Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Kentaurerna is the shit.
Och HP är faktiskt lite skräck, då min annars så modiga lilla kusin nästan pissade på sig när Voldemort kom ur kitteln. Jag för övrigt, tycker att dom är underhållande... och ögongodis.
Och HP är faktiskt lite skräck, då min annars så modiga lilla kusin nästan pissade på sig när Voldemort kom ur kitteln. Jag för övrigt, tycker att dom är underhållande... och ögongodis.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3u39wx8l]Hoppas att dom ser skräckinjagande ut.
För jag såg knappt dom i trailen.[/quote:3u39wx8l]
Får man fråga varför du inte tycker att spider-man 1 är dålig, den har ju inget skräckinjagande . Inse, HP är långt ifrån dålig, du skyller ju på att den inte är läskig
För jag såg knappt dom i trailen.[/quote:3u39wx8l]
Får man fråga varför du inte tycker att spider-man 1 är dålig, den har ju inget skräckinjagande . Inse, HP är långt ifrån dålig, du skyller ju på att den inte är läskig
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":3s8ad8v0][quote="hannibal23":3s8ad8v0]Hoppas att dom ser skräckinjagande ut.
För jag såg knappt dom i trailen.[/quote:3s8ad8v0]
Får man fråga varför du inte tycker att spider-man 1 är dålig, den har ju inget skräckinjagande . Inse, HP är långt ifrån dålig, du skyller ju på att den inte är läskig [/quote:3s8ad8v0]
Därför att den har en bra handling och bra action men inte så mycket blod.
För jag såg knappt dom i trailen.[/quote:3s8ad8v0]
Får man fråga varför du inte tycker att spider-man 1 är dålig, den har ju inget skräckinjagande . Inse, HP är långt ifrån dålig, du skyller ju på att den inte är läskig [/quote:3s8ad8v0]
Därför att den har en bra handling och bra action men inte så mycket blod.
Saknas
för
Inga inlägg
Okej. aja man undrar ju för jag har bara hört dig säga att HP saknar blod o action o därför är den dålig.. missförstod nog bara.
(Spider-man 1 e skitbra )
Längtar till HP 5
(Spider-man 1 e skitbra )
Längtar till HP 5
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror att Spider-man 4 kommer bli mer sräckinjagande.
Kanske lizard är med då blir den från 15 år.
Kanske lizard är med då blir den från 15 år.
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe ok, men vi ska nog inte disskutera spider-man här, bäst att återgå till trådens ämne
Saknas
för
Inga inlägg
okej! men jag tycker att trailen var sådär.
Därför att staden liknar London och jag tror inte det stog med i boken.
Därför att staden liknar London och jag tror inte det stog med i boken.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":i6kqqlq8]okej! men jag tycker att trailen var sådär.
Därför att staden liknar London och jag tror inte det stog med i boken.[/quote:i6kqqlq8]
Harry Potter bor ju i Storbritanien, säkert i England. Och i boken hämtades han ibörjan för att flyga till ministeriet, tror jag
Därför att staden liknar London och jag tror inte det stog med i boken.[/quote:i6kqqlq8]
Harry Potter bor ju i Storbritanien, säkert i England. Och i boken hämtades han ibörjan för att flyga till ministeriet, tror jag
Saknas
för
Inga inlägg
De va inte mycket jag skulle sätta en trea, dels eftersom jag inte brukar betygsätta trailers över huvudtaget, och så ser jag inget speciellt eller dåligt med den.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":38j7shj6]Vem är dem där Häst/männsikor, är dem skurkar eller vad?[/quote:38j7shj6]
De är kentaurer, och ja - man kan se dem som skurkar. I första delen däremot så hjälper en kentaur Harry Potter (detta finns även med i första filmen), och den kentauren kommer du få se mer av i femman (dvs att Yates har plockat med honom i filmen). Men kentaurerna är ganska stolta varelser och låter sig inte lydas av människor, så de kan bli ganska farliga om man retar upp dem!
De är kentaurer, och ja - man kan se dem som skurkar. I första delen däremot så hjälper en kentaur Harry Potter (detta finns även med i första filmen), och den kentauren kommer du få se mer av i femman (dvs att Yates har plockat med honom i filmen). Men kentaurerna är ganska stolta varelser och låter sig inte lydas av människor, så de kan bli ganska farliga om man retar upp dem!
Saknas
för
Inga inlägg
Hur kan du komma ihåg så mycket från boken? jag kommer bara ihåg det mesta när du påminner om det Och jag har läst den två gånger för ett eller två år sedan
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3mu3zket]Han vet väl allt.[/quote:3mu3zket]
Nä men mycket, gillar man en serie brukar man ha rett bra koll på den.
Nä men mycket, gillar man en serie brukar man ha rett bra koll på den.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":2r6ojfno]Eller gör du inte?[/quote:2r6ojfno]
Jag är inget fan av HP-filmerna men jag ser dem väldigt gärna och tycker att dom är bra, och hittills har dom blivit bättre och bättre. ska gå och se femman efter lovet, hade jag tänkt.
Jag är inget fan av HP-filmerna men jag ser dem väldigt gärna och tycker att dom är bra, och hittills har dom blivit bättre och bättre. ska gå och se femman efter lovet, hade jag tänkt.