Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det var inte så mycket skämt, tycker jag.
Harry Potter 4, har mycket skämt.

ETA: Jaa, FiLmGaLeN. Fudge's kommentar fick alla biografer i världen att brista ut "NO SHIT?!?!".
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":14b9o3tp]Det var inte så mycket skämt, tycker jag.
Harry Potter 4, har mycket skämt.

ETA: Jaa, FiLmGaLeN. Fudge's kommentar fick alla biografer i världen att brista ut "NO SHIT?!?!".[/quote:14b9o3tp]

Håller med dig angående skämten.

Haha, samma här. Alla började flabba. Vet inte om det var menat att vara roligt eller bara visa hur korkade ledare/politiker kan vara, men det var lite irriterande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag fick totala George W Bush vibbar av Cornelius!

Igår på Biopalatset, skrek jag: NÄHÄ DET KAN DU VÄL INTE MENA, DIN DUMME FAN?!?!

Tur att det inte var så mycket folk.
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":rabvl9g7]Jag fick totala George W Bush vibbar av Cornelius!

Igår på Biopalatset, skrek jag: NÄHÄ DET KAN DU VÄL INTE MENA, DIN DUMME FAN?!?!

Tur att det inte var så mycket folk.[/quote:rabvl9g7]

Tur att jag inte va där, för då hade du fått smaka på min höger.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
HP filmerna är inte så bra. har inte sett HP 5 än men jag antar att det är uppror. ska kolla på det nångång augusti. annars klassar jag harry potter ett som bästa HP filmen än.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag ska se denna på helgen igen. Längtar efter att se på alla småsaker som man inte lägger märke till första gången.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har sett den 2 gånger nu, ska lätt se den igen nån gång igen.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ni är verkligen HP-nördar

Själv väntar jag nog tills DVD:n kommer innan jag ser den igen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":16zkcih5]Ni är verkligen HP-nördar [/quote:16zkcih5]

Jaa, det är väl inget fel med det.

Lyssnar för övrigt på låten som spelades i Gryffindors sällskapsrum, när Seamus kallad Harry lögnare, som är Ordinary Boys - Boys Will Be Boys.
365 inlägg
för
365 inlägg
[quote="Anonymous":2mo8iix8]NÄR KOMMER QUIDDITCH!!!!!![/quote:2mo8iix8]
Hmm. Jag gissar på att du menar att det inte var någon Quidditch i denna film, och det var det ju inte heller.
Inga tävlingar över huvud taget. Konstigt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dan":go9gdamo]Vad hände med "det är ingen barnfilm".
Visa spoiler
[/quote:go9gdamo]

Vad är det du tycker är barnsligt?

[quote:go9gdamo]Anonymous skrev:
NÄR KOMMER QUIDDITCH!!!!!!

Hmm. Jag gissar på att du menar att det inte var någon Quidditch i denna film, och det var det ju inte heller.
Inga tävlingar över huvud taget. Konstigt...[/quote:go9gdamo]

Jo, tycker att Rons uttagning i alla fall borde ha varit med, eller att det hade nämnts nån gång att Ron blev ny vaktare.

Något annat som jag saknade var att det aldrig nämndes att Ron och Hermione blev prefekter. Fast nu när jag säger det så märker jag att det inte är någon viktig del för publiken.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Äsch, det kommer finnas massor av Quidditch i nästa film. Dom tar säkert med Rons intagning där och förmodligen nämner dom att Ron & Hermione är prefekter samt att Harry är kapten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":q9w7m51z]Äsch, det kommer finnas massor av Quidditch i nästa film. Dom tar säkert med Rons intagning där och förmodligen nämner dom att Ron & Hermione är prefekter samt att Harry är kapten.[/quote:q9w7m51z]

sexan kommer säkert att sakna Qudditch om yates regisserar den.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nope, dom har redan sagt att den ska innehålla Quidditch.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":38omvgrn]Nope, dom har redan sagt att den ska innehålla Quidditch.[/quote:38omvgrn]

Tur för han annars kommer jag att låta bli att titta på den filmen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":13mbpyl1][quote="FiLmGaLeN":13mbpyl1]Nope, dom har redan sagt att den ska innehålla Quidditch.[/quote:13mbpyl1]

Tur för han annars kommer jag att låta bli att titta på den filmen.[/quote:13mbpyl1]

Ingen större förlust direkt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3r0xc6lf][quote="hannibal23":3r0xc6lf][quote="FiLmGaLeN":3r0xc6lf]Nope, dom har redan sagt att den ska innehålla Quidditch.[/quote:3r0xc6lf]

Tur för han annars kommer jag att låta bli att titta på den filmen.[/quote:3r0xc6lf]

Ingen större förlust direkt. [/quote:3r0xc6lf]

Vad är det med dig?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag är ärlig.

Eller föredrar du kanske... NEEEEEJ! Varför ska inte just DU se den? Snälla snälla hannibal23, se den! Jag BER dig!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Quidditch i sexan?
Med Ron som vaktare (till slut)?

Yaaay!
Langa hit champagne!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":10apvv03]Quidditch i sexan?
Med Ron som vaktare (till slut)?

Yaaay!
Langa hit champagne! [/quote:10apvv03]

Det är dock inte bekräftat än, så det återstår att se. Men det var Grint själv som sa att han hade fått höra att han skulle få åka på kvastar.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden