Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
då skulle jag vilja se att skaparna av Ice Age gör Crash Bandicoot, fyfan vad fett det hade varit
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Falk":2qjk2y4l]då skulle jag vilja se att skaparna av Ice Age gör Crash Bandicoot, fyfan vad fett det hade varit [/quote:2qjk2y4l]
Du har verkligen rätt!!! En supergenial idé! Gift med mig, snälla
Du har verkligen rätt!!! En supergenial idé! Gift med mig, snälla
6342 inlägg
JAA!
skulle va hur coolt som helst om man gjorde film av den! fyfan! tanken är för bra!
skulle va hur coolt som helst om man gjorde film av den! fyfan! tanken är för bra!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Q":3odt361g]TETRIS !!! [/quote:3odt361g]
fan heller för tetris det spelet suger stenhårt och om det skulle komma en film om Tetris så skulle det suga ännu mer
fan heller för tetris det spelet suger stenhårt och om det skulle komma en film om Tetris så skulle det suga ännu mer
Nej! Vi vill ha en film om Tetris, helt klart! Det skulle ju bli hur bra som helst!
Jag väntar också med spänning på Pac Man-spelet: http://imdb.com/title/tt0473377/
Många härliga filmer att hoppas och se fram emot!
Jag väntar också med spänning på Pac Man-spelet: http://imdb.com/title/tt0473377/
Många härliga filmer att hoppas och se fram emot!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":3pulvvxp]Du har verkligen rätt!!! En supergenial idé! Gift med mig, snälla [/quote:3pulvvxp]
visst är det?
visst är det?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Falk":1ynqanf8][quote="Darth Kathy Grint":1ynqanf8]Du har verkligen rätt!!! En supergenial idé! Gift med mig, snälla [/quote:1ynqanf8]
visst är det? [/quote:1ynqanf8]
Jaaa! Bolaget heter BLUE SKY. Åh jag kan verkligen se detta: BLUE SKY PRODUCTIONS presents CRASH BANDICOOT!
Undra vem som kan göra Crash röst? Lee Evans skulle va nåt
visst är det? [/quote:1ynqanf8]
Jaaa! Bolaget heter BLUE SKY. Åh jag kan verkligen se detta: BLUE SKY PRODUCTIONS presents CRASH BANDICOOT!
Undra vem som kan göra Crash röst? Lee Evans skulle va nåt
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa det är dom.
Eller neeej inte Lee Evans. Han som gör Scrats röst, Chris Wedge! DET skulle vara nåt!
Eller neeej inte Lee Evans. Han som gör Scrats röst, Chris Wedge! DET skulle vara nåt!
Saknas
för
Inga inlägg
Hugo Weaving!!! JAAAAAAAAA!!! PERFEKT!!! Så....När ska vi gifta oss??
Saknas
för
Inga inlägg
Men dåså....WHAT ARE YOU WAITING FOR, HUUUH???
lol
Vem ska vara Coco Bandicoot (Hans lillasyrra)
lol
Vem ska vara Coco Bandicoot (Hans lillasyrra)
[quote="Alexander W":37fbk8gw]Max payne borde bli film.[/quote:37fbk8gw]
Det ska bli film
Det ska bli film
Nej, förutom att 20th Century Fox har tagit upp liscensen och en av skaparna av Max Payne, finska spelbolaget Remedy:s egna sagokreatör Sam Lake (som för övrigt stog för ansiktet av Max Payne i det första spelet) ska ha en fot med i storyn...
Det är det som blivit officiellt i dagsläget...
Det är det som blivit officiellt i dagsläget...
mörk, ja... spånnande, ja... actionfylld... njae...
Alltså Max Payne är först och främst en film-noir thriller av hög skala... eftersom storyn är uppbygd så... och Remedy har själv sagt att det är så...
Så för mycket action får det inte bli, då tappar man allt vad Max Payne står för... medel räcker men inte "fylld"
Alltså Max Payne är först och främst en film-noir thriller av hög skala... eftersom storyn är uppbygd så... och Remedy har själv sagt att det är så...
Så för mycket action får det inte bli, då tappar man allt vad Max Payne står för... medel räcker men inte "fylld"
Worms borde bli film! Tänk er små maskar springa runt och döda varandra.