Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tyler":7a389956]Haha, såg dokumentären om Fenixorden nu, hela. Vilket grottmongo Dudley ser ut som, dog av skratt. Det var dock fett fult att hela gänget var med... borde bara varit han och Harry.[/quote:7a389956]
Haha helt klart. Sedan störde jag mig på Professor Umbridge hon satt ju och typ ragga på Hans viklund det var som att hon gjorde till hennes röst. fyfan vad eckligt. Och ginny sa ingenting heller. tråkigt. Men annars var allt bra nästan
Haha helt klart. Sedan störde jag mig på Professor Umbridge hon satt ju och typ ragga på Hans viklund det var som att hon gjorde till hennes röst. fyfan vad eckligt. Och ginny sa ingenting heller. tråkigt. Men annars var allt bra nästan
6342 inlägg
chinese_nisse: Du verkar ganska förvirrad över vad du tycker om Harry Potter filmerna. Kanske ska tänka om?
Ny [url=http://www.cinemaonline.com.my/movie/movie.asp?search=harrypotter5#pics:212xu18p]recension.[/url:212xu18p] Den är aningen skeptisk, men vafan, det står: [i:212xu18p]"Compared to the previous efforts, the special effects here look lame and uninspired."[/i:212xu18p] Och ändå har effekterna för sig fått 4/5.
Fattar inte hur dom räknar detta...
Star Ratings:
Overall 3 stars
Cast 3.5 stars
Plot 3.5 stars
Effects 4 stars
Cinematography 4 stars
Om inget är under 3,5, hur fan blir slutbetyget 3 då?
Ny [url=http://www.cinemaonline.com.my/movie/movie.asp?search=harrypotter5#pics:212xu18p]recension.[/url:212xu18p] Den är aningen skeptisk, men vafan, det står: [i:212xu18p]"Compared to the previous efforts, the special effects here look lame and uninspired."[/i:212xu18p] Och ändå har effekterna för sig fått 4/5.
Fattar inte hur dom räknar detta...
Star Ratings:
Overall 3 stars
Cast 3.5 stars
Plot 3.5 stars
Effects 4 stars
Cinematography 4 stars
Om inget är under 3,5, hur fan blir slutbetyget 3 då?
det där låter inte som en särskilt pålitlig källa.
Saknas
för
Inga inlägg
Undra när denna "epic" movie tar slut... verkar somna nu ... men sjuan sista delen e ett måste... har inte kollat på resten väntar bara på sjuan för då går jag ut nian
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":11064oc3]asså förlåt alla harry potter fans men jag måste kränka harry potter lite hära sorry ber så hemkst om ursäkt...nu över till det klagandet=
Orka fler Harry Potter(HP) Filmer seriöst... 7 st filmer sammanlagt faan de har ju slagit star wars nu... bara att star wars episod 1 2 och 3 sög... Jag gillade HP's 2 första filmer... men sen poppade det upp att det skulle komma sammanlagt 7 filmer! fy faan... jag satt på toan och bajsade... undra hur jävla CP och miffat det kändes... 7 JÄVLA FILMER!!! undra när det ska ta slut... HP och halvblodsprinsen e likt star wars 3 när anakin går över till det onda sidan... mycket härmande... nee ska försöka sluta klaga nu... men jag tycker att ettan va otroligt bra... denna har jag ingen "clue"(aning) om. jag kanske har tröttnat på HP men det betyder inte att jag inte ska se på den sista filmen episod 7 av HP... den e bara ett måste.. men som sagt 7 filmer e otroligt mycket och tråkigt! det är rättare sagt som att gå från lågstadiet till högstadiet i skolan.. otrligt boring
oj hoppsan löl har skrivit en hel mini rescension hära [/quote:11064oc3]
Öhö Tråkigt att det ska komma 7 filmer? Se bara dom första då, ingen tvingar dig att se dom andra också. En barnslig recension, enligt mig
Orka fler Harry Potter(HP) Filmer seriöst... 7 st filmer sammanlagt faan de har ju slagit star wars nu... bara att star wars episod 1 2 och 3 sög... Jag gillade HP's 2 första filmer... men sen poppade det upp att det skulle komma sammanlagt 7 filmer! fy faan... jag satt på toan och bajsade... undra hur jävla CP och miffat det kändes... 7 JÄVLA FILMER!!! undra när det ska ta slut... HP och halvblodsprinsen e likt star wars 3 när anakin går över till det onda sidan... mycket härmande... nee ska försöka sluta klaga nu... men jag tycker att ettan va otroligt bra... denna har jag ingen "clue"(aning) om. jag kanske har tröttnat på HP men det betyder inte att jag inte ska se på den sista filmen episod 7 av HP... den e bara ett måste.. men som sagt 7 filmer e otroligt mycket och tråkigt! det är rättare sagt som att gå från lågstadiet till högstadiet i skolan.. otrligt boring
oj hoppsan löl har skrivit en hel mini rescension hära [/quote:11064oc3]
Öhö Tråkigt att det ska komma 7 filmer? Se bara dom första då, ingen tvingar dig att se dom andra också. En barnslig recension, enligt mig
6342 inlägg
Sakta men säkert börjar [url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/:1h1gut8d]ratingen[/url:1h1gut8d] öka. 8,1 nu.
90% på [url=http://www.rottentomatoes.com/m/harry_potter_and_the_order_of_the_phoenix/:1h1gut8d]Rottentomatoes.[/url:1h1gut8d]
90% på [url=http://www.rottentomatoes.com/m/harry_potter_and_the_order_of_the_phoenix/:1h1gut8d]Rottentomatoes.[/url:1h1gut8d]
Saknas
för
Inga inlägg
Imorgon kommer nog recensionen, tror jag
OKEJ, VAD BRA!!!
Men allvarligt, jag gissar på att filmen får omkr
Något i den stilen
Men allvarligt, jag gissar på att filmen får omkr
Något i den stilen
Saknas
för
Inga inlägg
De flesta som inte gillar HP-filmerna brukar bara ha sett ettan typ
Saknas
för
Inga inlägg
lol hela serien? hur kan ni orka kolla den e längre än Star Wars.. Efter Star Wars 4 5 och 6 tog dem en paus också så att man inte skulle tröttna ... det verkar inte HP göra
Filmerna är bra, men böckerna är bättre!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":17ysuspn]Böckerna är bättre än filmerna tycker jag.[/quote:17ysuspn]
Håller med
Fyrans bok är mycket bättre än filmen.
Håller med
Fyrans bok är mycket bättre än filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":131w9tcl]Filmerna är bra, men böckerna är bättre! [/quote:131w9tcl]
Klart.. om jag skulle bli tvingad att kolla på filmen eller att läsa boken skulle jag läst boken ... boken = Bygger upp ordkunskap... filmen= trött trött trött (samma trollformer) GRRR
Klart.. om jag skulle bli tvingad att kolla på filmen eller att läsa boken skulle jag läst boken ... boken = Bygger upp ordkunskap... filmen= trött trött trött (samma trollformer) GRRR
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":2pqvoiv9]lol hela serien? hur kan ni orka kolla den e längre än Star Wars.. Efter Star Wars 4 5 och 6 tog dem en paus också så att man inte skulle tröttna ... det verkar inte HP göra [/quote:2pqvoiv9]
Svaret på hur vi orkar se alla HP-filmerna är enkelt. :
Vi gillar helt enkelt filmerna mer än vad du gör och ser fram emot dom.
Svaret på hur vi orkar se alla HP-filmerna är enkelt. :
Vi gillar helt enkelt filmerna mer än vad du gör och ser fram emot dom.
Saknas
för
Inga inlägg
YesBox... jag ser fram emot slutet av HP 7 men inte de andra :/... sista delen kan vara bra och känslofylld... men de andra 3-6 verkar lite långtråkiga
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":2wr9xblk][quote="Björn 93":2wr9xblk]Filmerna är bra, men böckerna är bättre! [/quote:2wr9xblk]
Klart.. om jag skulle bli tvingad att kolla på filmen eller att läsa boken skulle jag läst boken ... boken = Bygger upp ordkunskap... filmen= trött trött trött (samma trollformer) GRRR[/quote:2wr9xblk]
Jag tror ingen tvingar dig att se HP filmerna.
Klart.. om jag skulle bli tvingad att kolla på filmen eller att läsa boken skulle jag läst boken ... boken = Bygger upp ordkunskap... filmen= trött trött trött (samma trollformer) GRRR[/quote:2wr9xblk]
Jag tror ingen tvingar dig att se HP filmerna.