Pirates of the Carribbean: AT WORLDS END
Tror också det, kanske borde pitcha ide'n till filmbolaget :)
Hannes: Puh, överdriver du inte lite nu?
Nja en president runt 15 år skulle inte vara något vidare. Jag har fortfarande sjukt svårt att tro på att du är runt 45 år vilket skulle betyda att du är lika gammal som min farsa plus att du är absolut äldst på forumet. Ge mig något bevis så tror jag på dig.
Jag kräver inte att du tror mig heller, då jag själv inte bryr mig om användarnas ålder. Det enda jag kräver är att vi släpper det här en gång för alla.
Är man slug kan man givetvis fuska till det här, men du kan ju börja med att tänka efter om jag SERIÖST skulle kunna ha sett 1600 filmer om jag vore 15 år...
Jag vill att vi ska kunna diskutera med varandra som vanliga människor, Hannes. Detta ska inte behöva komma upp varje gång jag öppnar munnen i en diskussion med dig. Jag skiter t.ex. i att Eldunari är 15 år, då han har ett lika klart och moget beteende som oss äldre. Nuff said.
Är man slug kan man givetvis fuska till det här, men du kan ju börja med att tänka efter om jag SERIÖST skulle kunna ha sett 1600 filmer om jag vore 15 år...
Jag vill att vi ska kunna diskutera med varandra som vanliga människor, Hannes. Detta ska inte behöva komma upp varje gång jag öppnar munnen i en diskussion med dig. Jag skiter t.ex. i att Eldunari är 15 år, då han har ett lika klart och moget beteende som oss äldre. Nuff said.
3462 inlägg
Ge dig nu människa. Det är ju du själv som i var och varannan tråd som drar upp din ålder. Ifall du inte vill diskutera det får du väl helt enkelt ge sjutton i att prata om det.
Tänk bara på att ju ärligare man är man andra desto ärligare bemötande får man.
För övrikt kan jag tillägga att jag hade sett minst det tredubbla när jag var 15 år. Jag var en riktig filmsvamp när jag var ung.
Tänk bara på att ju ärligare man är man andra desto ärligare bemötande får man.
För övrikt kan jag tillägga att jag hade sett minst det tredubbla när jag var 15 år. Jag var en riktig filmsvamp när jag var ung.
Bara det att jag inte tycker du beter dig som en 45 åring, du känns som en typisk 15 åring sorry. Men visst jag ska lossas att du är 45 i framtiden. Så från och med nu kommer jag aldrig att ta upp din ålder :)
Men du kommer alltid innerst inne vara forumets lilla "the bad joke" ;)
Men du kommer alltid innerst inne vara forumets lilla "the bad joke" ;)
Om man läser The Psychokillers favoritcitat så förstår man att han är ca 45år.
Nej då det bara är 15 åringar som skulle få för sig att ha ett citat från The Dark Knight :)
Hannes: Hahaha, okej jag köper det. Att döma en person efter hur han skriver när du inte träffat honom i verkliga livet... "ahem" förlåt, jag ska vara tyst.
- och du kommer alltid innerst inne vara forumets lilla "Sagan om ringen-nörd" :)
Mats: Kul att du hann med att se så många filmer, smått otroligt faktiskt. :)
- och du kommer alltid innerst inne vara forumets lilla "Sagan om ringen-nörd" :)
Mats: Kul att du hann med att se så många filmer, smått otroligt faktiskt. :)
3462 inlägg
Nu drar vi ett streck i denna diskussion!
När blev det här en debatt om åldrar? Fortsätt diskutera den icke-kommande Bond-filmen istället :)
Jag snokade lite i Psychokillers sedda filmer och la märket till att de flesta filmerna han hade satt betyg på var från slutet av 90-talet och framåt.
Hannes: Mitt nuvarande citat kommer från Tropic Thunder. Mitt förra valde jag eftersom det passade så bra ihop med mitt förra användarnamn.
Jag tänkte först använda ett annat citat från Les, men det var på tok för långt och fick inte plats. :)
Tråden nu: Vi borde hålla en inofficiell begravning åt Bond 23... RIP
Jag tänkte först använda ett annat citat från Les, men det var på tok för långt och fick inte plats. :)
Tråden nu: Vi borde hålla en inofficiell begravning åt Bond 23... RIP
Tänkte mer på att du skriver lite "for fuck sake" "fuck" osv lite för mkt för att vara en mogen 45 åring. Om min pappa skulle gå in på ett forum och skriva liknande skulle jag tycka det var oerhört pinsamt.
Tackar, jag har inget emot att du kallar mig det då jag också är en Sagan om ringen-nörd, och är det med stollthet :)
Lillemannen: Din lille rackare :)
Jag syftade på det du har här på forumet.
Hannes: Inga kommentarer. Som Mats sade, nu sätter vi punkt för diskussionen.
edit: Jisses vad du öser på med inlägg, jag hinner inte svara fören du kommer med ett nytt :)
Citatet är lite relaterat till mig själv :)
edit: Jisses vad du öser på med inlägg, jag hinner inte svara fören du kommer med ett nytt :)
Citatet är lite relaterat till mig själv :)
Nja jag tycker vi öppnar en tråd som heter Psycokiller och den hemliga åldern, och det går ut på att vi ska lösa din ålder den som får fram din rätta ålder först får en Peter Jackson box betalad av Mats :)
Eller så drar vi ett sträck och fortsätter tro att du är 15 :)
Eller så drar vi ett sträck och fortsätter tro att du är 15 :)
Jag skiter i vilket, men blanda inte in Mats i det här :)