Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ratchet & Clank ( skulle bli som Spy Kids Filmerna )
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":3njkz2t1]Worms borde bli film! Tänk er små maskar springa runt och döda varandra.[/quote:3njkz2t1]

Maskar med bazooka, så himla roligt det skulle vara att se.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
hehe, ja men jag tror inte det skulle kunna forma en story... möjligen som en Animerad TV-Serie som skulle gå på lördagmorgornar... Som senare skulle bannas av upprörda föräldrar för att dom anser det vara för våldsamt...

okej kanske inte men, risken finns...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
True Crime
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":3vty7nt2]mörk, ja... spånnande, ja... actionfylld... njae...

Alltså Max Payne är först och främst en film-noir thriller av hög skala... eftersom storyn är uppbygd så... och Remedy har själv sagt att det är så...

Så för mycket action får det inte bli, då tappar man allt vad Max Payne står för... medel räcker men inte "fylld"[/quote:3vty7nt2]

ska de va som i spelet så skulle de ju bli två timmar enbart skjutande nästan..kanske är för att jag brukade trycka escape mellan banorna
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Hehe, då har du ju missat hela grejen!

Fast Bullet-time är för jäkla kul ändå!
4488 inlägg
för
4488 inlägg
hehe, ja... ser man spelet från den vinkeln så är det ju inte mycket mer än action av sällan skådat slag...

men varför trycka escape där?... Graphic Novel-scenerna är klockrena, det bästa och mest inovativa mellansekvenser som gjorts i spelväg, någonsin...

Jag kan sitta och spela igenom Max Payne bara för att se på de sekvenserna...

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har alltid tyckt att spelet "no one lives forever" skulle kunna bli en bra film, det skulle bli action humor och 60-tals spioner.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså själv tycker jag ju att fear skulle bli en bra skräckfilm men det är ju jag..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Postal 2
4488 inlägg
för
4488 inlägg
...Ska bli film... Uwe Boll regisserar...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":2jpdel9m]...Ska bli film... Uwe Boll regisserar... [/quote:2jpdel9m]

omg!!! denna filmen MÅSTE jag se
4488 inlägg
för
4488 inlägg
mm, visst... Synd bara att en galen tysk likväl står bakom kameraskapet...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
haha detta kan bli hur som helst!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Roller Coaster kanske?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är du seriös. Jag uppfattade inte om det var ironi. Om det inte var det var det en riktigt dålig ide enligt mig. Hur gör man ett sådant film intressant. Det går nog inte...
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Och vad är Roller Coaster för spel?
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="Marcus":2sl5gu2z]Och vad är Roller Coaster för spel?[/quote:2sl5gu2z]

Det är väl det spelet där man ska bygga ett nöjesfält med åkattraktioner o.s.v. Sim City fast med ett nöjesfält skulle man väl kunna säga...hyffsat kul är det också om jag nu tänker på rätt spel.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Roller Coaster Tycoon, ja...

Har bara aldrig hört ett spel som heter Roller Coaster ...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jaha...är det så det heter. Well, det var väl det spelet FiLmGaLeN tänkte på antar jag.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden