Visa första inlägg
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
vem gör inte det?? det är nu george och fred sätter igång på allvar!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag orkar inte vänta 4 men 5 blir bätter 6 bättre 7,bättre men tråkig för att det är den sista
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Angående skådisarna, o att vissa tror de kommer bytas ut eftersom de blir "för gamla"... d'uh! De blir väl max 21-22 när sjuan filmas, och ska spela 17-åringar, knappast nåt som inte gjorts förut. Dessutom såg jag idag hur gammal Clemence Posey, Fleur Delacour i 4:an, är: 23 år! Jisses. Nä, de måste behålla dem för alla filmerna, o är de med i 5:an så är nog chansen stor att de stannar kvar, för då är det "bara" 2 kvar... Jag bara hoppas ingen mer hinner dö under tiden (Maggie Smith - kämpa, kvinna!), för jag hatade när de bytte ut Dumbledore...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote:2r4tce7w]Jag bara hoppas ingen mer hinner dö under tiden (Maggie Smith - kämpa, kvinna!), för jag hatade när de bytte ut Dumbledore...[/quote:2r4tce7w]

hoppas smith orkar hålla sig kvar. för harris död var ett riktigt bakslag...
och jag hoppas att alla stannar. jag menar, vad ä'r det för mening att byta ut någon med två filmer kvar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
håller me där, vore helt onödigt att göra de,
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hon som spelare Moaning Myrtle är 40 och om de kan få henne att se ut som typ 16.. skulle det då bli några som helst problem att få en 20:åring att se ut som 17... Inga som helst problem...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag undrar vilken skådis i harry potter filmerna som liknar sin karaktär bäst ifrån böckerna. Svårt val men själv så tycker jag han som spelar Snape..han är grymt bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Många är bra, t ex Alan Rickman som Snape, Robbie Coltrane som Hagrid, Maggie Smith som McGonagall... och i fyran var även dom som spelade Fleur, Krum och speciellt Cedric bra även om dom inte var med så mycket.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med! Hoppas verkligen inte att nån dör eller byts ut!

Nån som vet när den femte trailern kommer ut?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Så det tar bara ett år o tre månader? Filmen e inte direkt effektspäckad så... Men hoppas den blir bra och underhållande med ett bra och skrämmande slut och hoppas den inte får högre åldersgräns än vad den har!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":wnpnuzdn]Angående skådisarna, o att vissa tror de kommer bytas ut eftersom de blir "för gamla"... d'uh! De blir väl max 21-22 när sjuan filmas, och ska spela 17-åringar, knappast nåt som inte gjorts förut. Dessutom såg jag idag hur gammal Clemence Posey, Fleur Delacour i 4:an, är: 23 år! Jisses. Nä, de måste behålla dem för alla filmerna, o är de med i 5:an så är nog chansen stor att de stannar kvar, för då är det "bara" 2 kvar... Jag bara hoppas ingen mer hinner dö under tiden (Maggie Smith - kämpa, kvinna!), för jag hatade när de bytte ut Dumbledore...[/quote:wnpnuzdn]

Filmakarna kan lösa de hela på ett sätt, att spela in minst 2 filmer om böckerna samtidigt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
snacka om att jag längtar tills den kommer!!! jag har just sett GOF och den var jättebra!! men dom hade tagit bort mycket saker och hällre det än att dela upp den i två delar.. jag hoppas verkligen att denna inte delas upp.. men man vet ju aldrig hur dom tänker.. jag hoppas också att dom fortsätter att ha samma skådisar för annars kommer dom att förlora många tittare..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag förstår inte varför ni är så oroliga över att de kanske inte kommer att fortsätta, jag är helt säker på att de kommer göra det och jag har varit det länge. jag läste på text-TV att daniel radcliffe sa att han skulle fortsätta, jag tror de fått det från imdb.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Harry Potter utan Harry Potter hur ska det gå?
Det går inte att byta skådespelare mitt i allt . eller ?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
nej, absolut inte.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hmm...Hon som ska spela Umbridge....Imelda eller nåt heter hon...vad tycker ni? Passar hon som rollen eller? Jag hade förväntat mig en kortare och kraftigare kvinna...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Imelda Staunton heter hon. Hon är ju väldigt kort, tycker jag. Hon får väl lägga på sig några kilon
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Umbridge ska ju va kort
61 inlägg
för
61 inlägg
Hoppas att den här filmen blir minst lika bra som fyran
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att Imelda passar perfekt... hoppas också att filmen kommer blir bra..
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden