:) Däremot tycker jag du se filmer som Butler och Niceville om du inte har sett de redan, Oprah gör en fantastik rollprestation i Butler och så Interstellar och Still Alice är bra filmer som jag verkligen rekommenderar.
Jag har sett Niceville, Interstellar och Still Alice (Det var inte så länge sedan jag såg Still Alice)
Då skriver jag upp Butler, får tvunget ta och se den :)
Då skriver jag upp Butler, får tvunget ta och se den :)
Vad tyckte du om interstellar och Still Alice?
Interstellar är helt fantastisk, jag bara älskar musiken!
Hur Hans Zimmer gjorde musiken!
Still Alice minns jag var ganska sorglig, hon började glömma saker. Usch om man drabbas av Alzheimers..
Hur Hans Zimmer gjorde musiken!
Still Alice minns jag var ganska sorglig, hon började glömma saker. Usch om man drabbas av Alzheimers..
Ja är en vidrig sjukdom men bra att den uppmärksammas som i tex film, så man kan få ta del av hur det utvecklas och dylikt.
Ja filmen är ju ganska intressant på ett sätt, man får se hur processen går till, hur man insjuknar.
Ja, :( nyttigt och veta dock.
Nu ska "brittiska jag" ;) trilla iväg och dricka gudarnas dryck,
hej hej så länge, hörs senare eller imorgon
Nu ska "brittiska jag" ;) trilla iväg och dricka gudarnas dryck,
hej hej så länge, hörs senare eller imorgon
Ja just det "Brittiska" säger man ju inte engelska XD
Så! Nu har jag äntligen varit i filmbutiken och köpt Star Wars: The Force Awakens på blu-ray!
Vilken lyx, en annan får vänta ett tag då jag beställt den på cdon..
Ska nog ta och beställa GOT säsong 5 i morgon och En man som heter Ove :)
Känner mig lite väl mycket som en tjej, jag gillar science fiction, de flesta andra genrer, men dock inte skräck tex, har sett episode 1 (den första av de nya star wars) och jag kan inte säga att jag blev imponerad av denna storfilm direkt, känns nästan pinsamt och medge men vad är det som gör Star Wars till det den har vuxit till genom åren?)
Har du inte hört talas som "The Hateful Eight"! Det är ju Quentin Tarantinos senaste film :)
Då förstår jag varför, jag klarar inte av hans filmer har bara sett Django Unchained because of Leonardo ofcourse och Kill Bill som jag har orkat med om man inte räknar med de avsnitten i serien Alias som han spelar i och regisserar.