I Antarktis så har parningssäsongen börjat, där parar sig pingviner genom att sjunga sina låtar för att hitta en partner.
Tyvärr för huvudrolls karaktären Mumble(Elijah Wood)så är han usel på att sjunga men han är grym på att steppa.
Dom andra rösterna görs bla Hugh Jackman som gör rösten åt Mumbles pappa Memphis och Nicole Kidman gör Mumbles mamma Norma Jeans röst.
Robin Willams gör rösterna för en massa karaktärer, Brittany Murphy gör rösten åt en karaktär också.
Såg nyss trailern [url=http://www2.warnerbros.com/happyfeet/#:1mmz59zj]här[/url:1mmz59zj] och det verkar ju ganska lovande.
Filmen verkar va ganska rolig, verkar som att det är Willams som tillför mest där med alla sina olika roller.
Bra och rolig musik, sen så är ju animeringarna grymt bra.
17 November 2006 så har filmen premiär på dom vanliga biograferna och IMAX 3D.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tyckte faktiskt inte om denna filmen alls. Det första musiknumret var riktigt coolt och bra, men sen blev den bara sämre och sämre. I Slutet var jag så trött på filmen att jag såg fram emot att få stänga av den. Dessutom var slutet extremt löjligt. Finns det någon som skulle tänka så som flket gjorde på filmen:
Däremot så var filmen bra på att upplysa så att säga. Jag hade faktiskt ingen anning om att pingvinerna hade så lite mat, jag antar att de dramateserar det lite, men ändå. Betyget blir
Däremot så var filmen bra på att upplysa så att säga. Jag hade faktiskt ingen anning om att pingvinerna hade så lite mat, jag antar att de dramateserar det lite, men ändå. Betyget blir