Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
True ha ha, "finnished when it's done"

Ett spel jag skulle villja se en filmatisering av skulle vara Zelda, fast jag vet inte om man skulle våga se den. Skulle ha så höga förväntningar på den att man bara skulle bli besviken i slutändan.

Minns den tecknade serien från när man var liten, var väl kanske inte världens bästa den heller. Men om man skulle göra ett seriöst försök kanske man skulle lyckas göra något av det hela.
699 inlägg
för
699 inlägg
Halo kommer ju, så underbart att filmbolaget vägrade låta Uwe Boll i närheten av den filmen

Max Payne
Half-Life
Warcraft!!! - med tanke på de riktigt snyggt gjorde filmsekvenserna i wc3 o WoW så borde de kunna göra en bra film
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="popcornemil":1mjf98hw]tack matte för att du nämnde dom sämsta

battle for middle earth 2 är bra[/quote:1mjf98hw]

Battle for middle earth 2 är inte efter filmen,det är däremot ettan. I ettan hade dom bara rättigheter till filmerna men i tvåan hade dom fått rättigheter till böckerna med Därför är tvåan så mycket bättre.annars så är Spiderman 2 ett väldigt bra "filmspel".
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Halo, klart och en bra snubbe borde försöka sig på
Pro Eveolution soccer , det hade varit något

Och Far Cry - instincts
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:ivxzb373]World Of Warcraft[/b:ivxzb373] helt klart..vet inte hur..men den skall helt klart smaskas upp på vita duken
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sorry, jag orkar inte läsa igenom helt tråden för att se om någon annan har sagt de här spelen.

Men jag skulle vilja se filmer som baserats på;

Fallout (1 och 2)
Parasite Eve (1 och 2)
Wasteland
Silent Hill (en bra film, inte den som finns usch)
Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Police Quest (ettan alltså)
Wing Commander (bitar ifrån hela serien, återigen, en bra film tack!)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Gr3veN":2uq5dhf2][b:2uq5dhf2]World Of Warcraft[/b:2uq5dhf2] helt klart..vet inte hur..men den skall helt klart smaskas upp på vita duken [/quote:2uq5dhf2]

[url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=3083:2uq5dhf2]World of Warcraft[/url:2uq5dhf2] är på G
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det låter ju helt underbart
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Halo och Half Life skulle vara trevligt på vita duken. Halo är ju redan på gång.
Sedan så skulle det bli skit ball med Star Wars Knights of the Old Republic. Men vetefan hur det blir med rättigheter osv.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
God of War! :hb
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
World in Conflict, Kalla kriget goes "hot", en invasion av USA. Lär nog aldrig hända dock. För kontroversiellt antagligen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker jak nad daxter spelen ska bli film.... själv har jag spel 1 och 2.... Kanske nån ny batman film tex batman vengence eller batman dark tomorrow?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ricke":cb4jrkfb]Halo är ju redan på gång.[/quote:cb4jrkfb]

inte direkt. filmen är fortfarande lagd på is för tillfället.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Roller Coaster?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur fan kan man göra en film av spel som te.x Roller Coaster eller Sim City? Det går bara inte...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ninja Gaiden vore grymt
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="alexander 10":3eoc07c2]Hur fan kan man göra en film av spel som te.x Roller Coaster eller Sim City? Det går bara inte...[/quote:3eoc07c2]

Ironi.
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="alexander 10":2dt757e1]Hur fan kan man göra en film av spel som te.x Roller Coaster eller Sim City? Det går bara inte...[/quote:2dt757e1]

Kan man göra en film om The Sims och Monopol så kan man fan det.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Som vi har märkt kan man inte alls göra film av spel. 9 av 10 spelfilmatiseringar blir så grymt pinsamma och kassa att man bara vill göra som strutsen och köra huvudet i sanden och hoppas på att det hemska är borta när man drar upp huvudet igen.
563 inlägg
för
563 inlägg
Assassins Creed skulle kunna bli en intressant film. Har iof inte spelat spelet, men grundstoryn skulle kunna bli en film jag absolut skulle kunna tänka mig att se.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden