Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
6342 inlägg
I denna filmen är det runt 40 minuter, den var 3 timmar från början.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
3 timmar hade varit bättre än någon nerklippt skit... Det är förkastligt hur dom ändå skändar böckerna, JK vrider sig i sin säng!
Och nej jag kan inte göra filmerna bättre för er som direkt kör på det, men dom skulle kunnas gjort bättre. Men då publiken mest är riktad mot typ ungar upp mot jag vet inte, 17? så anser väl regissören m.m att det inte är så vitalt att förklara halva filmen utan bara dra på lite död och action!
Och nej jag kan inte göra filmerna bättre för er som direkt kör på det, men dom skulle kunnas gjort bättre. Men då publiken mest är riktad mot typ ungar upp mot jag vet inte, 17? så anser väl regissören m.m att det inte är så vitalt att förklara halva filmen utan bara dra på lite död och action!
Saknas
för
Inga inlägg
Daeeemn, den där första...
Emma Watson
EDIT: Daniel Radcliffe måste lära sig kontrollera sitt skratt, han kan inte hålla på sådär när han berättar nånting. Han gör bort sig!
Emma Watson
EDIT: Daniel Radcliffe måste lära sig kontrollera sitt skratt, han kan inte hålla på sådär när han berättar nånting. Han gör bort sig!
Saknas
för
Inga inlägg
Nice Daniel blir en host i unscripted (stavning?)
Saknas
för
Inga inlägg
"Emily Watson in Harry Potter.....Nooooo, it's Emma!"
"After 5 takes of kissing, One of us would die."
Unscripted-intervjun är deras bästa intervju.
"After 5 takes of kissing, One of us would die."
Unscripted-intervjun är deras bästa intervju.
6342 inlägg
Ojojoj, den första intervjun var ju svinhärlig att se på, Watson goes even more hottie. Den andra finns ju med på DVD:n till den tredje filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Unscripted är bäst.
Speciellt när Dan och Emma skrattar (skamlöst) åt Rupert's spindelfobi, och Emma's Lilla Sjöjungrfru-fest.
Haahaha, Extras jaa... "Can i have my Durex back?" "Durex is a brand"
Speciellt när Dan och Emma skrattar (skamlöst) åt Rupert's spindelfobi, och Emma's Lilla Sjöjungrfru-fest.
Haahaha, Extras jaa... "Can i have my Durex back?" "Durex is a brand"
ska se den på bio...har inte sett den än..
Saknas
för
Inga inlägg
Har fortfarande inte heller sett den. Och det ser väl ut som att det inte blir på bio...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="binrob":2yazec14]Om jag var Rubert så skulle jag jubla av glädje när jag läste sista boken
[/quote:2yazec14]
Haha, det är så sant! Jag skulle JUBLA av glädje, mycket finare än Emma Watson i den här åldern får man fan leta efter, om ens det ger något.
[/quote:2yazec14]
Haha, det är så sant! Jag skulle JUBLA av glädje, mycket finare än Emma Watson i den här åldern får man fan leta efter, om ens det ger något.
Saknas
för
Inga inlägg
Om jag vore Emma, skulle jag tappa vettet av totalglädje, men tappa vettet har jag redan gjort iförsig.
6342 inlägg
Jag tror det finns flera anledningar för Hermione att kyssa Ron. Dom kommer fixa det. Nu har man avslöjat om vilka bortklippta scener som ska vara med på DVD:en... Aningen besviken, det är väldigt lite:
[i:vh1jxaug] Thanks to everyone who let us know that the British Board of Film Classification has revealed the names and lengths of the deleted scenes that will be included on the Order of the Phoenix DVD. They are as follows:
00:02:31:17 ("TRELAWNY EATING")
00:00:13:08 ("NEVILLE SPEAKS UP FOR HARRY")
00:00:26:02 ("STEADY CAM AROUND")
00:02:46:18 ("UMBRIDGE QUESTIONS TRELAWNY")
00:00:17:21 ("MALFOY, CRABBE, AND GOYLE BULLY A STUDENT")
00:00:21:06 ("FILCH BLOWS ON UMBRIDGE'S HAIR")
00:01:47:14 ("HARRY, HERMIONE, AND UMBRIDGE - EXTENDED")
00:00:37:22 ("HARRY ENTERS")
00:01:07:23 ("HARRY AND RON PACKING")
In total, the scenes last 10 minutes and 10 seconds. The release date of the DVD has yet to be announced, but will almost certainly be before Christmas. [/i:vh1jxaug]
Källa: Veritaserum
[i:vh1jxaug] Thanks to everyone who let us know that the British Board of Film Classification has revealed the names and lengths of the deleted scenes that will be included on the Order of the Phoenix DVD. They are as follows:
00:02:31:17 ("TRELAWNY EATING")
00:00:13:08 ("NEVILLE SPEAKS UP FOR HARRY")
00:00:26:02 ("STEADY CAM AROUND")
00:02:46:18 ("UMBRIDGE QUESTIONS TRELAWNY")
00:00:17:21 ("MALFOY, CRABBE, AND GOYLE BULLY A STUDENT")
00:00:21:06 ("FILCH BLOWS ON UMBRIDGE'S HAIR")
00:01:47:14 ("HARRY, HERMIONE, AND UMBRIDGE - EXTENDED")
00:00:37:22 ("HARRY ENTERS")
00:01:07:23 ("HARRY AND RON PACKING")
In total, the scenes last 10 minutes and 10 seconds. The release date of the DVD has yet to be announced, but will almost certainly be before Christmas. [/i:vh1jxaug]
Källa: Veritaserum
Saknas
för
Inga inlägg
Harry enters vadå? Kan misstolkas om man har en twistad hjärna som moi.
6342 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":24q2cmzt]Harry enters vadå? Kan misstolkas om man har en twistad hjärna som moi.[/quote:24q2cmzt]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jo det kan man undra... Kanske Stora Salen, eller Chang...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jo det kan man undra... Kanske Stora Salen, eller Chang...
Saknas
för
Inga inlägg
Min sjuka hjärna satsar på alternativ 2.
Harry & Ron packing låter också sexigt... Nej, Cola Light var inte så bra för mig, jag får fejkad sockerrush!
Filch blows on Umbridges hair? Ta bort On och Hair, sen byt platser Filch å Umbridge, så ser ni hur sjuk min hjärna är.
Harry & Ron packing låter också sexigt... Nej, Cola Light var inte så bra för mig, jag får fejkad sockerrush!
Filch blows on Umbridges hair? Ta bort On och Hair, sen byt platser Filch å Umbridge, så ser ni hur sjuk min hjärna är.
Saknas
för
Inga inlägg
Haha, jadu.. inte helt 100 kan jag tänka mig? ^^
Fick en jättekuslig bild i min skalle, "Umbridge blows hair on Filch".. uuusch xD
Fick en jättekuslig bild i min skalle, "Umbridge blows hair on Filch".. uuusch xD