@twinkle
Riktigt snygga utgåvor!
Riktigt snygga utgåvor!
Fyllde år i förrgår och fick en del film.
Mycket klassfilm där Rubentino, kul att du uppskattar klassikerna! :)
Haha tack Brent, ja gamla klassiker är verkligen härliga dem!
Jag håller med Brentan! :) Casablanca är ett riktigt mästerverk och Sunset Boulevard är svinbra den med! Båda filmerna skulle hamna på en personlig topp 50, får ta och skaffa dom på blu-ray någon dag jag med. Fina utgåvor på översta bilden med, men resten av filmerna har jag inte sett. To Kill a Mockingbird har jag också funderat på att skaffa :)
Härliga presenter du fått, Rubenito!
Den bästa (personligen) tycker jag är Sierra Madres Skatt, har en oerhört stark 4:a på filmen. Skitbra.
Sen är även To Kill a Mocking Bird oerhört bra den med, en stabil 4:a.
Även Midnight In Paris med Woody Allen är väldigt charmig och speciell, svag 4:a har jag på den. :)
Haha, och Casablanca har jag ju också sett, men den hatade jag, hehe... En etta fick den. Inte min typ av film alls, blä. ;)
Den bästa (personligen) tycker jag är Sierra Madres Skatt, har en oerhört stark 4:a på filmen. Skitbra.
Sen är även To Kill a Mocking Bird oerhört bra den med, en stabil 4:a.
Även Midnight In Paris med Woody Allen är väldigt charmig och speciell, svag 4:a har jag på den. :)
Haha, och Casablanca har jag ju också sett, men den hatade jag, hehe... En etta fick den. Inte min typ av film alls, blä. ;)
Tack Daniel! Hehe ja det ska bli spännande att se dem. Midnatt i Paris är den enda jag sett av just dem du nämnde och den tyckte jag var kanon! :)
@Rubenito: Right back at ya ;)
Minority report på blu-ray. Tycker den hamnar lite i skuggan bland spielbergs andra filmer.
Fantastiskt bra är den iallafall.
Fantastiskt bra är den iallafall.
https://vine.co/v/heMzgq9YtKJ/embed/simple
Några nya till min nya samling
Några nya till min nya samling
"Några" hehe. Up in the Air, The Silence of the Lambs och Psycho, några riktigt bra köp där! :)
"Fyndade" dessa två för en guldpeng var.
Den nedre vet jag ingenting om, men den övre är ett jäkla fynd i alla fall! :)
Game of Thrones säsong 2 på Bluray damp ner i brevlådan igår. 199:- på CDON
Blivit sex stycken blurays på sistone, tre från Tradera och tre från Cdon.
Tradera:
Tokyo Story (Bluray + DVD)
The Conversation
Rio Bravo
Cdon:
The Outsiders
The Exorcist
The Man Who Shot Liberty Valance
Sen för dem som funderar på att börja handla på Zavvi, här har ni min referalkod: ZV21401454. Med den så får ni 5% av på första köpet, samtidigt som jag får Reward Points. Win win för alla! :)[color=#666666=#666666][size=12=12][/size][/color]
Tradera:
Tokyo Story (Bluray + DVD)
The Conversation
Rio Bravo
Cdon:
The Outsiders
The Exorcist
The Man Who Shot Liberty Valance
Sen för dem som funderar på att börja handla på Zavvi, här har ni min referalkod: ZV21401454. Med den så får ni 5% av på första köpet, samtidigt som jag får Reward Points. Win win för alla! :)[color=#666666=#666666][size=12=12][/size][/color]
The Girl with the Dragon Tattoo på blu-ray blev senaste köpet!
Kommer över dessa A regioner för en hundring :)
Beställde precis Sällskapsresan på Blu-Ray. Blev skitglad. Visste inte ens att den fanns. :D
Fina köp grabbar! Speciellt Tokyo Story (som jag inte sett förvisso) men den har jag haft på min "att-se" lista länge, den ska ju vara riktigt bra. Och jag tror jag såg den ute på tradera med haha! :)
Idag kom mina saker med. Drive från tradera och resten från Amazon, som egentligen skulle ha kommit på fredag. Så några tagar tidigare är inte fel!
& Firefly Steelbooken!
Idag kom mina saker med. Drive från tradera och resten från Amazon, som egentligen skulle ha kommit på fredag. Så några tagar tidigare är inte fel!
& Firefly Steelbooken!