Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Sorry. Hade fel!
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Som det verkar så känns det inte som att de 4400 kan anpassa sig, av olika anledningar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nej jag vet.. men då är det ganska tragiskt om alla typ kommer att dö eller nått... ganska trist slut i så fall..
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Varför skulle alla dö för?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag vet inte.. en teori bara... Två stycken har redan gjort det pga sina krafter. det var bara en tanke... vad skulle annars hända med dem om de inte skulle klara av att anpassa sig??
1193 inlägg
för
1193 inlägg
De kanske skulle återkallas till karantän igen för att studeras.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker ändå det var en ganska bra teori, Madson =)

Hur som helst när det bara 2 dgr kvar till avsnitt 4 nu! =P
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Detta avsnittet var helt ok.... hela serien är lite tråkig.. speciellt när man tittar på lost...

Visst var det så att det var den när rika gubben som spred ut listan... han som bjöd in alla på fest...

Konstigt det där med han i koma... och att hans bror kom ihåg hur han blev tagen av "dom"...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker avsnittet var ganska dåligt.
Och som du sa, Madson, så är serien ingenting om man jämför med LOST.

Avsnitt 4:
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här avsnittet var ganska bra faktiskt.. Man fick reda på vad som hänt och varför det hade hänt... Skumt att de skulle rädda jorden med sina krafter..

Jag visste inte att det fanns en fortsättning med det gjorde det tydligen... Sommar uppehåll i denna serie också... Typiskt

Undra vad det ska handla om nu.. ska man typ följa de 4400 när de räddar jorden eller vadå... det blir typ som terminator...eller??
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det var ju inte aliens.. det var ju människor från framtiden...

de gick ju tillbaka i tiden för att förhindra att människorna utrotar sig själva... ungefär som terminator skickas tillbaka i tiden för att stoppa att killen dör...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det någon som vet när det börjar igen
781 inlägg
för
781 inlägg
Tycker serien är helt okej,men som sagt,kan inte mäta sig med lost.Men under sommaren när man inte hade ngt att se så var det grymt skönt att ha ngt att se på.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
den här serien var ganska dålig tycker jag, den känns mest ointressant och det blir aldrig riktigt spännande.

precis i början så påminde den mig mycket om taken främst eftersom Joel Gretsch (tom baldwin) är med, att det är en liten smart flicka (dakota fanning är klart bättre) med och att det handlar om människor som blivit tagna av aliens, om det nu är så det är i 4400.
439 inlägg
för
439 inlägg
Har börjat att kolla på säsong ett av The 4400 igen och jag måste säga att första säsongen är skitbra! Riktigt jäkla bra asså! Sen går det tyvärr bara nedåt, säsong två var hyfsad men mot slutet blev den skitdålig och säsong tre och fyra har jag inte ens vågat se.
1197 inlägg
för
1197 inlägg
Snacka om en serie där dom slarvar bort en bra story, 1:a säsongen var så jäkla bra och sen bara skiter det sig i 2:a och tredje säsongen, har inte orkat se den 4:e och sista säsongen, så jag vet inte hur den slutar men det känns som jag skiter i vilket...
18 inlägg
för
18 inlägg
Alla liknande serier/filmer är samma när det gäller folk med krafter och folk utan kmr sluta med krig i slut ändan om 1år,10år,100år,1000år? för dom utan är avundsjuka/rädda och vissa av dom med krafter har nog för att ta ut all befolkning på Jorden. Typiskt exempel X-men :).

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden