Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Recensionen Alexander ! Skynda, skriv den fort
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Sorry, mugglars. Det är verkligen treornas år, det här. Inte nog med att en drös trilogier blir kompletta - vi på MZ verkar sätta treor på varje storfilm. "Fenixorden" blir dessvärre inget undantag.

Sämst hittills? Kanske inte, men det verkar vara en himla svår bok att filmatisera. Mycket, och jag menar MYCKET, lämnas ouppklarat speciellt för den som inte läst femman. Recension kommer
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Äh, är inte orolig.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
You should be
Var du där?
989 inlägg
för
989 inlägg
Alexander: Precis, vad man hade väntat sig. Stackars dom som inte läst Fenixorden.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dessvärre inte, då min bror hade världens sämsta timing att ha sin födelsedags-cocktail just idag, och det var obligatoriskt närvaro, då han och pappa ska resa bort i en hel månad, men men...*suck*

Får spara cash för att sticka till Halvblodsprinsens premiär i London.

Jag är bara orolig angående om hur mycket Ron det finns...
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Rons heta nakenscen vill du nog inte missa.
89 inlägg
för
89 inlägg
[quote="Alexander":2jeeieey]Sorry, mugglars. Det är verkligen treornas år, det här. Inte nog med att en drös trilogier blir kompletta - vi på MZ verkar sätta treor på varje storfilm. "Fenixorden" blir dessvärre inget undantag.

Sämst hittills? Kanske inte, men det verkar vara en himla svår bok att filmatisera. Mycket, och jag menar MYCKET, lämnas ouppklarat speciellt för den som inte läst femman. Recension kommer [/quote:2jeeieey]
Vad ni är snåla i år då. Ni ger ju tre på alla.(Förutom ocenas 13 som fick 3,5 anyway)
Jag har hittils bara hålt med om en recension det är den när ni recenserade die hard 4. Jag vet nästan alla kommande betyg nu det kommer bara bli tre i betyg.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
HAH.

Jättelustigt, du Alex...

Ska vi slå vad om en 50 öring? (Eller ett dopp i ett isvak)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Och... där sjönk förväntningarna på David Yates. Trodde att han skulle fixa minst fyra pluppar. Men nåja. Den femte boken är ju inte den bästa av dem precis och inte helt enkel att filma heller.
Ska se filmen någon gång och bedöma den själv, man tycker ju ofta olika ...
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Var glada jag inte sätter 2,5.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
OMG! En trea? Trodde och hoppades minst på en fyra! Ser verkligen fram emot recensionen.

EDIT:

[quote="Alexander":n2r6z4jz]Var glada jag inte sätter 2,5. [/quote:n2r6z4jz]

Så kass var den väl fan inte?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":1wvywhq1]Var glada jag inte sätter 2,5. [/quote:1wvywhq1]

Nej, inte glada. Men tacksamma, menade du*

Ursäkta att vi är upprörda . Vi trodde inte att traditionen: ''HP-filmerna-blir-bara-bättre-och-bättre'' brytits
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Tyvärr, men så kass var den fan.

För mig ligger Fenixorden på samma nivå som De vises sten, dvs. sämst i serien, och då hade iofs De vises sten är given publik i småbarnen. Jag har svårt att se att Fenixorden tilltalar någon, egentligen. Men ni får väl motbevisa mig på fredag
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför sätter du en trea på den om den var så dålig? Kom igen sänk, krossa oss !

Ehm. Lite överreaktion kanske
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Antingen förväntade du dig oerhört mycket eller så vet jag inte. Men varför ska du ta hänsyn till dom som inte läst böckerna? Liksom visst, dom lämnar en del, men det gjorde dom väl i trean och fyran också?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":s60cs8fo] Men ni får väl motbevisa mig på fredag [/quote:s60cs8fo]

With all my pleasure.
989 inlägg
för
989 inlägg
Filmgalen: Dom kanske lämnade mycket mer i denna filmen. Och kanske saker man tyckte va viktigt.

Jag hoppas iallafall att dom har tagit väl hand om flashbacksen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":xqmirmnv][quote="Alexander":xqmirmnv] Men ni får väl motbevisa mig på fredag [/quote:xqmirmnv]

With all my pleasure.[/quote:xqmirmnv]

Det där skulle du inte ha sagt förrän du sett filmen... Tänk om du tycker den är dålig?

Själv hoppas jag på att tycka som all den goda kritik Filmgalen hittade om filmen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det berör inte mig iallfall, jag har läst boken så jag kommer fatta allt ändå. Så det kommer inte påverka betyget jag sätter.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden