Förresten Tobbe, har du sett den svartvita versionen av The Mist?
Finns den på den där utgåvan?
Jag gillar den svartvita versionen mer. Blir en annan stämning och alla dataeffekter ser så mycket bättre ut. Min åsikt i alla fall.
Finns den på den där utgåvan?
Jag gillar den svartvita versionen mer. Blir en annan stämning och alla dataeffekter ser så mycket bättre ut. Min åsikt i alla fall.
Fick lite inspiration när jag såg fynden man kunde göra på Ginza's rea, så jag klickade hem dessa.
Jag beställde nyss Minority Report, Sjunde Inseglet och Orkanen 1979 från Discshop så nu är det bara att vänta.
the mist, anamorph och death sentence på dvd. 5kr st.
I fredags kom "Max Manus" ner i min brevlåda. 29 kronor på CDON. Blu ray, det är ett kap...
...och har jag tur så kommer DVD:n "Svenska stumfilmsklassiker" idag, och om inte dag så under fredagen. 199 kronor på Ginza.
...och har jag tur så kommer DVD:n "Svenska stumfilmsklassiker" idag, och om inte dag så under fredagen. 199 kronor på Ginza.
Det vart Trust och Welcome to the Rileys på Blu-Ray idag!
Fick min vinst från nonstop entertainment idag, följande titlar;
Moonrise Kingdom
Me you and everyone we know
Submarine
Searching for sugar man
Outrage
Man tänker sitt
Ironclad: Battle for blood
The greatest movie ever sold
Magic mike
Moon
This is England '88
De battre mon coeur s'est [color=#252525=#252525][font=sans-serif=sans-serif][size=2=2]arrêté[/size][/font][/color]
Skönt med lite nytt att titta på! xd
Moonrise Kingdom
Me you and everyone we know
Submarine
Searching for sugar man
Outrage
Man tänker sitt
Ironclad: Battle for blood
The greatest movie ever sold
Magic mike
Moon
This is England '88
De battre mon coeur s'est [color=#252525=#252525][font=sans-serif=sans-serif][size=2=2]arrêté[/size][/font][/color]
Skönt med lite nytt att titta på! xd
Själv har man införskaffat några Kubrick rullar!
Barry Lyndon
A clockwork orange
Dr. Strangelove or: How i learned to stop worrying and love the bomb
The killing
Barry Lyndon
A clockwork orange
Dr. Strangelove or: How i learned to stop worrying and love the bomb
The killing
Nu har det blivit ett gäng igen sedan jag sist var med här :)
Skräck och Sci-fi.
Blandat.
Ett gäng klassiker.
Fina steelbooks.
Mer steelbooks.
Höll på glömma följande.
Underbart med en uppdatering från dig, grillchirre! Äger själv samma utgåvor av Invasion of The Body Snatchers, Day of the Dead, Hunger, Midnight Express, Mulholland Drive och Basket Case-trilogin! Var dock länge sedan jag själv gjorde en filmbeställning, men nu steg köpsuget igen haha :)
Kul att höra, så känner jag med när du har handlat hehe. Vi tycks ju ha ungefär samma breda smak ;)
Såg att du har satt en 3:a på Basket Case, det lovar gott. Den tycks vara rätt uppskattad av skräcknördar, men jag blev efter Frank Henenlotters Brain Damage en aning skeptisk. Såg dock Frankenhooker häromdagen och blev genast mer pepp på mer Henenlotter, så då införskaffades Basket Case-trilogin illa kvickt :D
Såg att du har satt en 3:a på Basket Case, det lovar gott. Den tycks vara rätt uppskattad av skräcknördar, men jag blev efter Frank Henenlotters Brain Damage en aning skeptisk. Såg dock Frankenhooker häromdagen och blev genast mer pepp på mer Henenlotter, så då införskaffades Basket Case-trilogin illa kvickt :D
Fyndade ett gäng filmer på Hemmakväll idag som jag inte hunnit med att se.
Trance
End of Watch
Seven Psychopaths
Youre Next
The Place Beyond The Pines
Bad Grandpa
Trance
End of Watch
Seven Psychopaths
Youre Next
The Place Beyond The Pines
Bad Grandpa
De senaste filmerna jag fick är bland annat,
The Grand Budapest Hotel
Caesar måste dö
Hobbit: Smaugs Ödemark
Hungerspelen: Catching Fire
Transformers 1-3
Her
The Grand Budapest Hotel
Caesar måste dö
Hobbit: Smaugs Ödemark
Hungerspelen: Catching Fire
Transformers 1-3
Her
Fick Hunger, 2001: Ett rymdäventyr och Flickan från tredje raden!