Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
1753 inlägg
Jag förväntade mig inte mycket.
Och har snackat med folk som läst boken men minns den sådär, och får medhåll - det finns många saker i filmen vars syfte helt enkelt inte förklaras. Möjligen kommer det i Halvblodsprinsen - i slutet fick jag intrycket att femman och sexan kanske ska ses som en film (lite som slutet på Pirates 2 eller Matrix Reloaded, ni vet).
Och har snackat med folk som läst boken men minns den sådär, och får medhåll - det finns många saker i filmen vars syfte helt enkelt inte förklaras. Möjligen kommer det i Halvblodsprinsen - i slutet fick jag intrycket att femman och sexan kanske ska ses som en film (lite som slutet på Pirates 2 eller Matrix Reloaded, ni vet).
6342 inlägg
Ja, eftersom Yates ska regissera nästa också har han enligt han själv lagt ut en del lösa trådar som han kommer binda ihop i sexan. Är recensionen färdig snart?
Saknas
för
Inga inlägg
kanske inte bara jag som knackar på tangentbordet i väntan av recensionen...
1753 inlägg
Ta det lugnt... snart klar.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Att filmen fåt dåligt betyg är mycket synd. Men... jag får se det från den ljusa sidan... Blev nyss filmproffs..
Kan du plinga när recensionen är färdig?
Kan du plinga när recensionen är färdig?
6342 inlägg
En trea är INTE dåligt, men definitivt en besvikelse när det gäller en HPfilm. Jag har fan fått panik, men tröstar mig genom att läsa alla de positiva recensioner den har fått i USA.
Saknas
för
Inga inlägg
Den fick en trea. Men den sista halva pluppen är till för att göra oss lite muntrare. Den är ju säkert bara värd en tycker Alexander
1753 inlägg
1753 inlägg
[url=http://www.moviezine.se/filmsidor/harrypotter5.shtml:2s2lfxno]Recension![/url:2s2lfxno]
Eftersom ni stressar på mig så, är den långt ifrån perfekt. Jag filar på den lite mer under morgondagen, när jag fått sova på saken.
Eftersom ni stressar på mig så, är den långt ifrån perfekt. Jag filar på den lite mer under morgondagen, när jag fått sova på saken.
Saknas
för
Inga inlägg
Kan du inte ändra bilden ovanför recensionen... Den som ligger där nu har man börjat tröttna på
6342 inlägg
Jag är stennöjd med recensionen. Detta är en mycket mörkare historia och självklart ska den vara så mörk (men jag har också undrat HUR mörk nästa kommer bli). Att den inte innehåller så mycket äventyr och humor är väl ganska självklart, allt laddas ju upp innan slutstriden som inte ens lämnade Alexander missnöjd.
Om man bara läser recensionen skulle man faktiskt tro på en fyra.
Om man bara läser recensionen skulle man faktiskt tro på en fyra.
1753 inlägg
Hehe. Sjuan blir väl som Saw III, om de ska bli allt mörkare o mognare.
Det var fullt med småungar i salongen som fattade noll och ville hem...
Det var fullt med småungar i salongen som fattade noll och ville hem...
6342 inlägg
Haha, då var det fyndigt av dig att passa på och varna barn under 13 år då. Så kul att denna VERKLIGEN inte är för småglin.
EDIT:
[quote="Leaf":21dwdt7x]Haha... Recensionen klar snart AlEX?[/quote:21dwdt7x]
Kolla längre upp!
EDIT:
[quote="Leaf":21dwdt7x]Haha... Recensionen klar snart AlEX?[/quote:21dwdt7x]
Kolla längre upp!
1753 inlägg
Hm ja, den är inte till för småglin som tur är, men undrar då vem den egentligen är till för.
6342 inlägg
Äldre?
Du har inte skrivit något som skådespelarinsatserna... Hur var de? Hur var Dumbledore? Och trion?
Du har inte skrivit något som skådespelarinsatserna... Hur var de? Hur var Dumbledore? Och trion?
Saknas
för
Inga inlägg
Ah sorry, nu såg jag ^^. Inte helt oväntat det Alexander säger om trådarna.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1029xks5]Mitt i den femte boken gav jag upp min Potterläsning,[/quote:1029xks5]
Fortsätt läs dem! Snart kommer sjuan, och du kommer inte bli besviken på sexan precis. Den är nästan ett måste om du vill förstå allting!
Fortsätt läs dem! Snart kommer sjuan, och du kommer inte bli besviken på sexan precis. Den är nästan ett måste om du vill förstå allting!