Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
I Antarktis så har parningssäsongen börjat, där parar sig pingviner genom att sjunga sina låtar för att hitta en partner.
Tyvärr för huvudrolls karaktären Mumble(Elijah Wood)så är han usel på att sjunga men han är grym på att steppa.

Dom andra rösterna görs bla Hugh Jackman som gör rösten åt Mumbles pappa Memphis och Nicole Kidman gör Mumbles mamma Norma Jeans röst.
Robin Willams gör rösterna för en massa karaktärer, Brittany Murphy gör rösten åt en karaktär också.

Såg nyss trailern [url=http://www2.warnerbros.com/happyfeet/#:1mmz59zj]här[/url:1mmz59zj] och det verkar ju ganska lovande.
Filmen verkar va ganska rolig, verkar som att det är Willams som tillför mest där med alla sina olika roller.
Bra och rolig musik, sen så är ju animeringarna grymt bra.

17 November 2006 så har filmen premiär på dom vanliga biograferna och IMAX 3D.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
e de Pixar, lr Dreamworks som har gjort den?
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Haha, den verkar ju grymt skön alltså!
Riktigt snygg animering och den verkar väldigt rolig!

[quote="sa":1l6touaa]Filmen verkar va ganska rolig, verkar som att det är Willams som tillför mest där med alla sina olika roller. [/quote:1l6touaa]

Håller definitivt med på den punkten vad gäller Williams, han är riktigt bra på att göra roliga röster!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Koppmeister":my29ujhh]e de Pixar, lr Dreamworks som har gjort den?[/quote:my29ujhh]

Ingen av dom, det är Warner Brothers som har gjort den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okey, intressant,
563 inlägg
för
563 inlägg
Det var den och en annan tecknad film(over the hedge, tror jag den hette) jag fick se lite utdrag av nere i amsterdam i somras. Pingvinen som dansar e helt störtskön och väldigt snyggt gjord. Tror den kan bli en höjdare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Verkar va en skön film. Annorlunda röster som vi får höra med animeringarn, schysst! Har inte sett den dokumentären med Morgan Freeman heller, fått bra kritik ju. Har en del Pingviner att se fram emot alltså!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="Hero":3pyt6bu6]Har inte sett den dokumentären med Morgan Freeman heller, fått bra kritik ju.[/quote:3pyt6bu6]

?????? Va?
781 inlägg
för
781 inlägg
Låter som en lovande film:)
Gillar o se på såna filmer,oftast ganska lättsmälta o man mår bra efter att ha sett dem:P

Richie,dokumentären de snackar om heter March of the Penguins om det var det du undrade.Den har fått en del priser o så,har inte sett hela än,men är bra hittils iaf:P
Fina naturbilder i filmen o sen har ju Freeman så sinnessjukt skön röst att lyssna på:)
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Aha, då förstår jag! Jag förstod först inte vad en dokumentär med Morgan Freeman hade att göra med den här filmen...
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Hög definitions-Trejlern till Glada fötter finnes hos Äpple.com:

http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/

Enj0y!

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det ser lovande ut. Williams var riktigt rolig och musiken var lustig. Vill se lite mer innan jag skriver mer
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Trailer 2:

http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/trailer2/

hehe, udda trailer... udda film..
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Hahaha! Jäklar va rolig den va! Robin Williams är så klockren alltså.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
OT: Vilka mer animerade filmer har WB gjort? denna film verkar bli en hit som kommer från utsidan jag menar alla verkar ju lägga kraft på att granska Dreamworks och Pixars filmer i år.

Denna verkar lite mer... vuxen kan man väl säga än dom andra?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Underhållande trailers, men inte så roliga. Riktigt snyggt, och som sagt är filmen lite annorlunda och mer för vuxna känns det som. Eller jo, den trailern som är på filmens hemsida är riktigt kul. Ser fram emot denna, har nästan premiär på HP4:as ettårsdag.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Verkar inte särsklit underhållande, men animationerna är grymma!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
såg trailern , inte roligt utan massa sånger , dans och sånt , lite trist var det ... nej ska inte se den på bio
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Officiell hemsida: [url:s9xxnum4]http://www2.warnerbros.com/happyfeet/[/url:s9xxnum4]

Kolla in den nya trailern (trailer 3)! Verkligen hur skön som helst! Robin Williams är så bra.

Men vad är detta egentligen? En animerad musikalfilm? Den verkar helknasig, gullig och rolig på en och samma gång.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
den verkar ju asgrym...såg trailern när jag var på bio häromdan och jag bara måste se den...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden