Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="thopet410":1dwhskck]Uwe Boll ska regissera har jag för mig.[/quote:1dwhskck]

Haha, har hört att han är rätt så värdelös. Får hoppas på Halo istället då.

[quote="Lord Vader":1dwhskck]Metroid skulle nog bli bra som film.[/quote:1dwhskck]

Japp det tror jag med. Med rätt folk så skulle det nog kunna bli en väldigt bra film
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":3mwtjzjz][quote="thopet410":3mwtjzjz]Uwe Boll ska regissera har jag för mig.[/quote:3mwtjzjz]

Haha, har hört att han är rätt så värdelös. Får hoppas på Halo istället då.

[quote="Lord Vader":3mwtjzjz]Metroid skulle nog bli bra som film.[/quote:3mwtjzjz]

Japp det tror jag med. Med rätt folk så skulle det nog kunna bli en väldigt bra film [/quote:3mwtjzjz]

Ja Boll är verkligen usel, tänk när han har fått tillräckligt med pengar så kommer han ju att skappa ett eget filmföretag som ungefär kommer att pumpa ut filmer baserade på spel varje dag, vilken mardröm.

Sen så hoppas jag inte att metroid blir film, efter att Halo har blivit film så kommer säkert Metroid försöka härma filmen en massa och bli en katastrof, sen så har inte Metroid samma möjligheter när man tänker på manuset, i Halo så är det ju krig, så det blir ju en krigsfilm, och så kan man också följa flera karaktärer än bara Master Chief.
Men med Metroid så är det Samus(stavning?) som springer omkring på en planet och skjuter ner aliens hela tiden, det blir bara tråkigt, dom kanske gör det på Halo också, men Halo har ändå flera karaktärer brevid som man också kan följa, som inte behöver fajtas.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:q8y21pyw][b:q8y21pyw]Marcus skrev:[/b:q8y21pyw]
Åtminstone borde Blizzard ögra en egen film med samma motor som Mellansekvenserna[/quote:q8y21pyw]

där håller jag med fullständigt! och då syftar jag på Diablo II. den vill jag verkligen ska bli film!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag väntar bara på att Pacman ska filmatiseras, haha.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
CS kanske kommer också, Uwe boll säger ju att det är det perfekta manuset för film så!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Robin":1m61lp6o]Wait no further Mats; http://www.imdb.com/title/tt0473377/

initiera asgarv.[/quote:1m61lp6o]

Det kan man ju fråga sig hur det kommer att gå, inte så bra förmodligen.

[quote="Hero":1m61lp6o]CS kanske kommer också, Uwe boll säger ju att det är det perfekta manuset för film så! [/quote:1m61lp6o]

Jaja, som om det skulle bli ett bra manus av CS av Uwe Boll.
Använder mig av ett citat från marcus "när elefanter flyger".
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hej.. det var ett tag sen folk skrev här men jag skulle nog vilja se "Fallout" spelen som film... ni som har spelat dessa spel vet va jag menar. personligen tycker jag att Fallout 2 är det bästa spel som nånsin gjorts.

Det skulle vara väldigt intressant med "Myst" spelen oxå iofs.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nja bale skulle nog inte passa rollen som solid snake
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker att ett okej förslag till skådisar till Metal Gear är Bruce Willis som Big Boss och kanske Tom Cruise (som i Collateral), med en dubbad röst av David Hayter. Svårt, jag vet. Hugh Jackman som Grey Fox?

Den som skulle hålla i allt kanske skulle va Christopher Nolan, James Cameron, John McTiernan eller Paul Verhoeven?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
från det att jag började spela Halo 1 så ville jag direkt att den skulle bli film för det skulle passa så bra i en film så det e helt sjukt

tror ni jag blev glad då va när jag senare fick reda på att den verkligen skulle bli film??
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
när vi ändå e inne på denna tråden så kom jag tänka på att Grand Theft Auto kanske skulle bli bra film med rätt personal? ^^
4488 inlägg
för
4488 inlägg
GTA är redan som en film eftersom den i stort sett kopierat de mesta gangster filmerna/ tv-serierna som är ute...

Tror inte det skulle funka alls...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
haha jo iofs =P men det skulle va kul och se GTA karaktärerna i nån filmatisering iaf ^^
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ehh...det skulle nog bli den mest stereotypa och dummaste filmen någonsin! (spelen är dock ganska underhållande)
781 inlägg
för
781 inlägg
Maffia hade jag velat se som film,visserligen finns det redan en,men den är ju inte den seriösaste

Sen har vi Max Payne och Halo,men båda de 2 filmerna skall väl bli filmer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Guild Wars skulle bli bra film. Spelet innehåller en otrolig stämning och vi är redo för lite mer amerikansk fantasy á la Conan nu...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="Spikey":2id9rkss]Maffia hade jag velat se som film,visserligen finns det redan en,men den är ju inte den seriösaste[/quote:2id9rkss]

Va? Finns Mafia som film? (det är mitt favoritspel...)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tycker FarCry borde bli till film, de spelet e så himla coolt, asgrym story om en man som hamnar på en öde ö o blir till en bricka i ett livsfarligt spel när en galen, men förmögen vetenskapsman äger ön o utför en massa underliga expriment där, som bevakas av en armé av legosoldater, o hans resultat efter exprimenten är inte gästvänliga.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja far Cry skulle kunna bli en bra film och det kan det bli också, nej vänta nu, det är ju Uwe Boll som regisserar, då var det kört.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nu kom jag på det! (om någon annan inte redan har skivit det) Half-Life spelen skulle kunna bli bra film kanske? i alla fall HL2?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden