Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jojo, men... Bara den drömmen oroade mig då.
Hade varit roligare om dom tog delen med att Volde hoppar ut ur en papperskorg! Heheh.
Hade varit roligare om dom tog delen med att Volde hoppar ut ur en papperskorg! Heheh.
6342 inlägg
6342 inlägg
Jaha, haha. Men det är ju en dialog så troligtvis har dom inte med det. Jag undrar verkligen hur dom har skildrat alla hans raseriutbrott.
Saknas
för
Inga inlägg
Jo det undrar jag också, han skriker ju som en galning och har svåra humörsvängningar i boken, om alla finns med i filmen kommer det att kännas som en Potter-Leonidas.
[quote="sa":2eqpik49]Är det där ens Voldemort Han ser ju inte ut ett dugg som han gör i film, vilken miss![/quote:2eqpik49]
Jag tror knappast det är voldemort ens, isåfall håller jag med dig, vilken miss! Tror det kan vara
Fast det vore ju ändå konstigt att han gör samma posé som Voldemort.
[quote="sa":2eqpik49]Är det där ens Voldemort Han ser ju inte ut ett dugg som han gör i film, vilken miss![/quote:2eqpik49]
Jag tror knappast det är voldemort ens, isåfall håller jag med dig, vilken miss! Tror det kan vara
Fast det vore ju ändå konstigt att han gör samma posé som Voldemort.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":30uhgnek]Jaha, haha. Men det är ju en dialog så troligtvis har dom inte med det. Jag undrar verkligen hur dom har skildrat alla hans raseriutbrott.[/quote:30uhgnek]
Jo, jag vet. Men man kan ju drömma, va?
Jo, jag vet. Men man kan ju drömma, va?
Saknas
för
Inga inlägg
Ellen DeGeneres Show visade nyligen ett förlängt klipp från Umbridges på Hogwarts introduktion och det är nu upplagt på [url=http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20549:16gr7blz]Comingsoon.net[/url:16gr7blz].
Hon är verkligen konstig i klippet, kan inte komma ihåg att hon var så där i boken men det var några år sen jag läste den.
Hon är verkligen konstig i klippet, kan inte komma ihåg att hon var så där i boken men det var några år sen jag läste den.
Såg nyss Umbride-klippet. Hon är så perfekt precis som i boken. Den 13 juli närmar sig...
Fan vad härlig hon är! George och Fred är också störtsköna. En replik, men den sitter verkligen där!
6342 inlägg
Trodde inte alls att dom skulle ta med detta. Fan va gött, hon är precis som i boken. Likheten är magnifik.
Gambon tycks också ha greppat mer om sin roll, hoppas han inte skriker och har sig i denna.
EDIT: Får premiär den 28 juni i Tokyo.
Gambon tycks också ha greppat mer om sin roll, hoppas han inte skriker och har sig i denna.
EDIT: Får premiär den 28 juni i Tokyo.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Thomas":1msfqp41]Ellen DeGeneres Show visade nyligen ett förlängt klipp från Umbridges på Hogwarts introduktion och det är nu upplagt på [url=http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20549:1msfqp41]Comingsoon.net[/url:1msfqp41].
Hon är verkligen konstig i klippet, kan inte komma ihåg att hon var så där i boken men det var några år sen jag läste den.[/quote:1msfqp41]
Oj så klockrent! Läste precis ut OotP-boken igen, och det är verkligen sådär hon är! Fan va bra dom har prickat in henne! =)
Hon är verkligen konstig i klippet, kan inte komma ihåg att hon var så där i boken men det var några år sen jag läste den.[/quote:1msfqp41]
Oj så klockrent! Läste precis ut OotP-boken igen, och det är verkligen sådär hon är! Fan va bra dom har prickat in henne! =)
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.comingsoon.net/films.php?id=4661:20hwc9c9]6 nya klipp[/url:20hwc9c9]
Scrolla ned och tryck på TV spot 1-6 för att se dom.
Scrolla ned och tryck på TV spot 1-6 för att se dom.
6342 inlägg
Åh jäklar. Tack för dom. Den fjärde och femte var dom bästa. Nu ska jag inte se mer klipp osv från filmen, längtar som fasen.
Saknas
för
Inga inlägg
Varsågod!
Finns det något/några klipp ni kan tipsa mig om när jag vill se skådespelarna (främst Harry, Ron och Hermione) agera, hur deras insatser ser ut avgör nästan helt om jag kommer att se filmen eller ej. Klippen behöver inte vara snygga eller imponerande i övrigt utan jag vill endast se skådespelarna, effekter, musik, kostymer osc är jag säker på att det blir bra men det jag inte blivit övertygat om är hur skådespeleriet kommer vara.
Finns det något/några klipp ni kan tipsa mig om när jag vill se skådespelarna (främst Harry, Ron och Hermione) agera, hur deras insatser ser ut avgör nästan helt om jag kommer att se filmen eller ej. Klippen behöver inte vara snygga eller imponerande i övrigt utan jag vill endast se skådespelarna, effekter, musik, kostymer osc är jag säker på att det blir bra men det jag inte blivit övertygat om är hur skådespeleriet kommer vara.
Saknas
för
Inga inlägg
[url:3vuctzsz]http://www.beyondhogwarts.com/[/url:3vuctzsz]
Väldigt intressant sida, hittade den ett par veckor efter sjätte bokens release. Ingen sida jag tipsar om till de som inte läst böckerna! Och särskilt inte till dem som inte läst sjätte boken!
Lite spoilers om sidan (läs fortfarande inte om du [b:3vuctzsz]inte läst sjätte boken![/b:3vuctzsz])
Ni lär hitta själva på länkarna som är högst upp på sidan.
Väldigt intressant sida, hittade den ett par veckor efter sjätte bokens release. Ingen sida jag tipsar om till de som inte läst böckerna! Och särskilt inte till dem som inte läst sjätte boken!
Lite spoilers om sidan (läs fortfarande inte om du [b:3vuctzsz]inte läst sjätte boken![/b:3vuctzsz])
Ni lär hitta själva på länkarna som är högst upp på sidan.
6342 inlägg
Thomas: Vad jag vet/sett finns det inga klipp med bara dom tre, det närmaste man kan komma var klippet som du själv länkade till när Umbridge pratade inför eleverna. Vad jag hört/läst från recensionerna är att Radcliffe iallfall har blivit mycket bättre på att agera och att han [i:2811vxbw]faktiskt[/i:2811vxbw] grinar på riktigt i denna.
Dr. Acula:
Dr. Acula:
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1lt000h7]Thomas: Vad jag vet/sett finns det inga klipp med bara dom tre, det närmaste man kan komma var klippet som du själv länkade till när Umbridge pratade inför eleverna. Vad jag hört/läst från recensionerna är att Radcliffe iallfall har blivit mycket bättre på att agera och att han [i:1lt000h7]faktiskt[/i:1lt000h7] grinar på riktigt i denna.[/quote:1lt000h7]
Behöver inte vara något klipp med bara dom 3 utan endast ett klipp där man får se dom agera om det finns något, får väl hoppas det stämmer att han blivit bättre även om jag tvivlar. Men man ska väl inte ge upp hoppet, till och med Sandler och Carrey har visat att de kan agera under rätt förutsättningar.
Behöver inte vara något klipp med bara dom 3 utan endast ett klipp där man får se dom agera om det finns något, får väl hoppas det stämmer att han blivit bättre även om jag tvivlar. Men man ska väl inte ge upp hoppet, till och med Sandler och Carrey har visat att de kan agera under rätt förutsättningar.
6342 inlägg
Kan hålla utkik efter ett sådant klipp. Annars kan du kolla på "look at me" delen i trailern, där släpper han lös ordentligt.
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2f4mtugm]Kan hålla utkik efter ett sådant klipp. Annars kan du kolla på "look at me" delen i trailern, där släpper han lös ordentligt.[/quote:2f4mtugm]
Vilken del är det?
Hittade en del "bra" klipp på när Radcliffe försöker agera, när han håller sitt tal innan de börjar sina egna lektioner i försvar mot svartkonster om jag gissar rätt. Såg ju inte så värst övertygande ut, känns som att den enda av ungdomarna med en hygglig potential i HP är Emma Watson. Får hoppas att jag har någon fribiljett eller så när premiären kommer, då kan det nog bli ett besök.
Vilken del är det?
Hittade en del "bra" klipp på när Radcliffe försöker agera, när han håller sitt tal innan de börjar sina egna lektioner i försvar mot svartkonster om jag gissar rätt. Såg ju inte så värst övertygande ut, känns som att den enda av ungdomarna med en hygglig potential i HP är Emma Watson. Får hoppas att jag har någon fribiljett eller så när premiären kommer, då kan det nog bli ett besök.