Awesome :) Du har väl inte missat filmen Girl interrupted Btw med tal om Jared Leto eller Dallas Buyers Club för den delen.
Det var inte så länge sedan jag såg "Girl Interrupted", fantastiskt bra film. Jag gillar verkligen Winona Ryder. :).
Jag tycker nog att "Dallas Byers Club" är en av Jared Letos absolut bästa film!
Jag tycker nog att "Dallas Byers Club" är en av Jared Letos absolut bästa film!
Dallas buyers Club är grym, kortet är taget veckan innan han vann Oscars för Rayon 2014. Längtar även till Suicide Squad. Nu tror du säkert jag är värsta Jared-galningen :P men han är min favorit tillsammans med Leonardo Di Caprio, Claire Danes, Kate Winslet och Matthew McConaughey och Matthre Rhys (McConaughey är bra om man tar bort de hemska romantiska komedierna han medverkade i under 90-talets slut.
Requiem for a dream, har du sett den?
Requiem for a dream, har du sett den?
Jag tror Jared Leto kommer passa perfekt som "The Joker" vi får bara hoppas att David Ayer lyckas göra en fantastisk film.
Oj! Du har väldigt många favoriter ser jag! DiCaprio är också min absoluta favorit skådespelare speciellt filmer som "Inception" "Titanic" "The Wolf of Wall Street" och "Shutter Island"
"Requiem for a dream" är också helt fantastisk, det är Darren Aronofsys bästa film och Jared Leto gör ett fantastiskt jobb som Harry Goldfarb.
Oj! Du har väldigt många favoriter ser jag! DiCaprio är också min absoluta favorit skådespelare speciellt filmer som "Inception" "Titanic" "The Wolf of Wall Street" och "Shutter Island"
"Requiem for a dream" är också helt fantastisk, det är Darren Aronofsys bästa film och Jared Leto gör ett fantastiskt jobb som Harry Goldfarb.
Jag skrattade så jag fick biopubliken och skratta åt mig och min kompis i salongen på Wolf Of Wall Street :D
"Cp-mood" är ju fantastiskt detsamma med restaurangen.
Haha ja man måste ha ett par stycken men Jared och Leo är favoriterna till fullo.
Samlar på allt jag kan få tag på i Sverige av dem, nästa steg är Amazon.
"Cp-mood" är ju fantastiskt detsamma med restaurangen.
Haha ja man måste ha ett par stycken men Jared och Leo är favoriterna till fullo.
Samlar på allt jag kan få tag på i Sverige av dem, nästa steg är Amazon.
hahaha! Det skulle jag vilja se! Ja, filmen har verkligen sina roliga moments XD.
Jag får bli bättre på att hitta fler favoriter då jag typ bara har DiCaprio och Jack Nicholson :D
Då har du en ganska stor samling nu då? :)
Jag får bli bättre på att hitta fler favoriter då jag typ bara har DiCaprio och Jack Nicholson :D
Då har du en ganska stor samling nu då? :)
Njae, jag har väl cirka 300 filmer och serier.. Men mer ska det bli, har Titanic på alla format som finns :P
Önskar att jag var lika bra och vara handikappad som Leo och då är jag det på riktigt! What's eating Gilbert Grape är ett mästerverk förövrigt
Oj jäklar! Då har du en större samling än mig :D.
Jag har inte Titanic på så många format men jag är en Titanic-fantast :P
Jag har inte Titanic på så många format men jag är en Titanic-fantast :P
Kan du slå mig tror du? hur många gånger har du sett den? :p
Jag har sett den så många gånger att jag sletit sönder en DVD-skiva, det är lätt med ett VHS-band men desto svårare med en skiva XD. Jag vet faktiskt inte hur många gånger jag sett den men det är många! Själv då? :)
57 ggr, var uttråkad när jag var 12 och var fast i tv-rummet i 2 veckor pga benoperation så såg den 14 ggr på 14 dagar (inte en gång om dagen)
Herre hud! 14 ggr på 14 dagar! Där slår du nog mig XD
:D har du sett Gilbert Grape?
Jag kan som ingen annan ;)
Jag kan som ingen annan ;)
Jepp! Den är också fantastisk! Tycker det är konstigt att inte DiCaprio vann en Ocar för den prestationen som Gilbert!
Fantastiskt bra och han var bara 19 år gammal, bara det är en prestation tycker jag! :D
Ja, minst sagt! Något som är ganska häftigt är att en Svensk regisserat filmen (Lasse Hallström)
Jag vet :) blev dock sjukt besviken på Dear John, den tyckte jag var ett riktigt bottennapp så jag stängde av :S
Den har jag inte sett men om du säger att det är ett bottennapp så ska jag nog inte se den :D
Det tycker jag verkligen att du inte behöver :)