En väldigt intressant film på förhand med två väldigt bra skådespelare i spetsen, Russel Crowe och Christian Bale!
Regissören James Mangold har jag fullt förtroende för då han tidigare har regisserat Cop Land, Girl, Interrupted, Identity och Walk the Line...väldigt bra filmer enligt mig!
Handling: A small-time rancher agrees to hold a captured outlaw who's awaiting a train to go to court in Yuma. A battle of wills ensues as the outlaw tries to psych out the rancher.
Gillar handlingen skarpt av det lilla jag läst om filmen, blir spännande att se vem som spelar vem, har ingen aning om Bale är skurken och Crowe bonden eller om det är tvärtom! Hoppas att filmen blir riktigt bra, det var ett tag sedan jag såg en bra Western film!
Filmer håller på att filmas nu...
Fakta taget från IMDB
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det låter absolut intressant. Skulle tro att det blir Bale som spelar skurken. Av de två så känns det som att Crowe passar bäst som bonden, och Bale som skurken. Men, visst skulle det kunna vara tvärtom också.
Ska bli kul med mer info så småningom.
Ska bli kul med mer info så småningom.
En western med Bale och Crowe i huvudrollerna? Jag är så på!
Handlingen verkar spännande, det verkar bli mycket dialog mellan Bale och Crowe. Jag hoppas på många intensiva och bra scener mellan de två.
Det här tror jag starkt på. Det kan väl inte bli något annat än superbra?
Handlingen verkar spännande, det verkar bli mycket dialog mellan Bale och Crowe. Jag hoppas på många intensiva och bra scener mellan de två.
Det här tror jag starkt på. Det kan väl inte bli något annat än superbra?
Saknas
för
Inga inlägg
Vad jag har förstått så ska Crowe vara skurken och Bale ska vara bonden...detta har i varje fall en del användare på IMDB kommit fram till! Hoppas nästan att det inte stämmer då jag tror att Bale är mer bättre lämpad som skurk på förhand, men Crowe lär fixa det jobbet bra ändå!
Sen så kan jag tillägga en sak, detta är en remake på en film från 1957 med samma titel...
Sen så kan jag tillägga en sak, detta är en remake på en film från 1957 med samma titel...
Ohh! Två av mina absoluta favoritskådespelare, Christian Bale och Russell Crowe, mot varandra. Det kan inte bli annat än helt underbart. Handlingen är bra och jag hoppas att det blir många ruggigt bra scener mellan de två. 3:10 to Yuma längtar jag otroligt mycket efter.
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt kul att James Mangold fått ihop en mycket bra rollista (igen). Ska bli spännande att se om han lyckas göra ännu en bra film...
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skulle vilja se Russel Crowe som skurken, för man har sätt han i många goda roller. Men det ska bli intressant och se de 2(Russel Crowe och Christian Bale) tillsammans på vita duken.
Saknas
för
Inga inlägg
Det ser ut att kunna bli intressant, Bale är en av mina nya favoriter och Crowe har jag alltid gillat.
Här är en plot summary från comingsoon.net som berättar lite saker som inte finns med i den på imdb:
"3:10 to Yuma" revolves around a desperado who is caught by a sheriff determined to bring the outlaw in. The sheriff's plans go awry when the desperado's accomplices stage an ambush. The movie is a remake of the 1957 Western toplining Glenn Ford.
Här är en plot summary från comingsoon.net som berättar lite saker som inte finns med i den på imdb:
"3:10 to Yuma" revolves around a desperado who is caught by a sheriff determined to bring the outlaw in. The sheriff's plans go awry when the desperado's accomplices stage an ambush. The movie is a remake of the 1957 Western toplining Glenn Ford.
Två officiella bilder:
[img:1fefy6dd]http://www.solaceincinema.com/wp-content/uploads/310toyuma_1-custom.jpg[/img:1fefy6dd]
[img:1fefy6dd]http://www.solaceincinema.com/wp-content/uploads/310toyuma_2-custom.jpg[/img:1fefy6dd]
[img:1fefy6dd]http://www.solaceincinema.com/wp-content/uploads/310toyuma_1-custom.jpg[/img:1fefy6dd]
[img:1fefy6dd]http://www.solaceincinema.com/wp-content/uploads/310toyuma_2-custom.jpg[/img:1fefy6dd]
Och här är den helt underbara [url=http://movies.yahoo.com/movie/1809781728/video/3053783;_ylt=Ah_4rugIsML.E4_wCo4aeh1fVXcA:1nc25ukf]trailern[/url:1nc25ukf] ...
Saknas
för
Inga inlägg
Woooh, Bale... vilken man!
Western är för härligt.
Western är för härligt.
Herregud, vilken fantastiskt bra trailer! Gåshuden kom fram och Bale och Crowe är enorma skådespelare. Det här kommer bli grymt.
Bästa.Trailern.Hitills.I.År! Fantastiskt.
Snudd på gåshud igenom hela trailern, så fort Crowe och Bale hade en scen tillsammans blev man ju överlycklig. Det såg verkligen ut som en härligt hardcore western. This is gonna be so good!
Snudd på gåshud igenom hela trailern, så fort Crowe och Bale hade en scen tillsammans blev man ju överlycklig. Det såg verkligen ut som en härligt hardcore western. This is gonna be so good!
Saknas
för
Inga inlägg
Det såg riktigt bra ut och det blir ett givet biobesök, skulle vara härligt med en ny bra western för det är inte ofta det kommer ut såna numera.
Saknas
för
Inga inlägg
fantastiskt trailer och man blir ju grymt sugen på att se den härfilmen måste jag säga!
Saknas
för
Inga inlägg
Western rules!!Den genren har varit borta ALLDELES för länge nu!Men den här filmen ger den troligen ett uppsving
Btw hur uttalar man 3:10 blev lite fundersam.
Btw hur uttalar man 3:10 blev lite fundersam.
1753 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg trailern nu precis, och denna film verkar ju bra. Alltid intressant när Bale är inblandad. Denna måste ses!
Saknas
för
Inga inlägg
Den här verkar riktigt lovande . När var det den skulle premiär? För den kommer väl till Sverige får jag hoppas.
ser inte så pjåskigt ut. bra skådisar också, verkar vara en spännande film. originalet är ju inte så dåligt, så de har lite att leva upp till. ingen mening med en remake om den floppar när originalet är bra.