Visa första inlägg
1215 inlägg
för
1215 inlägg
Jepp.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En legend.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Klaus Kinski?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är självklart rätt.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ok, då kommer det en ny här.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
James Mason, i Sverige kanske mest känd som Isaac of York i Ivanhoe...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ja det är rätt. Jag har faktiskt aldrig sett hela Ivanhoe, kommer inte ihåg att han var med där. De enda filmerna jag sett honom i är Lolita och North by Northwest.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ok, ny: en av mina tidigaste förälskelser:

[img:2jp0ml1t]http://static.pici.se/pictures/MFaojmNUU.jpg[/img:2jp0ml1t]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror ni behöver en ledtråd här med: tjejen är framförallt känd för sin roll i en kanadensisk tv-serie från slutet av 80-talet. Finns även en ny version av samma serie där hon gästat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nytt dygn, ny ledtråd: Det är en high school-serie som hon är känd från. Den mest kände i serien var nog den coole Joey som alltid bar hatt. Han hade gott sällskap av Derek 'Wheels' Wheeler och tvillingarna Erica och Heather Farrell. Tjejen i fråga skulle även varit med i Kevin Smith´s Mallrats, men Universal tyckte annorlunda.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hon måste ju ha varit med i Degrassi, men det är typ allt jag kunnat lista ut. Men har man sett nog Kevin Smith vet man att han älskar Degrassi som dessutom gick på 80-talet och var från Kanada, eh.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Stämmer bra det, bara namnet på bruden kvar. Hon var den som dejtade Joey, och hade en vit slinga i sitt mörka hår.
34 inlägg
för
34 inlägg
Kan det vara Niki Kemeny...??? Eller är det Stacie Mistysyn???
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Smartis_Emma":2cq4dagr]Kan det vara Niki Kemeny...??? Eller är det Stacie Mistysyn???[/quote:2cq4dagr]

Där satt den! Det var Stacie Mistysyn som spelade den söta Caitlin Ryan i Degrassi High. Din tur Smartis Emma!
34 inlägg
för
34 inlägg
Härligt... Kan ni gissa den här? Egentligen inte särskilt svår, men visste inte vilken jag skulle ta!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Charlize Theron ?
34 inlägg
för
34 inlägg
[quote="Voldo":3nqx30bn]Charlize Theron ?[/quote:3nqx30bn]

Jajjamen... det var inte så svårt! Varsegod o sätt upp en ny "Voldo"
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ny då
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Eli Wallack, den fule, åter igen tror jag bestämt
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Rätt
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden