Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
det var ett faktum lol
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":2kscijio]YesBox... jag ser fram emot slutet av HP 7 men inte de andra :/... sista delen kan vara bra och känslofylld... men de andra 3-6 verkar lite långtråkiga[/quote:2kscijio]

Ok. Jag tolkade det som att du inte läst alla böcker... Dom har gjort ENORM succe, ska du veta. Verkar dom långtråkiga?

I själva verket är dom mästervärk som kommer att leva länge
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
lol jag sa att om jag skulle bli "tvingad" skulle jag läsa.. men ja jag har inte läst böckerna.. bara ettan resten har jag inte YesBox
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":5f6v8k82]lol jag sa att om jag skulle bli "tvingad" skulle jag läsa.. men ja jag har inte läst böckerna.. bara ettan resten har jag inte YesBox[/quote:5f6v8k82]

Okej, jag som har läst och sett dom kan tala om att dom är långt ifrån tråkiga. Du har ju bara sett ettan och dom andra verkar långtråkiga men du längtar till 7:n?
Suck Se dom andra först, Längta till den sissta sen ?

Biograferna är inte smarta nog att sätta ett högre pris på biobiljetterna som Pirates 3 hade. HP 5 lär ju dra in en lyckad guldgruva så vf inte låta biljetterna kosta 105 kr ? Det skulle dom tjäna mycket mer på...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":nuvqxi5e][quote="chinese_nisse":nuvqxi5e]lol jag sa att om jag skulle bli "tvingad" skulle jag läsa.. men ja jag har inte läst böckerna.. bara ettan resten har jag inte YesBox[/quote:nuvqxi5e]

Okej, jag som har läst och sett dom kan tala om att dom är långt ifrån tråkiga. Du har ju bara sett ettan och dom andra verkar långtråkiga men du längtar till 7:n?
Suck Se dom andra först, Längta till den sissta sen ?

Biograferna är inte smarta nog att sätta ett högre pris på biobiljetterna som Pirates 3 hade. HP 5 lär ju dra in en lyckad guldgruva så vf inte låta biljetterna kosta 105 kr ? Det skulle dom tjäna mycket mer på...[/quote:nuvqxi5e]

ehmm... långtråkigt menar jag att den e "lång" 7 delar... och klart som jag själv glömt bort man måste ju se alla delar för att hänga med på den sista delen... ska försöka låna min kusins harry potter böcker och köpa den sista själv...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Låter bra. Du kommer inte bli besviken på dom
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":18lbcdj8]Låter bra. Du kommer inte bli besviken på dom [/quote:18lbcdj8]

nee då bror ... jag e bara besviken på att den e lång... sa ALDRIG! att den var dålig...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":3vmwic5w][quote="YesBox":3vmwic5w]Låter bra. Du kommer inte bli besviken på dom [/quote:3vmwic5w]

nee då bror ... jag e bara besviken på att den e lång... sa ALDRIG! att den var dålig...[/quote:3vmwic5w]

Vet inte om detta är halvt ur ämnet, men man undrar ju... Du sa nåt i stil med ''Orka fler HP-filmer, När ska det ta slut blablabla...'' (Nog om det nu...

(Hallå, ni som har sett trailen eller bakom kuliserna, visst bar Umbridge ursnygga kläder ?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":20rvud91][quote="chinese_nisse":20rvud91][quote="YesBox":20rvud91]Låter bra. Du kommer inte bli besviken på dom [/quote:20rvud91]

nee då bror ... jag e bara besviken på att den e lång... sa ALDRIG! att den var dålig...[/quote:20rvud91]

Vet inte om detta är halv ur ämnet, men man undrar ju... Du sa nåt i stil med ''Orka fler HP-filmer, När ska det ta slut blablabla...''

Ni som har sett trailen eller bakom kuliserna, visst bar Umbridge ursnygga kläder ? [/quote:20rvud91]

joo det var jag... orka HP filmerna men sa aldrig orka HP aegd ?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="HP-OBSESSED":2wpqo96k][quote="chinese_nisse":2wpqo96k][quote="YesBox":2wpqo96k]Låter bra. Du kommer inte bli besviken på dom [/quote:2wpqo96k]

nee då bror ... jag e bara besviken på att den e lång... sa ALDRIG! att den var dålig...[/quote:2wpqo96k]

LÅNG? jag vet att dom e långa å jag kan till å med vilja ha dom ännu längre --- men hur kan du vara besviken på att den e lång när du tycker att den e bra ??? låter ganska konstigt!! [/quote:2wpqo96k]

jag e besviken på att den e lång... eftersom att den har slagit min barndoms film Star Wars ... annars e själva harry potter grymm... men lång hihi
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
chinese_nisse: det enda jag håller med om är att HP är grym. Det andra förstod jag inte ens...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
lol det här börjat bli mega konversation mellan mej och YesBox trevligt!

allt jag vill säga! och det sista jag vill säga förmodligen! ÄR! att HP e lång men bra...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Femman (filmen) är kortast hittills. Det tycker jag är bra.

Fyran var så lång. Jag hoppades att Yates lyckats trycka in hela femman på en kort speltid vilket han har lyckats med. Förväntningarna på honom har höjts för varje dag. Innan var dom inte alls så höga, av en anledning som inte ens finns.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":2gkcgnln]Femman (filmen) är kortast hittills. Det tycker jag är bra.

Fyran var så lång. Jag hoppades att Yates lyckats trycka in hela femman på en kort speltid vilket han har lyckats med. Förväntningarna på honom har höjts för varje dag. Innan var dom inte alls så höga, av en anledning som inte ens finns.[/quote:2gkcgnln]

tänk dej alla HP filmer och varje HP film är 3 timmar lång en motsvarande LOTR trilogi del
6342 inlägg
för
6342 inlägg
HP-OBSESSED: Den engelska utgåvan kommer redan den 21 juli.

Ökar på Rottentomatoes, 91% nu... Men ratingen på imdb har sjunkit rejält, nere på 7,8 som föregångaren.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men det kan väl inte vara så många som har sett filmen redan, jämfört med hur många som inte sett men kommer att se den.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="YesBox":3pop6g4j]Men det kan väl inte vara så många som har sett filmen redan, jämfört med hur många som inte sett men kommer att se den.[/quote:3pop6g4j]

Öh, det är väl klart?

Btw, vet någon vilken tid skådisarna kommer dyka upp vid Bergakungen imorgon?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tror att första filmen tar in mer pengar än vad HP 7 kommer göra ... alla har ju typ tröttnat redan skojja
912 inlägg
för
912 inlägg
Men gahh, du har så konstiga inlägg! Blir tokig
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1e1e3eha][quote="YesBox":1e1e3eha]Men det kan väl inte vara så många som har sett filmen redan, jämfört med hur många som inte sett men kommer att se den.[/quote:1e1e3eha]

Öh, det är väl klart?

Btw, vet någon vilken tid skådisarna kommer dyka upp vid Bergakungen imorgon?[/quote:1e1e3eha]
Filmen börjar 19.00, har hört att dom dyker upp typ 18 eller tidigare.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden