Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
jag tror att hon är perfekt. hon är en utmärkt skådis och kan säkert göra en jättebra insats.
6342 inlägg
Okej...alla tycker att hon e bra och att hon kommer passa. Blir intressant o se hur det kommer gå...Har faktiskt inte så höga förväntningar på filmen, eftersom det inte är mycket som händer förränn slutet.
jag vet inte vad jag ska tro om filmen. regissör: david yates. 6 filmer, annars bara tv-serier. aldrig hört talas om honom eller något av det han regisserat. och ny manusförfattare. så jag undrar hur detta ska sluta...
6342 inlägg
VA? NY MANUSFÖRFATTARE??????????????????????????????????
DET GÅR INTE! NEEEEJ! VET INGEN VARFÖR DEM SKA BYTA?
KUNDE DEM INTE HÅLLT SIG TILL EN MANUSFÖFATTARE OCH REGISSÖR FRÅN BÖRJAN??
DET GÅR INTE! NEEEEJ! VET INGEN VARFÖR DEM SKA BYTA?
KUNDE DEM INTE HÅLLT SIG TILL EN MANUSFÖFATTARE OCH REGISSÖR FRÅN BÖRJAN??
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
hur ska detta sluta då????
hur ska detta sluta då????
Saknas
för
Inga inlägg
tycker det e så jobbigt att dom alltid byter manusförfattare
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Spookie":6k10i5fr]tycker det e så jobbigt att dom alltid byter manusförfattare [/quote:6k10i5fr]
...och varför ska de alltid byta regissör.
...och varför ska de alltid byta regissör.
jag tycker dock att det har varit bra regissörsbyten. trean och fyran är lätt de bästa filmerna i serien. även om columbus gjorde ett jättebra jobb med ettan och tvåan. men columbus är en familjefilmsregissör som inte kan göra det mörka och mer dramatiska filmerna som alfonso och newell gjorde. columbus stil hade liksom inte passat in när filmerna ska bli vuxnare och mörkare.
Hellre nya taggade som verkligen brinner för filmen än samma personer som blir lite för bekväma med filmerna.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:2bhp4i5u]JA OCKSÅ!!!!! Michael goldenburg hetter femmans manusförfattare aldrig hört talas om honom! Men Steve kloves ska komma tillbaka om de ska göra film om HBP!!!!!!! [/quote:2bhp4i5u]
konstigt om dom inte skulle göra en film om HPB
konstigt om dom inte skulle göra en film om HPB
6342 inlägg
Michael Goldenburg har gjort manuset till den nya Peter-Pan filmen med Jeremy Sumpter.
jag har sett den. och jag tror att goldenburg kan göra fenixorden riktigt bra. han höll sig extremt nära originalboken med peter pan. det var som om man såg boken med bilder. men ändå så var lite borta och lite nytt tillagt för att filmen skulle hålla en viss stil. så nu har jag nästan börjat lita på goldenburg.
Saknas
för
Inga inlägg
har goldenburg gjort fler filmer utom peter pan?
hittade noll på en dvd-sajt,
hittade noll på en dvd-sajt,
6342 inlägg
Okej...det låter fint...Så som Hempo fick det att låta kommer han säkert göra ett jättebra jobb!
ja, han verkar ha sinne för att gå från bok till manus. nu är det bara att hoppas på david yates i regissörstolen.
en idé: Irving som skrev boken Ciderhusreglerna skrev även manuset till filmen.(mycket bra film!) Kanske Rowling själv vill skriva ett manus till ngn av de sista två filmerna?
en idé: Irving som skrev boken Ciderhusreglerna skrev även manuset till filmen.(mycket bra film!) Kanske Rowling själv vill skriva ett manus till ngn av de sista två filmerna?
6342 inlägg
Hoppas hon gör det! Och hoppas de sista filmerna blir runt 3 timmar långa!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":15kzqntr]Hoppas hon gör det! Och hoppas de sista filmerna blir runt 3 timmar långa! [/quote:15kzqntr]
Om jag framöver får veta att filmen kommer vara under 3 timmar kommer jag troligen bojkotta filmen. De tog bort så mycket i Goblet of fire (ca:2:40)
och fenixorden är såå lång. Jag hoppas på att den blir lika lång som konungens återkomst, eller längre.
Om jag framöver får veta att filmen kommer vara under 3 timmar kommer jag troligen bojkotta filmen. De tog bort så mycket i Goblet of fire (ca:2:40)
och fenixorden är såå lång. Jag hoppas på att den blir lika lång som konungens återkomst, eller längre.