Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
3462 inlägg
Det har du helt rätt i Mats. Klart det är Errol Flynn. Trodde nog att nån skulle ta den här lite snabbare.
3462 inlägg
3462 inlägg
Men oj var den så svår? Det trodde jag faktiskt inte. Jag får nog ge en liten ledtråd. Han är engelsman och är nog mest känd för biopubliken för sin rolltolkning som fransman i en gammal klassisk film. 9 av 10 personer har sannerligen sett den filmen kan jag nog påstå.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Mats":3r1hagsd]Men oj var den så svår? Det trodde jag faktiskt inte. Jag får nog ge en liten ledtråd. Han är engelsman och är nog mest känd för biopubliken för sin rolltolkning som fransman i en gammal klassisk film. 9 av 10 personer har sannerligen sett den filmen kan jag nog påstå.[/quote:3r1hagsd]
Filmen är Raiders of the Lost Ark (första Indiana Jones-filmen) va? Vet dock inte namnet på karln...
Filmen är Raiders of the Lost Ark (första Indiana Jones-filmen) va? Vet dock inte namnet på karln...
3462 inlägg
Det stämmer och nu borde det vara lätt. För hur många fransmän finns det i första Indy-filmen
Klart Indiana-fantasten Mats väljer en skådis därifrån,
Såg honom nyligen när jag betade av Indyboxen innan biobesöket.
Paul Freeman heter han, men för mig heter han Belloq eller Bellosch som Sallah säger.
Såg honom nyligen när jag betade av Indyboxen innan biobesöket.
Paul Freeman heter han, men för mig heter han Belloq eller Bellosch som Sallah säger.
3462 inlägg
Självklart är det han. Men måste banne mig ge underbetyg till alla forumister här, den här ska ni bara kunna. Tillhör allmänbildningen i filmvärlden. Bättring, pojkar ock flickor!
[quote="Frank Sinatra":1g9rrupw]Richard Pryor?[/quote:1g9rrupw]
Visst är det Richard, trodde det skulle vara lite svårare utan mustaschen!
Visst är det Richard, trodde det skulle vara lite svårare utan mustaschen!