Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hittade inte denna när jag sökte på MZ

yepp då var ju inte det över för nu ska tydligen Jason gå och döda igen och handlingen är ju inte mycket att gå på heller så det kommer säkert bli lika dålig som dem andra Jason filmerna. (har ändå varit ett fan av Halloween )

så vad tror ni om filmen då??? kommer den lyckas? kommer den att bli lika bra som 1 & 2an va? nja det är ju bara vänta och se. men vad tror ni?

Directed by
Jonathan Liebesman

Writing credits
Mark Wheaton (screenplay)

Jason Voorhees returns to Crystal Lake just in time for three events; the Homecoming Dance which is being held at a newly renovated Crystal Lake, the return of his one time victim Chris Higgins to help deal with her memories, and his father who holds the key to Jason's past... and future

Källa: IMDB
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hade hört att den skulle utspela sig innan den första, och visa hans uppväxt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Denna filmen kan bli hur bra som hellst.
Fast jason x är inget att hänga i julgrannen iof.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Nej, nej och åter nej.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, ja och åter jag
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vet inte riktigt.
Det verkar rätt så ointresant att höra om jason som liten ful unge.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Fredrik":2w6rs56c]Jag vet inte riktigt.
Det verkar rätt så ointresant att höra om jason som liten ful unge.[/quote:2w6rs56c]

jo och nästan alla Fredagen den 13 filmerna har varit lite dåliga faktiskt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":22oed2yz][quote="Fredrik":22oed2yz]Jag vet inte riktigt.
Det verkar rätt så ointresant att höra om jason som liten ful unge.[/quote:22oed2yz]

jo och nästan alla Fredagen den 13 filmerna har varit lite dåliga faktiskt[/quote:22oed2yz]

Öhh va vad är det som är dåligt med dom??
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="simlun485":utzrrx5i][quote="Batman":utzrrx5i][quote="Fredrik":utzrrx5i]Jag vet inte riktigt.
Det verkar rätt så ointresant att höra om jason som liten ful unge.[/quote:utzrrx5i]

jo och nästan alla Fredagen den 13 filmerna har varit lite dåliga faktiskt[/quote:utzrrx5i]

Öhh va vad är det som är dåligt med dom??[/quote:utzrrx5i]

hmm vi tar ett exemplar då. Jason Goes To Hell: aa då är det en jävla larv som går å tar över massa folk bla bla bla en helt jävla skit handling
eller ska vi ta Jason X då? den var ju rena rama komedi filmen asså nä fy fan. dem flesta fredagen den 13 filmerna har mest varit dåliga
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ny Jason film bra och jag vet regisören till filmen.
Isåfall leta på google om ni är intresserade om filmen.
På imdb.com står det.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Enligt imdb är inte Jonathan Liebesman regissör till filmen (kanske sent uppdaterat), men han skulle kunna göra ett bra jobb efter erfarenheterna han fick av TTCM:TB.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":29eg17r5]Enligt imdb är inte Jonathan Liebesman regissör till filmen (kanske sent uppdaterat), men han skulle kunna göra ett bra jobb efter erfarenheterna han fick av TTCM:TB.[/quote:29eg17r5]

Han heter väl John moore den nya regissören.
Jag tror han kan göra filmen bra.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":bcvv1zrh][quote="FiLmGaLeN":bcvv1zrh]Enligt imdb är inte Jonathan Liebesman regissör till filmen (kanske sent uppdaterat), men han skulle kunna göra ett bra jobb efter erfarenheterna han fick av TTCM:TB.[/quote:bcvv1zrh]

Han heter väl John moore den nya regissören.
Jag tror han kan göra filmen bra.[/quote:bcvv1zrh]

Du kan väl länka till honom så man ser hans bakgrund. Dyker upp 41 pers vid det namnet på imdb.
821 inlägg
för
821 inlägg
[url=http://www.imdb.com/title/tt0758746/:355z7b5p]IMDB[/url:355z7b5p]
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="shitstorm":2g2xje9f][url=http://www.imdb.com/title/tt0758746/:2g2xje9f]IMDB[/url:2g2xje9f][/quote:2g2xje9f]

Thanx. Han regisserade The Omen, detta kan bli nåt, eller inte.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag längtar redan efter den nya Jason filmen om han är med i den filmen
jag har hört att Jason skulle ertsättas med någon annan jag hoppas inte det.
821 inlägg
för
821 inlägg
Finns väl ingen mening att göra en ny Fredagen den 13:e utan Jason. Vart har du läst det någonstans?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shitstorm":10dni80c]Finns väl ingen mening att göra en ny Fredagen den 13:e utan Jason. Vart har du läst det någonstans?[/quote:10dni80c]

Jag har läst det på någon amrikansk hemsida Friday the 13 th någonting.
Jag hoppas att Jason är med.
775 inlägg
för
775 inlägg
6:an är bra. Där finns Alice Coopers soundtrack med.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":2anif5yg]6:an är bra. Där finns Alice Coopers soundtrack med. [/quote:2anif5yg]

Ja jag håller med 6 an är bra både musiken och filmen är bra.
Finns Friday the 13 th part 6 på soundtrack?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden