Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
SkruMplever <3
Den ska jag se med Tyler
Den ska jag se med Tyler
Saknas
för
Inga inlägg
Det är väl klart.
Och vi kan bara be att Postal-manuset inte dimper ner i herrns brevlåda... Men shit happens.
Och vi kan bara be att Postal-manuset inte dimper ner i herrns brevlåda... Men shit happens.
Darth Kathy Grint: Vad menar du? Vet du inte att Herr Boll spelar in filmen as we speak?
[url:37tib9zh]http://imdb.com/title/tt0486640/[/url:37tib9zh]
Det finns t.o.m. en tråd om filmen här på MZ.
[url:37tib9zh]http://imdb.com/title/tt0486640/[/url:37tib9zh]
Det finns t.o.m. en tråd om filmen här på MZ.
Saknas
för
Inga inlägg
...
Say what?
Hhähähähähäähhääh....
Bugger.
Say what?
Hhähähähähäähhääh....
Bugger.
Saknas
för
Inga inlägg
Haha. Herregud vilka stjärnskådisar Postal kommer ha. ^^
Gary Coleman ftw!
...Fyfan vad jag hatar honom efter att ha lirat Postal 2... Bleh!
...Fyfan vad jag hatar honom efter att ha lirat Postal 2... Bleh!
GTA - spelen
De skulle bli en riktigt bra film, tror jag, med biljakter, explosioner...Nästan som en ny MI
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.
De skulle bli en riktigt bra film, tror jag, med biljakter, explosioner...Nästan som en ny MI
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="spath junior93":2ui0d58z]GTA - spelen
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.[/quote:2ui0d58z]
GTA är ett spel. Det kommer aldrig bli en film. För det finns för många fans som skulle rasa toalt mot filmen. Det skulle helt enkelt inte bli bra tror jag.
Sims skulle gå att göra film. Men inte en bra film. Folk som går upp, missar jobbet, äter, sover på golvet. Bra...
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.[/quote:2ui0d58z]
GTA är ett spel. Det kommer aldrig bli en film. För det finns för många fans som skulle rasa toalt mot filmen. Det skulle helt enkelt inte bli bra tror jag.
Sims skulle gå att göra film. Men inte en bra film. Folk som går upp, missar jobbet, äter, sover på golvet. Bra...
GTA som film har vi diskuterat tidigare i den här tråden och ja... Det är svårt att göra film av något som i sin tur tagit väldigt mycket från filmens värld ... För att inte säga omöjligt ... Om man vill få det bra ...
Själva filmen går väll alltid och göra men det ska vara bra också ...
The Sims som film låter lika genomtänkt som att åka skridskor i en gyttjepöl ...
Själva filmen går väll alltid och göra men det ska vara bra också ...
The Sims som film låter lika genomtänkt som att åka skridskor i en gyttjepöl ...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Andreas":160lljb7]Gears of War.[/quote:160lljb7]
absolut
absolut
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="spath junior93":3mrsibei]GTA - spelen
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.[/quote:3mrsibei]
GTA är väl baserad på en gammal film med samma namn?
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... ies&&ref=#
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.[/quote:3mrsibei]
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... ies&&ref=#
[quote="simlun485":1pdplfll][quote="spath junior93":1pdplfll]GTA - spelen
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.[/quote:1pdplfll]
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... ies&&ref=#[/quote:1pdplfll]
Hehe, nej det är garanterat bara ett sammanträffande. Man får ju inte glömma att "grand theft auto" faktiskt är en brottsbeteckning, inget namn som någon bara kom på.
Sims
hehe, annorlunda, men om man gjorde den till en komedi så skulle det nog funka. Det finns kanske inga riktiga karaktärer i spelet, men om man gör filmen löst baserad... Det skulle funka.[/quote:1pdplfll]
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... ies&&ref=#[/quote:1pdplfll]
Hehe, nej det är garanterat bara ett sammanträffande. Man får ju inte glömma att "grand theft auto" faktiskt är en brottsbeteckning, inget namn som någon bara kom på.
[quote="Neo":2pfqw2bj]halo ´kankse[/quote:2pfqw2bj]
Den kommer ju på film
Gta ,gears of war, splinter cell. borde också komma!
Den kommer ju på film
Gta ,gears of war, splinter cell. borde också komma!
Saknas
för
Inga inlägg
Skulle vara väldigt kul om typ Tekken kunde bli film ..
6342 inlägg
[quote="Joker":227ifn4d]Skulle vara väldigt kul om typ Tekken kunde bli film ..[/quote:227ifn4d]
Det är väl på gång nu eller?
Det är väl på gång nu eller?