Dunkirk ligger redan nu på 10,1. Första någonsin!
tom hardy gjorde två roller i legend skulle inte förvåna mig om han i framtiden gör tre roller i samma film och får tre oscars
hahaha! han gillar ju att arbeta så varför inte!? ^^
Måste ju säga att "Locke" som utspelar sig i realtid i en jävla bil höll mig på helspänn filmen rätt igenom. Respect!
Köpte It Follows och The Babadook för 30 spänn på Hemmakväll.
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, har inte sett den tidigare men fick tag på den för 29 kr (blu-ray). Är ju rätt hyllad här på MZ.
Den är fantastisk! Hoppas den kommer över din 3/5-spärr ;)
Haha ja, tyvärr är det ju så. Känns som man blivit rätt kräsen och har svårt att se det bra i filmer på senare år. Det ska ju sägas att det ÄR omedvetet. Hyllade filmer tilltalar inte mig på samma sätt, samtidigt som jag förlåter brister i "sämre" filmer. Allt sånt där subjektivt. Aja, vi får se. Hade ju gärna sett lite mer mästerverk såklart, men finns ju folk som sätter ganska många 5/5 också, vilket kan tyckas konstigt. Enligt mig iallafall.
Dock är många filmer starka 3:or (3,5), nästan fyror (men det syns ju inte på MZ)
Dock är många filmer starka 3:or (3,5), nästan fyror (men det syns ju inte på MZ)
Ja, lycka till då. Inget slår känslan av en klockren 5/5-film. Eller jo, det kanske det gör, men ändå. Det är ju gött.
Oja, jag håller med dig. Det är en obeskrivlig känsla.
Den senaste filmen jag fått är "The Lord of the Rings: Extended Trilogy Box"
Drog nyss en beställning från Cdon och deras HBO kampanj 3 betala för 2, jag tog:
Boardwalk Empire säsong 1 - 5
The Sopranos säsong 1 - 6
The Wire säsong 1 - 5
Alla på Blu - Ray!
Boardwalk Empire säsong 1 - 5
The Sopranos säsong 1 - 6
The Wire säsong 1 - 5
Alla på Blu - Ray!
Jag har precis gjort en beställning på CDON. Jag köpte,
Dowton Abbey: Complete box
Bosch
Stanley Kubrick Collection
Dowton Abbey: Complete box
Bosch
Stanley Kubrick Collection
Jag beställde alldeles nyss "Star Wars: The Force Awakens"
Nästa steg i filmsamlingen blir säsong 5 av "Game Of Thrones" (ser den på bluray) enklare så än och följa på TV, och "En man som heter Ove", har dock inte sett filmen (köper i regel bara filmer jag har sett för att inte bli besviken ;p) men "En man som heter Ove (boken) var fantastisk.
Jag tror inte att du blir besviken om du köper filmen :)