Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1o2y1265]Gillar du musiken då?[/quote:1o2y1265]
Jag tycker att musiken flippat ut sedan fyran då den förändrades märkvärdigt mycket.
(Och gå in på ämnet ''omröstningar'' och rösta i min nya omröstning, eller gissningsomröstning är det nog )
Jag tycker att musiken flippat ut sedan fyran då den förändrades märkvärdigt mycket.
(Och gå in på ämnet ''omröstningar'' och rösta i min nya omröstning, eller gissningsomröstning är det nog )
Saknas
för
Inga inlägg
Aja för muntert blir det i alla fall. jag är lite sömnig, det är därför man inte fattar vad jag skriver ibland...
Saknas
för
Inga inlägg
Nääe, det är ju lov.. då ska man vara uppe hela natten
vill du bli av med mig ?
vill du bli av med mig ?
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker också att man ska vara uppe sent på sommrarna.
Jag tycker att det är skönt utan skolan.
Men för mig kommer fyran att alltid vara dålig.
Jag tycker att det är skönt utan skolan.
Men för mig kommer fyran att alltid vara dålig.
Saknas
för
Inga inlägg
Okej. jag tycker rett bra om den men huvudsaken är att man tycker att spider-manfilmerna e grymma
undrar om HP slår pengarekordet
undrar om HP slår pengarekordet
Saknas
för
Inga inlägg
Troligt vis slå den pengar rekordet.
Jag hoppas att den blir bra.
Jag hoppas att den blir bra.
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas jag meeed
Synd bara att jag är tvungen till att vänta hela sommarlovet innan jag ska se den
Synd bara att jag är tvungen till att vänta hela sommarlovet innan jag ska se den
Saknas
för
Inga inlägg
En moderator kanske borde komma och radera de typ fyra senaste sönder-spammade sidorna i den här tråden...?
[quote="FiLmGaLeN":v0ek38fw][url=http://www.landoverbaptist.org/news1199/potter.html:v0ek38fw]Idioti.[/url:v0ek38fw][/quote:v0ek38fw]
Haha! Vilka galningar det finns.
Vilka ska gå på premiären? Vet inte hur det ligger till med bokningar nu, om det finns några biljetter kvar, men jag har iallafall bokat till premiären och den 17:e på Palladium.
Hoppas och tror att det här blir den bästa filmen i serien, det mesta pekar på det. Yates skulle visst regissera 6:an också. Nån som vet hur det blir med sjuan?
[quote="FiLmGaLeN":v0ek38fw][url=http://www.landoverbaptist.org/news1199/potter.html:v0ek38fw]Idioti.[/url:v0ek38fw][/quote:v0ek38fw]
Haha! Vilka galningar det finns.
Vilka ska gå på premiären? Vet inte hur det ligger till med bokningar nu, om det finns några biljetter kvar, men jag har iallafall bokat till premiären och den 17:e på Palladium.
Hoppas och tror att det här blir den bästa filmen i serien, det mesta pekar på det. Yates skulle visst regissera 6:an också. Nån som vet hur det blir med sjuan?
Saknas
för
Inga inlägg
hannibal23 och YesBox, kan inte ni lägga till varandras MSN och chatta där? Ganska onödigt att skita ner den här tråden med helt meningslösa meddelanden. Använd istället ett chatprogram där man brukar prata ungefär lika mycket strunt som ni har de senaste två timmarna.
[quote:ocakefo6]En moderator kanske borde komma och radera de typ fyra senaste sönder-spammade sidorna i den här tråden...?[/quote:ocakefo6]
Bästa inlägget på länge.
Och nej, sjuans regissörstol är fortfarande ledig, inget bestämt än.
[quote:ocakefo6]En moderator kanske borde komma och radera de typ fyra senaste sönder-spammade sidorna i den här tråden...?[/quote:ocakefo6]
Bästa inlägget på länge.
Och nej, sjuans regissörstol är fortfarande ledig, inget bestämt än.
Fan va ni två spammar ner tråden!
OnT: Ser inte fram emot del 6 i serien då Emma hoppar ur. Vad tycker ni om det?
OnT: Ser inte fram emot del 6 i serien då Emma hoppar ur. Vad tycker ni om det?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:289yf7by]OnT: Ser inte fram emot del 6 i serien då Emma hoppar ur. Vad tycker ni om det?[/quote:289yf7by]
[quote="FiLmGaLeN":289yf7by]Det finns till och med en intervju med henne om alla dessa rykten:
[i:289yf7by]At today's press junket conferences in London, Emma Watson commented on the recent rumors surrounding her seemingly late decision to sign on for the final two Harry Potter films, saying that the media speculation was "quite frustrating and obsessing." Her full comments:
I didn’t sign the contract sort of immediately because I needed some time, actually, to figure out the logistics, as you can imagine, of combining making a Harry Potter film – making two more Harry Potter films – with my school timetable. I really want to go on to university. I really wanted to continue what I was doing. I didn’t want to have to give either one up, so I was kind of in this really difficult position. It just took a bit of time to work out how I was going to make that work.
Warner Brothers have been extremely supportive of helping me figure out ways to do that. For instance, they’ve given me Monday mornings off, so I can go to school and I can see my teachers and I can pick up my work. They’ve provided all of the tutors I need to get all my work done. Even though I’m over the age of 16, they’re still giving me the hours I need to get all my work done. They have got a box every Friday which I can put my work into, which they’ll send back to my teachers – they’ll mark it and send it back to me.
It just took a while just to figure out the logistics of how it was going to work. I found it quite frustrating and obsessing all of the insinuations that were made about why I was holding off, but I just had to figure out a way to make it work for me, and that took a bit of time. [/i:289yf7by]
Källa: Veritaserum[/quote:289yf7by]
Svaret från FiLmGaLeN
[quote="FiLmGaLeN":289yf7by]Det finns till och med en intervju med henne om alla dessa rykten:
[i:289yf7by]At today's press junket conferences in London, Emma Watson commented on the recent rumors surrounding her seemingly late decision to sign on for the final two Harry Potter films, saying that the media speculation was "quite frustrating and obsessing." Her full comments:
I didn’t sign the contract sort of immediately because I needed some time, actually, to figure out the logistics, as you can imagine, of combining making a Harry Potter film – making two more Harry Potter films – with my school timetable. I really want to go on to university. I really wanted to continue what I was doing. I didn’t want to have to give either one up, so I was kind of in this really difficult position. It just took a bit of time to work out how I was going to make that work.
Warner Brothers have been extremely supportive of helping me figure out ways to do that. For instance, they’ve given me Monday mornings off, so I can go to school and I can see my teachers and I can pick up my work. They’ve provided all of the tutors I need to get all my work done. Even though I’m over the age of 16, they’re still giving me the hours I need to get all my work done. They have got a box every Friday which I can put my work into, which they’ll send back to my teachers – they’ll mark it and send it back to me.
It just took a while just to figure out the logistics of how it was going to work. I found it quite frustrating and obsessing all of the insinuations that were made about why I was holding off, but I just had to figure out a way to make it work for me, and that took a bit of time. [/i:289yf7by]
Källa: Veritaserum[/quote:289yf7by]
Svaret från FiLmGaLeN
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula"]hannibal23 och YesBox, kan inte ni lägga till varandras MSN och chatta där? Ganska onödigt att skita ner den här tråden med helt meningslösa meddelanden. Använd istället ett chatprogram där man brukar prata ungefär lika mycket strunt som ni har de senaste två timmarna.
Vi får skriva precis vad vi vill om filmen så sluta klaga.
Vi får skriva precis vad vi vill om filmen så sluta klaga.
[quote="hannibal23":201932we]
Vi får skriva precis vad vi vill om filmen så sluta klaga. [/quote:201932we]
Men det är ju SYND att ni inte skriver om filmen. O ni känner väl varandra IRL?
Vi får skriva precis vad vi vill om filmen så sluta klaga. [/quote:201932we]
Men det är ju SYND att ni inte skriver om filmen. O ni känner väl varandra IRL?