Visa första inlägg
3198 inlägg
för
3198 inlägg
jag ger den 25% procents chans att den blir längre än HP4. 70% på kortare och 5% på lika lång. Ngn som sätter emot?
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Hehe, jag!

35 procents chans att den blir längre, 65 att den blir kortare! Lika är det inte stor chans, hur ska dom precis pricka in 150 min?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
med WBs oskrivna regel och en klippare som lyder minsta vink. men oddsen är små.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jaja, hursomhelst håller jag tummarna för en längre film.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3jzk8tif]Jaja, hursomhelst håller jag tummarna för en längre film.[/quote:3jzk8tif]

samma här.
855 inlägg
för
855 inlägg
[quote="hempo22":170s1xdp][quote="FiLmGaLeN":170s1xdp]Jaja, hursomhelst håller jag tummarna för en längre film.[/quote:170s1xdp]

samma här.[/quote:170s1xdp]

samma här...tyckte fyran var bra men den kunde bli lite hoppig ibland men som sagt hoppas nästa film blir längre..helst öve 3 timmar
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Björksch":31lcdbdr][quote="hempo22":31lcdbdr][quote="FiLmGaLeN":31lcdbdr]Jaja, hursomhelst håller jag tummarna för en längre film.[/quote:31lcdbdr]

samma här.[/quote:31lcdbdr]

samma här...tyckte fyran var bra men den kunde bli lite hoppig ibland men som sagt hoppas nästa film blir längre..helst öve 3 timmar [/quote:31lcdbdr]

Men samtidigt måste dom ta och jämna ut det, med det menar jag att fyran hade sina actionsekvenser som var skitbra, men sen så var det en lugn stund mellan varje, och den får inte bli alltför lång eftersom folk blir uttråkade och bara njuter av actionscenerna. Så länge dom inte fixar så att det blir lite mer underhållande mellan händelserna ser jag fram emot en längre film. Ärligt talat så tycker jag att vissa delar av fyran var ganska trista, som t.ex. när Harry snackade med Sirius.

http://www.boxofficemojo.com/movies/?id ... otter5.htm

Kan budgeten bli mer? Jag menar, kan det ändras?

http://www.pottersajten.com/index.php?s ... om=&ucat=&

Låter bra för min del.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url:1o1z7pgi]http://www.the-leaky-cauldron.org/#article:8612[/url:1o1z7pgi]
jaha, då vet vi det.... Men hur kommer det se ut? ska han vara datatexnad och bara ha rösten till honom eller ska han vara typ förstorad....?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag tror att han kommer vara förstorad eller nåt...

Det blir varken John Williams eller Patrick Doyle...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Jag tror de kommer att använda samma teknik som med Hagrid. Men en del animering lär det bli också.

Hmm, aldrig hört dennes musik. Men vi får väl hoppas på att han kan sina saker.
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag tror att filmen kommer bli jätte bra!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3nusmur6]Jag tror att han kommer vara förstorad eller nåt...

Det blir varken John Williams eller Patrick Doyle... [/quote:3nusmur6]

Om jag ska vara ärlig så bryr jag mej faktiskt inte så mycket om musiken i filmen
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jasså?

Musiken är det som ger filmen fart och spänning, gör den sorglig och skrämmande! För mig spelar det hur stor roll som helst. Men jag hoppas att hans musik är minst lika bra som Patrick Doyles.

3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3as21rc7]Jasså?

Musiken är det som ger filmen fart och spänning, gör den sorglig och skrämmande! För mig spelar det hur stor roll som helst. Men jag hoppas att hans musik är minst lika bra som Patrick Doyles.

[/quote:3as21rc7]

Det är den nog, men inte samma stil skulle jag tro. Bara han uttnyttjar alla intrumenten till fullo.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":2hwoxgx0][quote="FiLmGaLeN":2hwoxgx0]Jasså?

[/quote:2hwoxgx0]

Det är den nog, men inte samma stil skulle jag tro. Bara han uttnyttjar alla intrumenten till fullo.[/quote:2hwoxgx0]
Jag blir enbart glad om det inte är samma stil som tidigare. Självklart ska de ha kvar själva temat, men utan ny musik skriven så kan de bli ganska tråkigt. Den filmmusik jag tycker har varit minst bra hittills är i CoS just p g a den är så pass lik ettans musik. Så detta kommer nog bli riktigt bra
3198 inlägg
för
3198 inlägg
ska försöka hitta nåhot som Hooper skrivit tidigar eoch kolla om han har det som krävs.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Låter som en bra idé

Ska nog göra samma sak här. Tyvärr får vi inte ladda ner saker här på jobbet men när jag kommer hem
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hempo22":22mn4fir]ska försöka hitta nåhot som Hooper skrivit tidigar eoch kolla om han har det som krävs. [/quote:22mn4fir]

Länka gärna sidan!

Om det är sån sida där man kan lyssna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det ska bli roligt o se harrys kyss med choo o dumbledors arme o när ron spelar på quiddish.. o ja allt!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Japp, skulle det kanske behövas en spoiler där?

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden