Visa första inlägg
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
klockan 16 för oss, ja. men jag följer den inte iår. förra året blev lillsyrran förbannad över att jag ockuperade datorn så hon inte kunde logga in på msn. hehe, sadism.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
7 recensioner hittills, 6 positiva och en negativ. Den senaste verkar ge full pott, inget negativt alls. [url=http://www.sundaymirror.co.uk/showbiz/movies/2007/07/01/harry-hotter---98487-19386975/:eueumk2m]Här[/url:eueumk2m] kan ni läsa den. Bådar riktigt bra nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, det här ser lovande ut! Men jag försöker ändå att ha så små förväntningar som möjligt för den bästa upplevelsen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har varit lite tveksam på att David Yates kunnat fixa femman. Fast det kanske han faktiskt har gjort. Och tja, varför skulle han få ansvaret för en femma i en berömd, älskad serie ifall han inte var bra...?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="YesBox":3risrp7o]Har varit lite tveksam på att David Yates kunnat fixa femman. Fast det kanske han faktiskt har gjort. Och tja, varför skulle han få ansvaret för en femma i en berömd, älskad serie ifall han inte var bra...?[/quote:3risrp7o]

han måste ha gjort ett bra jobb eftersom han fick jobbet att regissera sexan också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tv:n bokad onsdag klockan 20.00 på femman! den som byter kanal stryper jag med mina bara händer!
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Vet inte om bilden är postad förut...

[img:1nlwpcxu]http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/06/harrypotter.jpg[/img:1nlwpcxu]
Men den är ju bäst
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hmm, är det bara jag som vill ha:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":3o68rlvw]Hmm, är det bara jag som vill ha:
Visa spoiler
[/quote:3o68rlvw]

Det skulle vara RIKTIGT JÄVLA NICE! Hoppas också på det, det är i alla fall så jag har föreställt mig det hela.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är webcasten gratis eller...?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är bilden seriös ?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Tyler":21hsoine]Hmm, är det bara jag som vill ha:
Visa spoiler
[/quote:21hsoine]

jag som älskar våld hade kastat in det om jag suttit i registolen, men det kan vi nog ta och glömma.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Yes, men däremot har personer om förhandssett filmen sagt att den slutgiltiga striden mellan Voldemort & Dumbledore är riktigt lång, effektfylld till max och att Harry blir besatt av Voldemort, något jag inte trodde skulle vara med.

Allt som har med Quidditch är ju borttaget så fajten har inget att göra här.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Just det. Men hur blir det med bröderna Weaslys lilla tripp då? Om kvastarna inte blivit bestulna.

Antingen har de inte alls med det eller så är det omgjort.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Dr. Acula":235b05hi]Just det. Men hur blir det med bröderna Weaslys lilla tripp då? Om kvastarna inte blivit bestulna.

Antingen har de inte alls med det eller så är det omgjort.[/quote:235b05hi]

umbridge har säkert kommit på något annat "brott" för att låta beslagta dem. eller så bara gör george och fred det utan förvarning.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":1zdlljyb]Vet inte om bilden är postad förut...

[img:1zdlljyb]http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/06/harrypotter.jpg[/img:1zdlljyb]
Men den är ju bäst [/quote:1zdlljyb]

Hahaha, svinkul.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha, ansiktsuttrycket är priceless.

Men det är inte så att man kan se ner på Dan efter det där. Jag hade också gjort det. All the time. Emma Watson is really fakkin hawt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":3rtkcfvi]Haha, ansiktsuttrycket är priceless.

Men det är inte så att man kan se ner på Dan efter det där. Jag hade också gjort det. All the time. Emma Watson is really fakkin hawt.[/quote:3rtkcfvi]

Håller helt klart med! Emma Watson är fasen en av de hetaste ute på fältet tycker jag!
154 inlägg
för
154 inlägg
[quote="Remus":2joh3ylw]Inte nog med att snorungen som spelar Harry Potter är känd, han får också en skyhög "belöning" den 23 juli då han fyller år .

Jävla snorunge. Länk här:

http://www.sf.se/nyheter/nyhet?curl=cyc ... ent/109012[/quote:2joh3ylw]

ja en snorunge håller ja med dig om lite väl mycket pengar ungen har
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shiiiiet! Det var inte lite pengar. Då förstår jag faktiskt varför Emma Watson tvekade när hon skulle få 2 miljoner för vardera film av de två sista, alltså 4 miljoner, hon var inte riktigt nöjd med det.

Men men, livet är orättvist!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden