike]känslor[/b:1hluwike] efter ett avsnitt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Även om man tror att man klurat ut vad som kommer hända tror jag att det finns en helt annan lösning...

För att jämföra med LOST, hur många teorier fanns det inte i början.. hur många var det som verkligen stämmde!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Madson har helt rätt enligt min mening...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fasen...missa reprisen igår också!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ok jag erkänner! jag tycker om nästan allt som har inslag av onaturligt osv... varför jag är så lättflörtat vet jag inte..... men jag gillar lost, smalville, desprate housewhifes (onaturlig?), millenium när det gick. alla csi gillar jag med och arkiv x när det gick missade jag nog inte fler än 3 avsnitt på alla år! 24 skulle jag nog ha gillat med men jag vägrade titta på en till serie! alias försökte jag hålla mej undan med men har sett några avsnitt och höll på att åka dit där med!

så jag räknar med att jag kommer att gilla denna serie med var helt ok första avsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ikväll klockan 21 är det äntligen dax för 2 [i:1owu8elq]heeelt nya[/i:1owu8elq] avsnitt av The 4400 igen! Yes! Ska bli ql att se d andras egenskaper!
191 inlägg
för
191 inlägg
Sänder de dubbelavsnitt i kväll också? Jag trodde att det var ett enkelavsnitt i kväll.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varje avsnitt är dubbel.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
stämmer ju inte alls... det var bara det första som var dubbelt... resten kommer att vara enkla...

jag tycker serien verkar lite tunn.. känns som om det inte kommer att hända så mycket mer.. men jag hoppas att det kommer nått oväntat i nästa avsnitt... för att om serien kommer att gå ut på att de 4400 ska anpassas till samhället tycker jag den verkar väldigt trist..
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden