Visa första inlägg
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
[quote:197khjxc]Bara en Potter film kvar nu sen slipper vi denna kommers![/quote:197khjxc]

vad snackar du om, egentlligen? Vaddå bara en kvar? d tre filmer kvar.
196 inlägg
för
196 inlägg
[quote="hempo22":2dchk9wy][quote:2dchk9wy]Bara en Potter film kvar nu sen slipper vi denna kommers![/quote:2dchk9wy]

vad snackar du om, egentlligen? Vaddå bara en kvar? d tre filmer kvar.[/quote:2dchk9wy]
Finns det?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
ja, det är inte kul att komma från essex om man ska provspela som luna.

[url:5pvh98b3]http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1138440107&archive=&start_from=&ucat=&[/url:5pvh98b3]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Katie Leung (Cho Chang) är även hon klar till OotP... Pust! Var nästan orolig att hon inte skulle det eftersom det tog sån tid...

källa: www.hpana.com
3198 inlägg
för
3198 inlägg
tack gode gud! inte så länge kvar nu till inspelningarna börjar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tänkte ta en liten uppdatering på vilka som är klara:

[quote:jbz30ta4]Daniel Radcliffe - Harry Potter
Emma Watson - Hermione Granger
Rupert Grint - Ron Weasley

Katie Leung - Cho Chang
Matthew Lewis - Neville Longbottom
Alfred Enoch - Dean Thomas
Devon Murray - Seamus Finnigan

Ralph Fiennes - Lord Voldemort
Jason Isaacs - Lucius Malfoy

Jamie Waylett - Vincent Crabbe

Bonnie Wright - Ginny Weasley
James Phelps - Fred Weasley
Oliver Phelps - George Weasley
Julie Walters - Molly Weasley
Chris Rankin - Percy Weasley[/quote:jbz30ta4]

[color=red:jbz30ta4=red:jbz30ta4]Är det någon mer som jag har missat??[/color:jbz30ta4]
3198 inlägg
för
3198 inlägg
inte vad jag kan komma på. hoppas bara att de andra kommer tillbaka också. nu måste de sätta fart. inspelningarna börjar i februari.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Madson":1vlppz71]Tänkte ta en liten uppdatering på vilka som är klara:

[quote:1vlppz71]Daniel Radcliffe - Harry Potter
Emma Watson - Hermione Granger
Rupert Grint - Ron Weasley

Katie Leung - Cho Chang
Matthew Lewis - Neville Longbottom
Alfred Enoch - Dean Thomas
Devon Murray - Seamus Finnigan

Ralph Fiennes - Lord Voldemort
Jason Isaacs - Lucius Malfoy

Jamie Waylett - Vincent Crabbe

Bonnie Wright - Ginny Weasley
James Phelps - Fred Weasley
Oliver Phelps - George Weasley
Julie Walters - Molly Weasley
Chris Rankin - Percy Weasley[/quote:1vlppz71]

[color=red:1vlppz71=red:1vlppz71]Är det någon mer som jag har missat??[/color:1vlppz71][/quote:1vlppz71]

Arthur Weasley?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det bara jag som är orolig över att Alan Rickman inte är säker som Snape ännu en gång?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="moiraine":ow2jfrp2]Är det bara jag som är orolig över att Alan Rickman inte är säker som Snape ännu en gång? [/quote:ow2jfrp2]

Ännu engång? Var han inte säker som Snape för den fjärde heller?

Men han kommer väl vara med i hela serien, tror inte han eller McGonagall hoppar av, enda orsaken är väl dödsfall (syftar mest på MsGonagall).
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":i6ycq5ec][quote="Madson":i6ycq5ec]
[color=red:i6ycq5ec=red:i6ycq5ec]Är det någon mer som jag har missat??[/color:i6ycq5ec][/quote:i6ycq5ec]
Arthur Weasley?[/quote:i6ycq5ec]
Inte vad jag har hört...

Jag hoppas att Alan Rickman kommer tillbaka till OotP.. men Draco Malfoy är inte heller klar... och de som läst HBP förstår varför jag är orolig.. Han måste vara kvar...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
devon murray kommer iallafall tillbaka:

[url:3hgkdomp]http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1138524245&archive=&start_from=&ucat=&[/url:3hgkdomp]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas verkligen att både Alan Rickman (det jag menade med 'ännu en gång' var att han skulle spela Snape ännu en gång, skrev det lite fel ordföljd, ursäkta) och Tom Felton kommer tillbaka, båda spelar ju en viktigt roll i HBP som sagt.
Trevligt att fler och fler blir säkra iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja det hoppas jag verkligen! Fast jag undrar när eller om Gary Oldman (Sirius Black) kommer tillbaka... han har ju en stor roll i filmen med
3198 inlägg
för
3198 inlägg
det kommer nog att bli en hel del nu de närmaste veckorna. inspelningen börjar i februari så d blir till att sätta fart.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kingsley Shacklebolt and young James Potter bekräftade:
http://www.hpana.com/news.19254.html

[url=http://us.imdb.com/name/nm0364711/:399b6yel]Kingsley Shacklebolt[/url:399b6yel]
3198 inlägg
för
3198 inlägg
George Harris blir nog en bra Shacklebolt. Men vet inte vem Robbie Jarvis är, så jag kan inte säga om han blir en bra James Potter eller om han ens ser bra ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo jag håller med han blir säkert bra.
Det har kommit ett rykte om att fenixordern kanske ska filmas lite i skandinavien för att det finns för lite snö i storbritannien... det får man nog vänta och se hur det blir me den saken
3198 inlägg
för
3198 inlägg
om de filmas ngnstans i skandinavien så ska man ta me kamera och tjuvfilma lite!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker vi borde få veta vem som ska spela Luna snart WB har ju sagt att dom skulle berätta vem som skulle få rollen i january... Tiden tickar!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden