Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Saknas
för
Inga inlägg
Han är europeisk och medverkade i sin första film när han var 41 år.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nej det är fel.
Hans efternamn är snarlikt det namn som en känd karaktär i en blockuster film-serie på 2000 -talet har.
Hans efternamn är snarlikt det namn som en känd karaktär i en blockuster film-serie på 2000 -talet har.
Saknas
för
Inga inlägg
Ny ledtråd.
Christopher Walken har spelat en karktär med (nästan) identiskt namn i en film av en regissör som hade en film som vann och nominerades till oscar detta år. Oscars filmen är en annan film än den med Walken.
Christopher Walken har spelat en karktär med (nästan) identiskt namn i en film av en regissör som hade en film som vann och nominerades till oscar detta år. Oscars filmen är en annan film än den med Walken.
Det ser ut som Morgan Freeman... fast utan prickar i ansiktet! Kan det vara nån brorsa till honom??
[quote="Joker":3pt4voca]Det är hans son Alfonso Freeman.[/quote:3pt4voca]
aha... Fattar! Han är väldigt lik sin far! Sätt upp en ny Joker!
aha... Fattar! Han är väldigt lik sin far! Sätt upp en ny Joker!
[quote="Joker":2n5rn519]Det är hans son Alfonso Freeman.[/quote:2n5rn519]
Rätt
Rätt
Joseph Gordon-Levitt, är jag ganska säker på att han heter.
6342 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":wvfms2dn]Han var lite lik Heath Ledger här.[/quote:wvfms2dn]
Oj, väldigt lik om jag får säg! : )
Oj, väldigt lik om jag får säg! : )
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="escaperel":13hgyygh]Joseph Gordon-Levitt, är jag ganska säker på att han heter.[/quote:13hgyygh]
Rätt
Rätt