24 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
24 inlägg
Hejsan. Hängde lite på vår "husgud"-sida, Imdb, och sökte runt lite och såg att Håfström kommer att göra sin nästa film efter Stephen Kings shortstory "1408" från boken Everything's Eventual. Själv läst boken och den är mycket bra.

Om man läst 1408 så vet man att den är mycket skrämmande samt en mycket bra story...

John Cusack är tydigen också påtänkt som huvudroll....
Tyckte att det lät väldigt intressant och undrar nu om någon hört något mer om denna?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
samuel L. jackson ska vara med.

[url:28kr7co1]http://www.moviezine.se/nyheter/index.shtml#1408[/url:28kr7co1]
24 inlägg
för
24 inlägg
coolt... kan ju bara inte bli dåligt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, Håfström lät taggad när jag intervjuade honom. Han beskrev den som en "one man's show."
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ser väl fram emot denna. Verkar bra och skrämmande, så vi får hoppas att Håfström gör bra ifrån sig.
24 inlägg
för
24 inlägg
Om jag tänker tillbaka till boken så kan jag tänka mig att det blir mycket om huvudpersonen och hans tankar kring det som händer runt om honom samtidigt, självklart, som Kings underligheter pågår. Blir nog inte riktigt som alla andra rysare. Slasheraction och skrikande tjejer i små åtsittande tröjor är man ju GANSKA trött på.

Ser iallafall fram emot den!

4488 inlägg
för
4488 inlägg
T-Tk-Tk-Trailer!

http://movies.yahoo.com/feature/1408.html

Håfström ftw!
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Jag tyckte att trailern var riktigt bra och obehaglig. Hoppas verkligen att Håfström lyckas med 1408 och väldigt roligt att han får jobba med fina skådespelare som Cusack och Jackson. Cusack är alltid grymt bra så att jag tror den här filmen kommer att bli bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trailernvar riktigt nice och jag gillar både Cusack och Jackson. Det är väl inte riktigt min favoritgenre minst sagt men den ser ändå ut att bli sevärd.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Det här kan nog bli bra faktiskt, trailern var ganska obehaglig. Fick lite The Shining-vibbar på sätt och vis. Cusack och Sam Jackson är ju inte helt fel och jag hoppas verkligen att Håfström kan få lite framgång med den här filmen.
24 inlägg
för
24 inlägg
hmmm, trailerna var riktigt bra.... tror på denna.
iofs har man gått ifrån boken väldigt vad det verkar men den verkar ju ändå bra...

kul med king igen!
Cusack gillar man ju, Samuel L. har man väl inte ngt förtroende för efter orm-filmen men det var väl med glimten i ögat (kan man tänka att han tyckte)
Nej, 1408 har verkligen allt för att bli riktigt bra o läskig också för den delen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":g3tx5nvd]Det här kan nog bli bra faktiskt, trailern var ganska obehaglig. Fick lite The Shining-vibbar på sätt och vis. Cusack och Sam Jackson är ju inte helt fel och jag hoppas verkligen att Håfström kan få lite framgång med den här filmen. [/quote:g3tx5nvd]

Det fick jag också, främst för att det i båda filmerna är ett hotellrum som man inte ska gå in i.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag gillade verkligen Trailern och den här filmen kommer jag verkligen se på bio och som ni sa Trailern var obehaglig på ett sätt och det skulle inte förvåna mig om filmen kommer skrämma skiten ur mig heller
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
filmen verkar ordenkligt obehaglig.
134 inlägg
för
134 inlägg
Trailern verkade riktigt brA, inte min genre heller riktigt.. men fan, spännande verkar den så nog ska den ses.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trailern var bra men i en scen där rummet blev helt täkt av snö blev det bara för mycket, men jag ska se den inte på bio men kanske ska köpa den när den kommer ut på DvD
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det var en oerhört intensiv trailer, en av de få som lyckas få mig o bli skräms faktiskt. En hel del obehagliga scener, detta kan bli riktigt lyckat. Vissa saker som snön & vattnet var för mycket, men annars ser det intressant och bra ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt bra trailer, ser verkligen lovande ut med skådisar som John Cusack, Samuel L. Jackson och såklat Mikael Håfström som regissör.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hoppade faktiskt till en gång under trailen. Jag tror inte att denna filmen kommer att vara ett mästerverk, men jag hoppas verkligen för Håfström skull att han har lyckas med denna filmen. Ett biobesök blir det nog inte i alla fall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fyfan va filmen verkar bli häftig. Den verkra riktigt spännande och läskig faktiskt. Man kanske överväga att se den på bio fast man hatar att gå på bio.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden