Visa första inlägg
821 inlägg
för
821 inlägg
Jomenvisst!
1215 inlägg
för
1215 inlägg
Hoppla
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ledtråd eller nåt?
507 inlägg
för
507 inlägg
Drar till på en gissning. Lee Marvin?
1215 inlägg
för
1215 inlägg
Se där! Det behövdes ju ingen ledtråd...
507 inlägg
för
507 inlägg
Då tar vi den här då.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Oj, en gammal goding. Errol Flynn.
507 inlägg
för
507 inlägg
Det har du helt rätt i Mats. Klart det är Errol Flynn. Trodde nog att nån skulle ta den här lite snabbare.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Då tar vi en annan gammal goding då.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Men oj var den så svår? Det trodde jag faktiskt inte. Jag får nog ge en liten ledtråd. Han är engelsman och är nog mest känd för biopubliken för sin rolltolkning som fransman i en gammal klassisk film. 9 av 10 personer har sannerligen sett den filmen kan jag nog påstå.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Terence Stamp? Nej? Jag känner igen honom iaf...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Mats":3r1hagsd]Men oj var den så svår? Det trodde jag faktiskt inte. Jag får nog ge en liten ledtråd. Han är engelsman och är nog mest känd för biopubliken för sin rolltolkning som fransman i en gammal klassisk film. 9 av 10 personer har sannerligen sett den filmen kan jag nog påstå.[/quote:3r1hagsd]

Filmen är Raiders of the Lost Ark (första Indiana Jones-filmen) va? Vet dock inte namnet på karln...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det stämmer och nu borde det vara lätt. För hur många fransmän finns det i första Indy-filmen
648 inlägg
för
648 inlägg
Klart Indiana-fantasten Mats väljer en skådis därifrån,
Såg honom nyligen när jag betade av Indyboxen innan biobesöket.

Paul Freeman heter han, men för mig heter han Belloq eller Bellosch som Sallah säger.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Självklart är det han. Men måste banne mig ge underbetyg till alla forumister här, den här ska ni bara kunna. Tillhör allmänbildningen i filmvärlden. Bättring, pojkar ock flickor!
648 inlägg
för
648 inlägg
Nästa......
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Richard Pryor?
648 inlägg
för
648 inlägg
[quote="Frank Sinatra":1g9rrupw]Richard Pryor?[/quote:1g9rrupw]

Visst är det Richard, trodde det skulle vara lite svårare utan mustaschen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ny
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jena Malone.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden