Visa första inlägg
11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
om en film är för lång går jag inte och ser den på bio. ska man se en väldig lång film hemma måste man ta sig tid på ett helt annat sätt än om filmen klockar in på 90 minuter (på samma sätt som det är hur enkelt som helst att se en halvtimme av simpsons, men betydligt mer krävande att se 1,5 timmes pilotavsnitt av en ny serie)
leif gw perssons böcker är en plåga att ta sig igenom, dom är stora tegelstenar där det tar halva boken innan man kommit nånstans. som ljudböcker är dom omöjliga att ta till sig t ex.
alla online rollspel är meningslösa att börja spela då dom äter upp för mycket tids, dessutom är det någon form av competition så är man slagen på förhand av alla heltidsspelande arbetslösa ungdomar.

225 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
225 inlägg
att online rollspel tar upp för mycket tid det kan jag skriva under på iofs, har själv varit fast i det träsket.
men böker däremot så gillar jag mest av allt långa fantasyserier, spelar ju ingen roll att det tar lång tid man läser ju bara när man har tid/lust iaf.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden