Då har jag precis beställt lite nytt till BD - samlingen: Mission Impossible 5 och Southpaw.
Fick för några dagar sen hem en 3D blu-ray av Mad Mad: Fury Road men hade ingen aning om varifrån den kom. Speciellt eftersom jag köpt den vanliga utgåvan för flera månader sen. Visade sig att jag vann den från MZ! Lite surt att när man väl vinner får man en dublett men jaja, i-landsproblem hahaha
framförallt är det surt för nån annan som kunde ha vunnit filmen istället för dig.
Du kan ju alltid ge bort den du fick av MZ, en film uppskattas alltid speciellt om det är "Mad Max"
"The Theory of Everything" som julklapp
Drog till med en liten blu-ray beställning: The Deer Hunter och Spectre.
Jag var på Elgiganten idag och hittade The Wolf of Wall Street och 22 Jump Street på blu-ray för 29 kr styck, kändes som ett uppenbart köp.
Ganska galet att man kan få The Wolf of Wall Street för bara 29 kr på Blu Ray.
Fick hem Kill Bill Vol. 1&2 och Se7ev på posten idag och fiskade upp Citizen Kane på Mediamarkt för 29 kr.
Även True Detective säsong 1 är påväg i detta nu.
Även True Detective säsong 1 är påväg i detta nu.
Gjorde för ett tag sedan en beställning på,
The Martian
Everest
James Bond - spectre
The Martian
Everest
James Bond - spectre
Sons of Anarchy säsong 7 på DVD
Vikings säsong 3 på BD
Gotham säsong 1 på BD
Vikings säsong 3 på BD
Gotham säsong 1 på BD
Legend, Tom Hardy. Tom har för övrigt 42 filmer på gång nu inom ett år. HaHa. Time for a break?
Ja, man ser Tom lite överallt, ska dock bli intressant att se honom i Nolans nya projekt "Dunkirk":)
Jag blev lite förargad när dom började tala om Hardy som en "fluga" under Oscars. Helvete, karln är en förjävla kompetent skådis. O att han gillar och jobba, fine for me!