Visa första inlägg
89 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
89 inlägg
Det blev en klassiker. Star Wars VI :D
Inga inlägg
för
Inga inlägg
The Expendables, haha. :P
403 inlägg
för
403 inlägg

Men som sagt, samma argument kan användas på de skådisar jag nämnde, framförallt Christian Bale. Är dessa inte heller något att räkna med, enligt dig?
Det spelar ingen roll om jag tycker det skall bli intressant att se honom som Spidey eller inte, utan som jag sa - vem tackar nej till en sådan chans?

Ja, samma argument kan användas på alla skådespelare som har gjort eller gör storfilm. Hur är det relevant? Allt jag säger är att man som ung skådespelare kanske gör bäst i att fortsätta välja intressanta roller medan man är på gång, väljer man en roll i en reboot på en färsk filmserie känns det som att man inte väljer det för "konsten skull". (Ja, otroligt att jag ens skrev det där.)

Ja, vilken givande roll hon gjorde i Wall Street 2, hur kunde jag missa det? Ärligt talat är inte det mycket bättre än att ta rollen i Spidey rebooten.
Helt ärligt, nej, jag är inte glad att han skall göra Spidey rebooten och det är klart att jag hellre hade sett honom göra något annat. Men jag är säker på att han kommer fortsätta att få roller i intressanta filmer såson hans två rullar detta året, det finns ingen anledning att tro något annat.

Ja, nu jag inte sett "Wall Street 2", har väl inte ett jättesug efter att se den heller, men visst. En poäng har du med det.
Det lär han säkert få, men någon som har gjort intressanta roller (om än inte bra, enligt mig) bör ju fortsätta välja det för att stanna kvar.
Svara gärna, men förvänta dig inget mer svar. En enligt mig tämligen menlös diskussion vi för. :)
199 inlägg
för
199 inlägg
Har och välja mellan: Unforgiven, Hard Eight, Boogie Nights och Chinatown. (Lite pinsamt att jag inte sett dessa innan kan jag tycka, föramför allt Chinatown.)
Kan ni ge lite åsikter om filmerna och vilken jag ska börja med? :)
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Lätt Boogie Nights, den överlägset bästa av de fyra nämnda. Enligt mig är Boogie Nights ett mästerverk och Paul Thomas Andersons tredje bästa film efter There Will Be Blood och Magnolia. Framförallt manuset, fotot, skådespelarna och miljöerna är något i hästväg. 
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Unforgiven eller Boogie Nights skulle jag välja.
Boogie Nights är klart bättre än Hard Eight av samma regissör, en modern klassiker. Unforgiven är ett mästerverk och ren njutning att se. Chinatown är också riktigt bra, men inte som Unforgiven tycker jag.
199 inlägg
för
199 inlägg
Okej tack för svar. :) Blir nog Boogie Nights först, då Western inte är min favoritgenre men har hört att Unforgiven är ett mästerverk av flera.
403 inlägg
för
403 inlägg
"Chinatown" vilken dag som helst (om jag måste välja).
21 inlägg
för
21 inlägg
Jag säger också Chinatown, vilken känsla den filmer har! Underbar film.
425 inlägg
för
425 inlägg
Såg första Polisskolan och sen Die Hard 3!
Låg på ett hotellrum 1 januari och väntade på att tiden skulle gå så man skulle våga ta bilen hem!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden