Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Joker":bggrxajj]Jena Malone.[/quote:bggrxajj]
Rätt!
Rätt!
[quote="shitstorm":3ib1zo15]Charlton Heston?[/quote:3ib1zo15]
Rätt!
Rätt!
[quote="Frank Sinatra":3dae5u73]Jane Wyman?[/quote:3dae5u73]
Rätt!
För mig mest känd som "häxan" i Falcon crest.
Hur visste du det?
Rätt!
Hur visste du det?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="db":13v0n9x7][quote="Frank Sinatra":13v0n9x7]Jane Wyman?[/quote:13v0n9x7]
Rätt!
Hur visste du det?[/quote:13v0n9x7]
Trodde jag sett henne i någon gammal film, men jag kollade upp det nu, och så verkar inte fallet. Var nog så att jag kollade upp henne mer när hon dog i september sist år, och att hon var gift med Ronald Reagan som fick henne att stanna i skallen.
Här kommer en ny:
Rätt!
Hur visste du det?[/quote:13v0n9x7]
Trodde jag sett henne i någon gammal film, men jag kollade upp det nu, och så verkar inte fallet. Var nog så att jag kollade upp henne mer när hon dog i september sist år, och att hon var gift med Ronald Reagan som fick henne att stanna i skallen.
Här kommer en ny:
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="flaskan":3miyfh8s]David Niven?[/quote:3miyfh8s]
Visst, din tur!
Visst, din tur!
Saknas
för
Inga inlägg
Hon medverkade i en legendarisk fim på femtio talet. För sin roll i den filmen så vann hon en oscar dock vann inte den mästerliga filmen oscarn för bästa film.
Saknas
för
Inga inlägg
Får väl försöka leva upp till ens rykte då.. detta är ju Stella!!! från Linje Lusta (A Streetcar Named Desire ), d.v.s. Kim Hunter